- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Havlas, dejte si vařit botu, ano ?
NN pojišťovna dle vašich parametrů. Tarif RM1C NN život
Úmrtní jakéjoliv, fixní poj. částka a invalidita i 1 stupeň + 2 +3
347/měsíčně
A aby to nebylo anonymní, najde te mě na facebooku.
To je prostě sranda číst ty kecy Vás omezenců rád bych požádal některého z Vás, většinou anonymních, "znalců" aby klidně sem vložil modelaci té levnější rizikovky oproti stejnému krytí třeba u ČS Flexi, nebo Metlife Vision. Místo keců zjistíte, že ty investička jsou opravdu levnější. Vyhlašuju soutěž: když sem někdo dáte modelaci nějaké rizikovky pro muže narozeného v roze 1984. Pojistná doba 30 let a krytí 1000000 Kč smrt, 1000000 Kč invalidita 2. a 3. stupně která bude levnější než 625 Kč měsíčně, tak dodám fotku toho jak žeru vlastní botu
A co takhle pro muže, narozeného v roce 1962? Sežeru botu, pokud to bude levnější, než 1500 Kč měsíčně. Jo... a cílovou částku tý investičky jste taky neprozradil.
"Zavrhovat prodej hrnců na prodejních akcích jako čiré zlo není na místě". Každý si může dosadit to svoje. Zatím jsem něco lepšího než kombinaci "pojištění zvlášť a investice zvlášť" nenašel. Navíc, část investic volím tak, že je u nich poměrně vysoká likvidita.
Vysvětlovat, že někteří nemají finanční rezervu a zároveň těm stejným radit finančně vyčerpávající životko je trošku úlet.
Mít slušnou životní pojistku, pokud nemáte dostatečné finanční rezervy - je správné.
Spořit formou investic - je také správné. Tak proč to nefunguje? Proč musí pordci a experti neustále radit? Je to snad tím, že jsme tak hloupí? Nebo ta pojistka není až takový zázrak? Nebo snad ta investice zase tak moc nevynáší? Nebo je celý problém v přemotivování poradců, kdy jsou provize z IŽP tak vysoké, že poradci vlastně ani nic jiného nenabízejí, přetahují se o klienty a tím odčerpávají vklady na své benefity?
Obávám se, že problém bude hlavně v tom systému odměňování. Provize je vyplácena po uzavření smlouvy podle cílové částky, nikoliv podle skutečných benefitů pro klienta. A tak se poradci přetahují, mění smlouvy, přicházejí s dalšími a dalšími výhodnými balíčky - a klient ani netuší, že celou tu dobu platí jen a pouze provize poradcům.
Jen si zjistěte fakta, jaká část splátky jde na pojistku, a jaká na investici. A hlavně, jaká je výše naspořených prostředků cca za 2 roky. Abyste náhodou nezjistili, že po zaplacení pojistky, poplatků a provizí je váš účet stále ještě v mínusu. I tose totiž stává.
Otázka. V těch prvních 2 letech je klient nepojištěn? To by totiž pro někoho z vašeho povídání vyplývat. Neřeším teď čekací doby. A opět, IŽP se nesmí používat na investice. Tzn je vcelku jedno, jestli i po 10 letech je člověk stále v mínusu. Pokud tedy nekalkuluje s tím, že tam něco našetří. Pokud je smířený s tím, že v životním pojištění si koupil životní pojištění.
Zvášt ted večer, kdy je o pár kliků výše článek o tom jak ČNB jde po poradcích s prodejem IŽP to vypadá hezky
Pro poradce je jakékoli životní pojištění výhodné. Nejhorší je že když to někdo v návalu emocí podepíše, má pak o zábavu s rušením postaráno na pár týdnů i měsíců.
Partners je patrně slušný investor do Idnes , jinak by tu takové nesmysly nemohli opakovaně psát .
Ano na místě je zanevřít na investiční poradce
Jděte s tím Partners už někam.