Diskuze

Nelžete o zdravotním stavu, můžete přijít o peníze

Chcete rychle uzavřít životní pojištění. Domluvíte si schůzku s poradcem, podepíše pojistnou smlouvu. To ale ještě neznamená, že jste pojištěni. Za měsíc či dva se můžete dozvědět, že vás pojišťovna odmítla. Podle finančního poradce společnosti Partners Ondřeje Hatlapatky je na vině podcenění zdravotního stavu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejlepsi zivotni pojistovna je ta, kterou nemam. R^

0 1
možnosti

Placením této pojistky přijde o peníze tak jako tak. To ty prachy raději rvát do penzijného připojietění. Když přijde zdravotní problém je v pojistných podmínkách dost kliček aby nemuseli plnit, nebo tu sumu řádně osekali.

3 0
možnosti

Tyhle pojistky jsou v ČR pro klienty spíše prodělečný podnik. V lepším případě dostanou zpět část toho, co si tam sami předplatili. V horším zcela nic, protože opomněli na několik detailů.

3 0
možnosti

Klient to pak „neuhraje“ ani na to, že se jeho zdravotní stav po letech změnil. Změnu totiž musí v průběhu pojištění vždy oznámit.

Zdroj: http://finance.idnes.cz/zivotni-pojisteni-zdravi-poradce-pojistovna-fal-/viteze.aspx?c=A161003_113827_viteze_kho

Tak jak to tedy je? Chápu to správně tak, že pokud mě třeba někdo pojistí na smrt následkem rakoviny a já po 20 letech na tu rakovinu zemřu, tak žádné plnění nebude, protože jsem jim měl oznámit, že jsem tu rakovinu dostal, aby to stihli vypovědět?

Tak to je docela absurdní (ale pro pojistný průmysl u nás běžné).

1 1
možnosti

To je podle mě nesmysl. Pracuji pro jednu velkou pojišťovnu a ta oznamování změny zdravotního stavu v podmínkách opravdu nemá. Pojišťovna by si ve zdravotní dokumentaci dohledala, kdy se objevily první příznaky choroby (v daném příkladu rakoviny). Pokud by to bylo před podepsáním smlouvy nebo v "čekací době" (3 - 6 měsíců od podpisu), pak by skutečně nic nevyplatila. Kdyby se nemoc objevila až v řádu let po uzavření smlouvy, pojišťovna by plnění vyplatila.

1 1
možnosti

Systém je nastaven tak, aby pojišťovny inkasovaly a ve většině případů nemusely platit. Z hlediska pojištěnce jde obvykle o peníze vyhozené oknem.

6 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
11 0
možnosti

Tak to je ještě ten lepší případ. Mohli počkat (a inkasovat pojistné) a až by došlo k pojistné události - invaliditě, vyštrachali by to "onemocnění páteře" a penízky by jim zůstaly v kapse.

3 0
možnosti

No a proto od nich nic nechci a nic jim neplatim.

11 1
možnosti

To je nejlšpší způsob, ale slabčí povahy podléhají a i když to chtějí hned 2 den zrušit je to dost komplikované a zadarmo to nebude. To je jako upsat duši ďáblu. Bez následků to není.

3 0
možnosti