Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V30l57a35d57i82m44í72r 84K92u97t95á93l86e31k 2488270162637

"„Pochybení kolegyně bylo v tom, že započala reklamační řízení, i když je zřejmé, že došlo k poručení Všeobecných obchodních podmínek z důvodu nedostatečného zabalení,“ vysvětluje Robert Škorpík. „Další fakt, který jsem dohledal, je, že vyjádření zasílala již nová kolegyně 27. 7. 2016, čímž jsme nenaplnili povinnost zaslání vyjádření k reklamaci do 30 dnů. Z čehož jasně vyplývá, že zákaznice má nárok na uhrazení škody a ještě více na mou omluvu,“ dodává jednatel."

Takže víceméně se omlouvá za to, že nestihli včas a správně odmítnout reklamaci.

Takže zničený kufr by jinak byl v naprostém pořádku...

Osobně "chytrý" balík ani nevyzkouším.

+20/0
doporučit
17.10.2016 7:19

M63a88r20t27i35n 59M76u46s52i65l 4370901313201

Pochybila kolegyně, která u nás už nepracuje. ;-D;-D;-D Tak určitě, pane šéf.

+14/0
doporučit
17.10.2016 7:12

K69a18r22e57l 68T48r73o18n24n62e63r 2936274190734

Geis, Geis ... to je ta firma, kterou používá Alza na rozvoz zboží??

Ti mi "doručovali" natřikrát zakoupenou pračku, protože prý mne napoprvé nenašli (na baráku je řádně označený zvonek a měli na mne mobil), podruhé prý jsem nebyl doma (měli přijet po 14. hodině, ale přijeli už v 10. hodin, kdy jsem byl v práci) a napotřetí to tedy klaplo, ale pračku mi složili na chodník s tím, že od Alzy nemají zaplacené doručení až do bytu.

Alza se mi sice omluvila, ale Geis "nemusím" tak jako tak.

+8/0
doporučit
17.10.2016 7:40

J11i69ř26í 46K82o31l34í13n13e32k 8750807463900

S tou pozdní reklamací to ale není uplně od věci. Jak paní ví, že jí kufr zničil dopravce a ne hotelový personál? (pád ze schodů...)

+3/0
doporučit
17.10.2016 11:07

J16i57t12k75a 84K34u78l18h90á57n66k89o54v74á 7577621411424

Jinak řečeno nárok na náhradu paní vznikl jen díky tomu, že dopravce nevyřídil reklamaci včas. Kdyby stihli lhůtu, tak má paní smůlu a nezmůže s tím nic ani dTest. Ale nechápu, jak něco takového mohla recepční převzít.

+1/0
doporučit
18.10.2016 7:06

P66a71v51e94l 20Š53v47a88r45c14e19r 1340928672377

prostě loupežníci

+1/0
doporučit
17.10.2016 14:56

V26a17c14l61a27v 42H84a94j91e77k 3686789929

No bylo by dobré, kdyby si už pisálkové v Idnes ujasnili pojmy "dopravce" a "přepravce" a naučili se je správně používat. Nechte si poradit od J. Sůry, ten už v tom mí docela :-)jasno.

+1/0
doporučit
17.10.2016 11:44

M75i58r55o50s89l42a24v 74K48o21č47í 5571381952873

Nezastávám se společnosti, ale na druhou stranu není kufr jako kufr :-/

+1/−1
doporučit
17.10.2016 8:55

M73a98t65e63j 98F61i38l67i52p 9102244106

Do těch lázní ji někdo musí odvézt. Pokud autem, to by jí samozřejmě odvezl i kufr. Pokud vlakem, je jeden přestup v Ostravě, to by snad zvládla nebo by jí někdo na nádraží pomohl.

+3/−16
doporučit
17.10.2016 1:31

M80i75l59e26n51a 74K54l22o85u58č68k44o60v52á 1614763951660

Autorka si vše vymyslela? nejdřív píšou,ze Zdeňka jezdí do lázní každý rok, což je myslím jednou za rok, pak řeší reklamaci z května t.r. a teď jim Zdeňka děkuje, opět z lázní. Takže jezdí 2 x do roka.

+1/−4
doporučit
17.10.2016 8:04

J14i88ř45í 96M30a91c22e14k 3785405474901

Ke společnosti, která má ve svém názvu pravopisnou chybu (chybějící mezera), bych měl asi od začátku trochu nedůvěru ;-D

+1/−5
doporučit
17.10.2016 8:44

V12á49c75l42a42v 97N88o93v95ý 4828829821118

Tak samozřejmě se jedná opět o účelový článek, nechci říct rovnou vymyšlený, ale hodně zkreslený a účelově podaný. Skutečností totiž je, že paní měla náhradu škody požadovat na hotelu, nikoliv na společnosti ChytrýBalík, jelikož jednoznačně pochybil zaměstnanec hotelu, když nevytkl vady přepravované věci při převzetí kufru. Takto se totiž mohlo stát, že kufr byl skutečně zničen až v hotelu a ne během přepravy.

0/−6
doporučit
17.10.2016 12:11



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.