- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten titulek tvrdí, že kvůli úrazu nebo nemoci ztratíte peníze? a kde se prosím, ztratí?
Na nižším přímu z neschopenky u zaměstnanců a na žádném příjmu u OSVČ? Nebo jen slovíškaříte a toto dle vás není ztráta?
Nerikam ze pojisteni je uplne k nicemu. Ale vyhodne je dnes jen pro hodne uzkou skupinu lidi. A pritom se to prezentuje tak jako by bylo pro uplne vsechny a navic kdo neni pojistenej je nezodpovednej.
Ale opak je pravdou. Pojisteni je zejmena vhodne pro nezedpovedne lidi. Pro nekoho kdo ma zodpovedne nasetrene rezervy je napr. pojisteni pracovni neschopnosti jen draha zbytecnost. Pro nekoho kdo sportuje bezpecne a zbytecne neeriskuje je pojisteni na uraz opet celkem zbytecnost. Pro nekoho kdo nema male deti je zivotni pojisteni celkem zbytecne (ono je zbytecne teda pro kohokoliv vlastne :D, ale mysleno pro ty pozustale)
Kdyz navic pripocitate vsechny vyluky, vyjimky, formulare, lhuty, atd. atd. co jsou s pojistenim a plnenim spojene tak opravdu zustava jen relativne mala skupina lidi pro ktere ma pojisteni (zdravi a zivota .. protoze u jinych druhu pojisteni je to zase o necem trochu jinem) nejaky smysl.
Ostatne kdyby se zacalo vyplacet vsem pojistencum tak to neznamena nic jineho nez ze pojistovna zkrachovala :D
Ono pojištění není jen úraz a pracovní neschopnost..... mám pojištěnou smrt na výši hypotéky, invaliditu, závažné nemoci, trvalé následky a kvůli sportu i to denní odškodné.... a to sportuji bezpečně, neriskuji, ale jednou za čas nějaký ten úraz mám...
Pravda, že výluky jsem řešil delší dobu a nakonec díky kvůli nim nevyhrála rozhodně ta nejlevnější varianta.
Ale i tak mám několik měsíčních výdajů ve formě rezervy.
Vidím nadpis a říkám si: "Hele, reklama na Partners! Ale co kdyby to byl článek, který chce opravdu poradit, jak si udělat pojistku, zkusím to otevřít. Otevřu a k mému překvapení reklama na Partners."
Pro pana autora tohoto sdělení: Nenazývejte svůj popis pojistných produktů radami neb lžete. My to víme, že vás popis produktů naučili na školení dobře.
Pro redakci: Prosím o označení tohoto reklamního sdělení jako reklamní sdělení. Děkuji.
Nejlepší obranou proti ztrátě peněz je omezit výdaje na minimum a investování do sebe. Jakékoli pojištění je jen cizí studna.
No není to tak úplně pravda, pojištění má svůj smysli, ale musí být dobře uzavřeno (dnes je většina pojištění uzavřena ne zrovna dobře a často za to můžou pojišťovny-a nemusí jít o úmyslné poškození zákazníka, ale o neznalost). Pak u pojištění zdraví jsem naopak velmi rád, pokud z něj čerpat nebudu (= jsem zdravý).