Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hitparáda průšvihů: Vlastní blbost ho stála pořádný balík peněz

Také se vám někdy stalo, že jste vytopili sousedy, vaše děti na návštěvě u známých něco zničily, nebo jste něco nedopatřením rozbili v obchodě? Češi pro to mají jasné pojmenování. Den zvaný blbec. Přichází v momentě, kdy to nečekáme, kdy ztrácíme ostražitost, ale třeba i tehdy, když si myslíme, že se nám nic nemůže stát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29i63c15h85a51l 85T19o28m47á16n25e78k 9417159886

nekdo se mnou chce udelat pojisteni a dela ze to je pro me dobro ale kdyz se necham pojistit a neco se podela , tak ten kdo me pojistil je najendou na druhe strane barikady a misto aby mi s tim pomohl je proti me, dokud tohle bude , tak radsi budu spolehat na nahodu

0/0
30.10.2016 11:03

M12a89r38t16i85n 94V58o33j32á49č60e41k 9973227961276

asi to děláte blbě ,ale ten kdo s vámi sepisoval smlouvu s vámi nebude řešit likvidaci od toho mají pojištovny oddělení likvidací....asi bych ani nechtěl po tom člověku aby řešil i pojistnou událost ,to přeci nemůže znát ....poslední smlouvy si dělám přes net ale nezastírám ,že mám přehled a umím se v tom orientovat takže vím co a jak si potřebuji nastavit a problémy řeším s příslušným oddělením a nestalo se mě ,že by se mnou vydrbali ,ale na druhou stranu nikdy nešlo o víc jak 20tisíc

0/0
30.10.2016 14:55

M44i63c85h84a31l 79T86o47m67á49n32e45k 9617819546

to je ale jedno jeslti to berete jako cloveka co to s vami sepsal nebo instituci co zastupuje, takze ja to beru za celou pojistovnu, tvari se jak je s vama proti katastrofam a kdyz prijdou snazi se byt proti vam, protoze si chrani sve zajmy, ale ty mame mit stejne a ne protikladne

0/0
30.10.2016 17:15

F27i40l38i23p 75S80o92k61o27l 2690391810

To je článek jako abych si "uzavřel" / "sjednal" pojištění = vyhodil peníze z okna = krmil příživníky na lidské práci / manipulátory se strachem / prohlance ?

0/0
29.10.2016 18:57

J46a90n 54H21a15r50c88u80b24a 6558291672319

Haha, no dobrý video. Až na to, že snad každá vana má přepadový odtok, takže přeplnit vanu je opravdu umění ;)

0/0
28.10.2016 10:14

J12o90s48e45f 71Š23o70l49t94e42s 8104698980303

Jo, každá vana má přepadový odtok, ale ne každý instalatér ho zapojí správně...

+2/−1
29.10.2016 7:39

F45i51l12i67p 24S90o96k50o55l 2220381270

Dva lidi, kteří tady dali plus ( Jan Čermák 49857 , Dalibor Rozsypal 70369 ) jsouod pojišťovny. :-(

0/0
29.10.2016 18:58

M94i72c11h39a70l 20C69h90a72l89u54p26a 6558560679423

Taky bych chtěl vidět, kdo si napustí vanu, aby se šel koupat za 2 hodiny, když jde mezitím na fotbal. Asi se koupe ve studené.

0/0
30.10.2016 0:40

J50i57r54i 50V16o29n52d38r22a86c15e76k 5346602445355

Je možné se pojistit pro případ, že když pošlu někoho do pr.ele tady v diskuzi, aby mi byla íčka vrácena?

+4/0
26.10.2016 20:06

F16i54l28i97p 47S64o71k88o10l 2170561550

Jo. U strýčka Skrblíka. ;-)

0/0
29.10.2016 18:59

L96u85b22o67m32í63r 10V97r67t87a20l 6740307711271

Jo, k tomu nadpisu, opravdu je blbost uzavírat pojištění pokud pojistné podmínky mají desítky (ne - li více) nudných výjimek. Když tohle pojišťovák tasí, je na místě se otočit a odejít. Čím víc podmínek, tím větší šance, že vás oškubou jako kuře.

+7/0
25.10.2016 15:01

D83a15n92i66e21l 55K28r19a10u37s 4691933852854

Stále vyjde levněji si najmout vlastního poradce (pozor, neplést s prodejcem za provizi), kterému zaplatím za nalezení odpovídající pojistky, nebo právníka, který pro mě za úhradu přečtě tu smlouvu a poradí, zda ji můžu nebo nemám podepisovat, než takhle mudrovat nad neseriózností pojišťoven, ušetřit pár stovek ročně a pak platit statisíce.

+1/−1
25.10.2016 15:38

F65i50l97i71p 95S41o36k74o46l 2530691600

Opět výtečný názor pojišťováka ( příživníka ), který loví ovce.

0/0
29.10.2016 19:00

P46e66t28r 43S52v76o74b47o86d82a 7172501454

Na pojistovakach me prijde nejvic zabavny ze vam na pockani vyklopi 10 historek o tom jak se nekomu kdesi stalo neco a bum hned na ucet dostal ranec penez. Nikdy vam ale nereknou hitorku o tom jak jek nekdo kdesi uz 50 let plati pojisteni a jeste se mu nic nestalo (a tech jsou mraky) a nebo dokonce jak si nekdo prali to pojisteni, pojistny pripad nastal, ale plneni nikoliv (tech take neni malo).

Dneska se pojisteni prodava na kde co. A docela to chapu. Pro mlade nedovzdelane lidi bez praxe je celkem dost pozic ruznych fin. poradcu a pojistovaku na trhu prace.

Nerikam ze vsechno pojisteni je k nicemu. Ale vseho je potreba s mirou. Pojistovat se jen na to co opravdu potrebuju a kde je to pro me nejak vyhodne. Jezdim nadprumerne hodne autem ? .. mozna neni spatne havarijko. Casto rekreacne sportuji ? .. ok pojisteni ma smysl. Ale je blbost pojistovat si auto pro nekoho kdo najezde 2000km/rok a nebo sportovni uraz pro nekoho kdo sedi 95% volna doma u TV/PC.

A odvracena strana pojisteni ktera by zaslouzila ne jeden clanek jsou vyluky, kraceni plneni a byrokracie. Proste kdyz se pojistovna rozhodne tak mate pri pozadovani plneni smulu. Pripadne to muze znamenat doslova desitky formularu ktere si musite obehat a vyrizovat vy, mesice a mesice odkladu a prezkoumavani a dodatecneho dokladani dokladu a formularu a tak porad dokola ze kdyz si pak spocitate svuj cas tim straveny tak vam to ani za to plneni casto nestalo.

A ano jiste. Soudit se s pojistovnou muzete kdyz jste presvedcenej ze ma te pravdu. Ale uprimne receno v jake situaci se vam to realne vyplati ? Pojistovna ma team pravniku a nekolikastrankovou smlouvu kterou jste podepsali a kterou ti jeji pravnici pred tim vychytavali v kazdem bode. Tazke kdyz vy chcete mit stejne sance tak musite opet "investovat" ve velkem a tentokrat uz nejen svuj cas.

+8/−3
25.10.2016 14:28

P10a77v75e22l 39N62o69v23á21k 4113468215121

A země je kulatá. Děkujeme za nejdelsi príspěvek s nulovou informační hodnotou. patříte k těm, kteří mají zcela zcestny pocit, že pojištění se má nějak vyplatit. bohužel pro vás se jedna o kategorii, která ve světě pojištění vůbec není definována.

+4/−2
25.10.2016 21:54

R33o40m90a18n 67L48a95n59g18e61r 9904654832912

Jistěže se má pojištění v případě pojistné události vyplatit, na to si ho snad sjednáváte, ovšem často se tak nestane. A o tom je ten příspěvek. ;-)

+1/0
27.10.2016 13:43
Foto

J28a48n 97Č81e43r57m36á95k 4639598625167

nikoliv. Pojištění se nesjednává pro váš zisk nýbrž proto, aby se hrozná událost nestala ještě horší...

0/−1
28.10.2016 16:51

F89i10l47i34p 65S80o32k50o53l 2440561780

Pan Čermák má typický obličej pojišťováka. Račte pohledět. ( A pak se nezapomeňte odvrátit. :-) )

0/0
29.10.2016 19:04

R24o67m54a84n 90L26a84n55g55e70r 9504744232292

To bylo u nás první a poslední pojištění za mého dědečka, před cca 60 lety, a to bylo pojištění elektromotorů u elektrických spotřebičů. A když pak babičce shořel elektromotor u pračky, tak nedostala nic, protože pračka byla "stará". Od té doby jsme už nikdy nic nepojistili. ;-D

+1/0
27.10.2016 13:42

F13i63l74i37p 75S41o55k61o57l 2950221830

Tady jsou názvy ( "jména" ) dalších tří pojišťováků ( kteří dali tomuto článku mínusko ):

Pavel Novák 43851 , Jakub Vaško 18423 , Petr Čech 23852

0/0
29.10.2016 19:02

P94e19t43r 43Č48e82c91h 2293668755132

To video je vtipný, dobrý týpek. Už jsem zažil jaké to je, když máte v baráku vodu. U nás to tedy nebyla naše vina, ale vadná městská kanalizace, z které nám do sklepa vyteklo přes metr smradlavé kapaliny ...no vodou bych to nenazval. Když už jsme konečně dovynášeli vodu, dovyvětrali a zlikvidovali, co se zlikvidovat muselo, zhluboka jsem si oddech, že škodu bez většího prodlení zaplatila pojišťovnu, a bylo to pěkných pár desítek tisíc.

+1/−1
25.10.2016 11:40

F51i15l47i73p 16S60o29k58o71l 2200451770

Opravdu se tak stalo, pane pojišťováku ?

Váš "příspěvek" ( lež ) je trapný. Nazývá se to nekalá praktika získávání zákazníků, psaní nepravdivých či smyšlených informací, i jinými pojmy.

Nechcete odsud odejít ?

Nahlásit cenzorovi to nemá smysl, protože ten je zaplacený, aby tyto vaše lži v diskusi tady trpěl ( ačkoliv podle zákona nesmí ), tak vás ztrapním alespoň takto.

Přestaňte tady obtěžovat lhaním !

0/0
29.10.2016 19:08

P67a74v26e68l 25J32e62ř19á58b71e16k 7301742224217

Fascinuje mě, že v době čerpadel, četných služeb na odčerpání kapalin z objektů, někdo ještě vynáší vyplavený sklep s metrovou výškou jakési kapaliny.

Zřejmě si autor příspěvku nedokázal spočítat kolik vody v tak vyplaveném sklepě je a kolik kýblů by musel skutečně vynosit.

Takže jen pro laickou představu.

Sklípek 3x3 m s výškou hladiny 1m je cca 9000 l vody. Což je cca 900 desetilitrových kýblů.

Jeden s kýblem v jedné ruce by musel minimálně hodinu a půl lítat jako o závod.

0/0
29.10.2016 23:41

J31i67ř82í 93T61a37b60á33š31e38k 5660480101389

Sovová, Sovová...kam jen s Vámi ??

No tak Vás dáme do P.R., kde budete vymýšlet klamavé nadpisy pro reklamu spřátelených subjektů.

+6/−1
25.10.2016 11:25
Foto

D46a49v72i59d 41O74n67d32r24e75j95k13o65v54i78č 3975277986931

Tak například Česká pojišťovna tvrdí, že za únavu materiálu (prasklá přívodní hadička do nádržky na WC) může zanedbání náležitého dohledu. Dokonce se mi to snažila "prokázat" citátem ustanovení § 2937 občanského zákoníku. Ovšem svůj úmysl vyhnout se své smluvní odpovědnosti nechtěně prozradila tím, že záměrně citovala pouze část věty první zmíněného ustanovení (a zbytek, který její argumentaci vyvrací "takticky zamlčela"). Dost amatérský pokus, ale předpokládám, že na většinu pojistníků funguje. Ovšem je ostuda, že to takhle vůbec zkouší. Neposiluje to zrovna její dobrou pověst.

+17/−1
25.10.2016 10:24

P49a96v89e88l 26N83o50v17á51k 4933408575821

Zmíněný paragraf v první větě určuje toho, kdo je za zanedbani údržby odpovedny. v druhé prenasi důkazní břemeno právě na tuto osobu a větu prvni nijak nevyvraci. nevím teda, z čeho vlastně pojišťovnu vinite, když vám uvedla podklad pro svůj postup. a už vůbec hlava nebere to stadecko ovcí, které se buď přečtením odstavce ani neobtezovalo nebo ho prostě nepochopilo. hlavně, že si mohli léčit svůj mindrak malého mozku tím, že tomu vašemu nesmyslnemu výplodu dalo plus ;)

0/−2
25.10.2016 22:10
Foto

D62a80v21i31d 42O70n42d46r52e98j53k16o96v57i70č 3165537336211

Českou pojišťovnu viním z toho, že se navenek tváří, jako kdyby ta část ustanovení za středníkem vůbec neexistovala a ačkoli má ode mne veškeré důkazy (i námitky), že nájemce náležitý dohled nezanedbal a že povaha dané závady něco takového vůbec neumožňuje, tak tyto důkazy a námitky ignoruje (argumentuje například judikaturou, která je postavena právě na zanedbání náležitého dohledu) a žene celou věc zbytečně k soudu jen proto, že doufá, že do sporu nepůjdu a že to vzdám.

+1/0
26.10.2016 7:16
Foto

J67a54n 60Č40e55r60m55á75k 4909678265377

a vy si jako myslíte, že za neúplnou či vadnou údržbu čehokoliv vám jeho výrobce něco dá?...

0/0
28.10.2016 16:56

F83i28l23i50p 84S42o56k64o55l 2650571950

"Tak například Česká pojišťovna tvrdí, že za únavu materiálu (prasklá přívodní hadička do nádržky na WC) může zanedbání náležitého dohledu. Dokonce se mi to snažila "prokázat" citátem ustanovení § 2937 občanského zákoníku. Ovšem svůj úmysl vyhnout se své smluvní odpovědnosti nechtěně prozradila tím, že záměrně citovala pouze část věty první zmíněného ustanovení (a zbytek, který její argumentaci vyvrací "takticky zamlčela"). Dost amatérský pokus, ale předpokládám, že na většinu pojistníků funguje. Ovšem je ostuda, že to takhle vůbec zkouší. Neposiluje to zrovna její dobrou pověst."

Toto je další ukázka pojišťováckého slizounství.

Jakoby se nakydá špína na konkurenční pojišťovnu ( což ani nemusí být pravda ), aby se občané pojistili u kterékoliv jiné, ale hlavně, >>aby se pojistili<<.

Je to další z nekalých praktik, které pojišťováci používají. Samozřejmě ilegální.

Lidi, rozkrývejme tyto příživníky ( prolhance ), je to docela sranda. :-)

( Až na to, že jde o vážnou věc. )

0/0
29.10.2016 19:12

J97a46n 81S29l35a79d10k96y 8693287895388

Ano na vsechno si platme pojisteni, je divne, ze takove clanky na idnes.cz jsou velmi casto, asi dobre sypou...

+4/0
25.10.2016 9:53

J12a49n 64N70o86v94á51k 9777362707687

Nějak jsem tam nezahlédnul informaci o tom, že pojištění zodpovědnosti se nevztahuje na škody způsobené členy domácnosti, takže až vám manželka nebo dítě omylem sejme vaší prastarou čínskou vázu, tak je vám tohle pojištění prd platné.

Jinak souhlas s předchozími komentáři - je to slabé i jako reklama.

+1/−3
25.10.2016 9:38

D87a83n17i84e72l 95K67r64a12u95s 4631413192784

Popravdě na tohle se nevztahuje pojištění žádné jiné, než pojištění té konkrétní vázy ovšem s douškou, že ji budete mít proti takovým "náhodám" maximálně zabezpečenou, např. zamykací vitrínou. Na druhou stranu, když vy, vaše manželka nebo dítě tutéž vázu rozbije u souseda, tak s tím většina pojišťoven v odpovědnosti počítá.

+2/0
25.10.2016 15:43

P36a49v21e67l 28N66o64v37á83k 4473448775851

Pokud máte pojištění odpovednosti sjednané jako pripojisteni k pojištění domácnosti/nemovitosti, vztahuje se na vsechny cleny domacnosti. a bacha, odpovědnost k domácnosti a nemovitosti jsou dvě RŮZNÉ věci!!

0/0
25.10.2016 22:15

T77o60m23á79š 68P36a76č93e45s 2278932377117

Jsem se těšil aspoň na nějaký vtipný příběh, byť klasický smyšlený a nakonec jen trapná hadice od pračky :-(. Už ani ty reklamní články pojišťoven nejsou co bývaly :-(.

+34/0
25.10.2016 8:51

O12n63d87r41a 47K18u55b91á60s54e40k 6209171134147

To jste si asi nepustil video, protože tam je teprve perla. Týpek si napouští vanu před fotbalem, aby se po fotbale mohl vykoupat. Takový ze života.

+9/0
25.10.2016 9:23

M59a98r68t49i93n 20M89a13i87k26s93n15a41r 3844893318262

Nejsem expert na fotbal (coz asi ani on ne...) ale netrva pres hodinu ten zatracenej fotbal? :D vzdyt by v te vode zmrznul!

+7/0
25.10.2016 10:10

J39a27r64m10i48l 52K10o36k32r93h27e16l 7823690613323

k tomuto "clanku" uz jen chybi seznam pobocek a oteviraci doba a mame tu naaadhernou reklamu ;-DR^

+23/−1
25.10.2016 7:39

I72v43o 45Č58á54n 5428893

Ano, ta reklama tu musí být, protože si za obsah neplatíte - u komerčních tv stanic také je, na Novu nebo Primu se můžete dívat, na ně koncesionářské poplatky nejdou, takže stejně je to i tady na webu idnes.cz.

0/0
26.10.2016 0:07

T22o60m10á24š 52V12e23s17e69l32ý 5235798890489

idnes nemusí vydělávat, neBureš to nepochybně bere jako výdaje na marketing :-/

0/0
30.10.2016 20:43

I13v20o 56Č68á22n 5718253

Dobře.:-) Něco na tom je... Ale na druhou stranu... ono se tu penězi neplýtvá, stačí se podívat na to, kdo na idnes píše - děcka po škole, dělají dělničinu, ale mají práci a i praxi...

0/0
30.10.2016 20:59



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.