- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kupuji si jen to, na co si sáhnu, a hned se zaplacením odnesu.
Chápu to. Moji rodiče už na ty novoty taky nejsou.
5. Nikdy neplatím kartou předem. Raději zaplatím pár desetikorun za dobírku, nebo vyzvednu na uložence a mám jistotu, že zboží dorazí. A pokud si to rozmyslím a nezaplatím nic se neděje. Pochybuji, že by se e-shop soudil za dodávku v hodnotě stokorun.
Tím nechci říct, že si zboží objednám a pak nepřevezmu. To může udělat jen trotl pokud e-schop dodrží avizovanou dodací lhůtu nebo se alespoń pokusí dohodnout na pozdějším dodání, když mu to neklapne.
klasika, hlavně se podívejte do srovnávače cen. ano, dělám to, ale jen proto, abych zjistil, jestli cena v RENOMOVANÉM eshopu není větší o moc, než v nějakém pidishopu s obskurním designem stránek a sídlem ve sklepě. v překladu: když je to v ověřeném a vyzkoušeném velkém eshopu dražší jen o 100 - 200 Kč, vždycky to raději koupím tam, mám to za dva dny v ruce a bez jakýchkoliv strachů a komplikací. paní z příběhu teď zjistí, že za ušetřených pár korun stráví týdny vyřizování a pak platí klasické: čas jsou peníze.
ale to je asi blbost ,tak snad když už paní komunikovala s eshopem tak snad mohla napsat ,že odstupuje od smlouvy a objednávku zrušit ,jestli to nechala dojít tak blbě ,že si i po xměsících nechala zboží poslat a pak jen nepřevzala -je její chyba
To by s odstoupením od smlouvy musela druhá strana souhlasit, nelze to udělal jednostranně. A eshop s tím asi nesouhlasil.
Já doporučuji kupovat v ověřených velkých e-shopech.
Pokud tam mají požadované zboží.
Co také porovnat kolik je podobných neseriózních e-shopů s porovnáním kolik zákazníků si zboží objedná a nepřevezme (a tím vytvoří zbytečné náklady dodavateli)?
podle mě je docela solidní počet lidí zvyklých si objednat stejné zboží u více obchodů a přijmou jen to co přijde první - je to hnus
To nějak nechápu, z těch mailů nebylo poznat, že odstupuje od smlouvy (jak by podle bodu 7 mělo stačit)???
podle mě to mailem vůbec nezrušila jen se dohadovala o ttermínu dodání a zrušení vůbec neřešila jen si myslela ,že to stačí nepřevzít
Ano může, nemusí vrátit peníze. To se mi teď stalo. Zbývá jedině soud. Ale ne každý se bude soudit kvůli tisícovce.
Řekl bych, že úplně stačí storno objednávky.
před odesláním zboží by to mělo stačit si myslím
A proc lidem neporadite tu nejjednodussi metodu? Pokud nepotvrdite svym e-mailem nebo telefonicky objednavku, ale pouze objednate a prijde vam potvrzeni o objednavce, jednoduse reknete, ze jste si nic neobjednali a je vyreseno. Vase jmeno a adresu (coz staci k objednani), zna kazdy kdo projde kolem vasi postovni schranky, takze to mohl objednat kdokoliv. Dokonce i kdyby to objednal clen rodiny na vase jmeno uz to je duvod k tomu, ze pujde o vami neobjednane zbozi a obchodnik ma smulu.
Mozna to neni uplne korektni, ale to lakadla na nizke ceny a 300,- za postovne a balne, nebo sleva z nerealne ceny take ne...