Diskuze

Zásilku z e-shopu nepřevzala, obchodník ale trvá na zaplacení

V předvánočním období se internetoví prodejci doslova předhánějí ve svých nabídkách. Výhodné a ještě výhodnější ceny, slevy, nejrůznější dárky či doprava zdarma. Může se ale stát, že si nákupem v e-shopu zkomplikujete život.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kupuji si jen to, na co si sáhnu, a hned se zaplacením odnesu.

1 8
možnosti

P68e88t52r 97J25a50n26d92a

17. 12. 2016 21:17

Chápu to. Moji rodiče už na ty novoty taky nejsou.

3 0
možnosti

J17a71n 44H90r91u50z95a

16. 12. 2016 13:10

5. Nikdy neplatím kartou předem. Raději zaplatím pár desetikorun za dobírku, nebo vyzvednu na uložence a mám jistotu, že zboží dorazí. A pokud si to rozmyslím a nezaplatím nic se neděje. Pochybuji, že by se e-shop soudil za dodávku v hodnotě stokorun.

0 6
možnosti

J76a85n 96H22r34u95z37a

16. 12. 2016 13:23

Tím nechci říct, že si zboží objednám a pak nepřevezmu. To může udělat jen trotl pokud e-schop dodrží avizovanou dodací lhůtu nebo se alespoń pokusí dohodnout na pozdějším dodání, když mu to neklapne.

2 0
možnosti

klasika, hlavně se podívejte do srovnávače cen. ;-D ano, dělám to, ale jen proto, abych zjistil, jestli cena v RENOMOVANÉM eshopu není větší o moc, než v nějakém pidishopu s obskurním designem stránek a sídlem ve sklepě. v překladu: když je to v ověřeném a vyzkoušeném velkém eshopu dražší jen o 100 - 200 Kč, vždycky to raději koupím tam, mám to za dva dny v ruce a bez jakýchkoliv strachů a komplikací. paní z příběhu teď zjistí, že za ušetřených pár korun stráví týdny vyřizování a pak platí klasické: čas jsou peníze.

8 0
možnosti

ale to je asi blbost ,tak snad když už paní komunikovala s eshopem tak snad mohla napsat ,že odstupuje od smlouvy a objednávku zrušit ,jestli to nechala dojít tak blbě ,že si i po xměsících nechala zboží poslat a pak jen nepřevzala -je její chyba

6 2
možnosti

To by s odstoupením od smlouvy musela druhá strana souhlasit, nelze to udělal jednostranně. A eshop s tím asi nesouhlasil.

1 1
možnosti

Já doporučuji kupovat v ověřených velkých e-shopech.

3 1
možnosti

Pokud tam mají požadované zboží.

0 0
možnosti

Co také porovnat kolik je podobných neseriózních e-shopů s porovnáním kolik zákazníků si zboží objedná a nepřevezme (a tím vytvoří zbytečné náklady dodavateli)?

3 2
možnosti

podle mě je docela solidní počet lidí zvyklých si objednat stejné zboží u více obchodů a přijmou jen to co přijde první - je to hnusRv

1 0
možnosti

To nějak nechápu, z těch mailů nebylo poznat, že odstupuje od smlouvy (jak by podle bodu 7 mělo stačit)???

5 0
možnosti

podle mě to mailem vůbec nezrušila jen se dohadovala o ttermínu dodání a zrušení vůbec neřešila jen si myslela ,že to stačí nepřevzít

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Ano může, nemusí vrátit peníze. To se mi teď stalo. Zbývá jedině soud. Ale ne každý se bude soudit kvůli tisícovce.

3 1
možnosti

P77e37t93r 73S85o86k60o93l

16. 12. 2016 3:56

Řekl bych, že úplně stačí storno objednávky. :-P

4 2
možnosti

před odesláním zboží by to mělo stačit si myslím

0 0
možnosti

A proc lidem neporadite tu nejjednodussi metodu? Pokud nepotvrdite svym e-mailem nebo telefonicky objednavku, ale pouze objednate a prijde vam potvrzeni o objednavce, jednoduse reknete, ze jste si nic neobjednali a je vyreseno. Vase jmeno a adresu (coz staci k objednani), zna kazdy kdo projde kolem vasi postovni schranky, takze to mohl objednat kdokoliv. Dokonce i kdyby to objednal clen rodiny na vase jmeno uz to je duvod k tomu, ze pujde o vami neobjednane zbozi a obchodnik ma smulu.

Mozna to neni uplne korektni, ale to lakadla na nizke ceny a 300,- za postovne a balne, nebo sleva z nerealne ceny take ne...

3 2
možnosti