Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Myčku prožrala sůl, ale servis záruku neuznal. Na vině je zákazník

I malé dítě ví, že vyrobit kamna z hořlavého materiálu je nesmysl. Ale vyrábět myčky z materiálu, který nevydrží působení soli, je normální. A když takovou myčku za dva roky rozežere sůl, reklamaci vám neuznají. Prý je to chyba zákazníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86o81s20e21f 55K37r25y12š29p67í62n 7796402515779

Bohužel jsem při rekonstrukci kuchyně prodal myčku Bosch která poctivě sloužila přez 10 let,a věřím že dodnes slouží nějakým lidem v Brdech.Vestavné spotřebiče v nové lince mají sice záruku od IKEA 5 let,ale myčka vyrobená (dle servis.technika)našimi severními sousedy už měla dvě záruční opravy.Poctivé věci se už nevyrábíX

0/0
28.1.2017 16:16

L64u56b48o86š 96J13u69r84č90i16a95k 9989911437532

Dobry den

Ja mam uplne stejny pribehz myckou a obchodem Mall.cz ale pre zmenu Bosh a mycka bola z ich top produktov tak sem naivne doufal ze to bude bez problemu 1chyba. Koupil sem Boshem doporucenu sul a dosypal no jedno male zrnicko padlo bokem. Pustili sme mycku a nekolik tydnu uzivali apak porucha. Nasledoval uz v clanku spomenuty priebech uplne jak cez kopirak. Jenom ze Mall nedodal cz navod ale ja som bol za debila ze tu mycku intuitivne spustl (auto-start) samozrejme nakoniec si dali poziadavku z reklamacneho strediska v prahe ze im mam ten navod poslat .ale co mam poslat ked ho nedodali?? Nakoniec som si mycku spravil sam lebo oprava u nich by stala 12000 ano jedna mala dirka 12000kc moja oprava 120kc nastesti pan servisak z boshu bol ochotny ma naucit jak vymazat chybu pripade ze sa jeste objavi. Ponauceni ro priste asi vobec nezalezi na znacke lebsej horsej su to vsechno odrbavaci co ziju z toho ze znas vytahaji nase penize

0/0
18.1.2017 8:14

M85a96r20t88i38n 42J74i43r45á46s15e34k 6536974338668

Pane Sikyta, kupte si znovu tu samou mycku, idealne pres internet, nechte si ji i privezt. Stejny typ, stejny model. Do 14 dnu reklamujte a prodejce je povinen vratit penize. Takto jsem to udelal s konvici, ktera se mi po pul roce rozbila... mel jsem za ni penize zpet a novou konvici k tomu :-)

+2/−2
17.1.2017 11:27

V28á73c19l91a43v 38P77o78u44s27t95k29a 3150591372

Nebude také chtít vrátit tu myčku?

0/0
1.2.2017 8:06

V32a68c74l80a65v 68V50a23v45r89a 3227134495907

http://www.sears.com/kenmore-24-cu-ft-french-door-bottom-freezer-refrigerator/p-04670333000P?sellerId=SEARS&prdNo=12&blockNo=12&blockType=G12#Imagezoom

0/0
31.12.2016 22:25

V77a25c86l66a48v 76V35a82v50r19a 3577284405537

když si za pár šupů koupím prodlouženou záruku, musí mi myčku opravit zdarma.

(Ovšem v USA kde jsou stejně naprosto všechny i Bosch nerezové. I uvnitř). icméně Evropské spotřebiče a také Samsung mi už do domu nesmí. Tak jako zahraniční auta. Tak jako mikrovlna do linky tak jako sporák a tak jako lednice s french doors..

Jako špica je v kuchni americká značka KitchenAid.

Ty evropské potřebiče jsou tak nějak úzké, menší, zrovna jako nábytek, gauče... fórové..IKEA je přímo reprezentace hrůzy. Připadá mi to že účelem je zaplnit co nejmenší prostor fórovým nábytkem co se nesmí používat nebo se rozpadne.

+1/0
31.12.2016 22:25

J20a45r54o37s84l18a81v 65K77r27u67m97l 2762599722117

Nákup na Mollu něco není špatné,ale spotřebiče a nic od značky Candy bych nekoupil,vždy jsem si radši připlatil za kvalitnější spotřebič než je levné Candy.

+1/0
30.12.2016 8:01

M31i35c37h87a65l 11S19t61u66d82e12n49o27v65s32k46ý 2373951131986

Jsou to vychcánci. Já zařizoval domácnost cca před 5 lety myčka AEG, lednice Gorenje, pračka Samsung, mikrovlnka Philco, friťák Moulinex, rychlovarná konvice Bosch. Jediné co odešlo je friťák asi po 3 letech. nyní ETA 2 roky a slouží bez problémů. Bohužel je pravda že kvalita klesá a bohužel to neplatí jen o domacích spotřebičích ale obecně. Překvapuje mě přístup mallu.n Já teda elektro většinou nakupuju na alze. Zatím vždy bez problémů. Reklamaci jsem tam řešil jednou(baterka do mobilu) reklamaci uznali a vrátily peníze. S mall.cz zkušenosti nemám kupoval jsem tam asi jen 1x

0/0
28.12.2016 8:41

L44e83o28š 41N18a22v46r68á97t50i98l 9743190495875

znacku Candy si koupi jen masochista

+1/0
26.12.2016 21:22

M31i90c52h86a18l 36B91a70š12t15a 6424470225934

Šmejdi? Šmejdy? Candy!Rv

0/0
24.12.2016 14:37

J31o69s80e56f 72H65o46n17e95š 7781532640493

Kdyby prožrala do půl roku,tak je situace jasná,Tady do bylo až po letech,takže zakazník se musí soudit-naději na uspěch má

0/0
24.12.2016 12:35

R63i26c82h37a39r77d 77V11o54l84e18j93n72í52k 7236252357751

No není se čemu divit, před lety mně jeden můj nadřízený řekl, že pokud se zařízení používá, tak se i ničí!!!

0/0
23.12.2016 12:03

A73n34n74a 76V80e28s28e46l82á 3509240941730

O důvod víc proč na Alze a na Mall nenakupovat

+1/0
23.12.2016 8:11

V43a53c85l38a53v 29M77e12d68e44k 5921752835715

jelikož to je stanovisko autorizovaného servisu, je celkem fuk kdo byl prodejce.

+2/−1
2.1.2017 9:16

L62u10k23á33š 90S69e12d78l39á74č85e45k 1633197927940

Ani se nedivím, že ty plechy nic nevydrží. Ty plechy se neustále ztenčují a navíc jejich kvalita klesá. Vidím to např. u hrnců. Ještě v devadesátých létech se daly sehnat nerezové hrnce s tloušťkou 1 milimetr. Dnes sotva seženete s 0,8mm a to musíte mít štěstí. Např. známý výrobce Tescoma u své nejvyšší třídy Vision má jen 0,75 mm. U sad Home profi je to 0,5mm. Jiní výrobci používají dokonce ještě tenčí a to už připomíná tu známou plechovku od piva.;-D A když se k tomu přidá nekvalita, je problém na světě a životnost takových věcí se potom dají počítat spíš na měsíce, než na roky.

+5/0
23.12.2016 7:33

L36á85l59a 21H74l49e85d23í68k 3955560720157

Jop. Nicméně za to může nesmyslenej tlak na cenu, zejména od nás spotřebitelů...

+1/−3
23.12.2016 7:59

M89a80r11t95i55n 64N45e68v27r32l34a 2707631234217

Myslím, že to je jen polovina pravdy.

Tlak na "optimalizaci nákladů" je i od výrobců. Pochopte, výroba se NESMÍ zastavit, výrobky je potřeba pořád prodávat a víc a víc - grafy MUSÍ růst!

Kam by oni přišli, kdyby výrobek vydržel 20 let? Ty fabriky v Číně mají takovou kapacitu, že by dokázaly zásobovat svým zbožím ještě 3 takové Zeměkoule. To by vždycky spustili linku jen na 2 měsíce v roce??? ;-D

Takové to bývalé "německá kvalita, to vydrží" je přežitek. Heslem 21. století je vyrobit co nejlevněji, co nejvíc, rychle to prodat a nazdar! ;-€

+3/0
23.12.2016 9:27

M52a18r64i68á19n 73H17r17i25v72ň96á22k 7248980630940

Já teda na Mall nemůžu říct jediné křivé slovo. Kupoval jsem myčku pro mamku. Volba padla na Candy CDP 4609. Šířka 45 cm, jednoduché ovládání, dobrá skladba programů, A+, na Heuréce pozitivní recenze, cena. Po dvou měsících jsem si všiml že vypadává dveřní těsnění a že je uvolněná lišta v které bylo usazené. Autorizovaný servis konstatoval výrobní vadu. Mall nechal myčku odvezt a vzápětí poslal s omluvou novou. Zatím funguje bezvadně a mamka spokojena.

+1/−2
22.12.2016 19:14

J23a39n 73H49á92j83e48k 2186536563355

Berte to v dobrém, ale čekal jsem, kdy brigádníci placeni Mall.cz začnou psát. :-)Ono na cca 13 stranách diskuze jste první, co má dobrou zkušenost. A psali lidi, co reklamovali jiné věci, a dopadli stejně.

Závěr, ať si udělá každý sám. Ale vyjednávací sílu má jinou Mall.cz a jinou konečný zákazník. Měli mu dovézt zdarma jinou myčku, tuhle si odvézt a pak to z pozice prodejce, který třeba nebude prodávat výrobky této značky, reklamovat u vyrobce. Jak by to dopadlo? Správně. Výrobce by měl zpětnou vazbu, že pro tyto výrobní čísla byl použit nekvalitní materiál. Takto to zůstane na konečném zakaznikovi.

Na obranu Mall.cz je třeba uvést, že je potřeba mrknout, jestli jde o korozi nebo o mechanické propichnutí. V tom druhém případě je na vině zákazník.

+5/0
23.12.2016 6:25

L19u62k35á49š 20S35e73d70l59á41č87e62k 1403827737840

Mechanicky propíchnout plech a ještě k tomu nerez, to si dost dobře nedovedu představit. Ale pokud na to používají plech, ze kterých se třebas vyrábějí konzervy, tak proč ne. ;-D

+2/0
23.12.2016 7:42

M33a58r52i30á69n 62H37r21i41v89ň73á27k 7678680560250

Jste úplně mimo! Nikdy jsem nebyl brigádník ani jinak zaměstnán v Mall ani v jiném obchodě:-P.

0/0
23.12.2016 7:44

L61e48o96š 53N89a32v86r85á49t38i14l 9633340755435

chapeme.. jsi zamestnan v trollovaci agenture

0/−1
26.12.2016 21:24

H66u29g98o 25K58o10n36e65č56n34ý 3248183295618

Absurdní je článek sám. Tvrdí, že věc je v záruce, ale citovaný právní názor dTest se týká koupě věci bez záruky!

Pokud je věc v záruce, tak stačí poukázat na projev vady. Dodavatel/servis může pak záruku odmítnout, pokud nebyla věc používána řádně, např. pokud si dírku prorazil ostrým předmětem, např. ostrým špízem, nějakou ostrou hranou něčeho, co shora propadlo atp.

Z vyjádření "podle technika si dírku udělal sám zákazník nesprávným používáním" není jasné, co konkrétně mělo být příčinou. Tj. vyjádření technika mělo být konkretizováno, v čem měla nesprávnost použití spočívat, protože jen obecně je neověřitelné. Byť asi je možné vyjádření technika, že jen solí by si dírku nezpůsobil (např. jelikož ví, že takových myček se prodalo 2000 a žádná jiná na daném místě stejnou dírku nemá).

Z té fotografie to působí, že plech je poměrně tenký, ale současně, že tam spíš něco spadlo, než že by se to proleptalo.

Každopádně článek je sám o sobě zmetek, protože uvádí nesourodé právní posouzení věci. Možná je i zaujatý.

+2/0
22.12.2016 17:56

R56u12d89o83l72f 11L90u84k30e94š 6103709665

Záruku na proleptání zrnkem soli neuznává žádná značka.To že zákazník tvrdí, co tvrdí je sice logické, ale ale.;-D Kdyby to dělal, není tam ta dírka.Servis na druhou stranu nemůže spekulovat a sůl je dávno pryč.Dělám to přes dvacet let a je to pár případů, ale stane se.Navíc často dojde k zatečení do čerpadla a navíc zničí elektroniku.

0/0
22.12.2016 18:25

T80o40m58á73š 85L64u56d17v97í68k 5530968243356

A taky tvrdíte zákazníkům, že "Nerezový plech je označení pro galvanickou úpravu"? ;-)

+3/0
22.12.2016 19:30

H82u50g28o 75K24o66n34e92č35n23ý 3788613735518

Hmm. Díky za info.

Co vím, tak pod vanou bývá nějaké čidlo vlhkosti, které myčku zastaví, odčerpá vodu a stojí se.

Jde taková dírka zapravit nějakým lepidlem?

(pomiňme, že odešla nějaká elektronika).

A fakt může neodpláchnuté zrnko soli se prožrat nerezem?

+2/0
22.12.2016 19:59

T80o97m13á25š 87P43l54u34h97á60č37e52k 6725535571432

S Candy jsem se taky spalil=nekupuji, ted vyrazuji Mall a cekam na vyrizeni 4. reklamace mobilu Cube v Okay, tak uvidim jak se zachovaji. Dalsi mozni kandidati do seznamu nikdy nebrat!!!

+2/0
22.12.2016 17:45

P46e86t57r 74S18t43e11j29s85k13a41l 3879148444946

Zaver? Nekupovat mycky.

+1/−1
22.12.2016 16:03

M34a90r14k35é98t64a 37V19í80t79o58v52á 4678470705936

Jo MALL CZ:-(; ani na třetí pokus nebyli schopni mi dát kontakt na záruční servis, který opravuje zakoupené zboží (tel. čísel a mailů mi dávali dost, o to nic, jen nefungovala, nebo dané servisy uvedené zboží neopravovaly-naštěstí v jednom už měli s MALL CZ zkušenosti a dali mi správný kontakt); z toho plyne poučení-příště nakupovat jinde!

+3/0
22.12.2016 15:59

A79d44a91m 75R90y13c98h43l47ý 1968837399833

Zrovna kupujeme myčku. Už vím kde ji kupovat nebudu a jakou značku nechci také vím.....

+10/0
22.12.2016 15:51

H11e66l29e62n65a 13Z61v67o28n57í77č18k77o76v93á 4584906431801

V práci jsem pracovala s myčkami, nejlepší i při tom velkém provozu, dost často zapínaná dva krát denně, byla značka Whirpool, byla to šedesátka a dala se použít i jenom při naplnění jednoho koše,

+2/0
22.12.2016 18:30

H24e19l61e52n22a 67Z13v30o90n70í87č12k80o97v34á 4784236381881

Já jsem ted měnila trojkombinaci od Candy, myčku, troubu a sporák po 15 letech a nic rezavého nebylo, používám pouze tablety. Nejde mi do hlavy, že se ze zásobníku uvolňovalo tak velké množství soli.

0/0
22.12.2016 15:13

A12d44a18m 35R61y85c23h67l23ý 1368147839553

Ta sůl se tam dostane jen když se plní zásobník

0/0
22.12.2016 15:59

H62e12l24e73n49a 24Z17v93o61n82í69č96k39o55v95á 4194526971801

Takže v servisu měli vlastně pravdu. Já používám tablety, protože myčka u trojkombinace nemá hlásič stavu soli a tak to užívání tablety mi připadá praktičtější.

0/0
22.12.2016 18:25

J30a11n 41H46á15j82e98k 2656986103885

Zkuste si spočítat naklady na jeden mycí cyklus. Kilo soli stojí cca 23 Kč. Mně dvě kila soli vystačí asi 30-40 cyklů. Odhadem.

Mycí prášek, cca 3 kila za cca 300 Kč. Vystačí mně tak 80 až 100 cyklů. Opět odhadem. Jako leštidlo dávám ocet. 1l za 7 Kč. Do zásobníku se vejde tak 0,1l. Vystačí to tak 60 až 80 cyklů. Opět odhadem.

Na diskuzi living, cca 4 roky zpět, jsme to řešili přesně. Psali jsme do kalendáře, kolikrát běží myčka a co se doplňuje.

Závěr: mycí tablety myjou stejně dobře, jako klasika (mycí prášek, sůl a leštidlo). Jsou ale dražší. Jsou pohodlnější na používání.

Můj osobní názor je, že chlapi jsou hračkové, co lze dosypat, utáhnout, zmáčknout, tak toho využijí. Ženy jsou praktičtější, vrznou tabletu a hotovo. Dva způsoby, které dělají totéž. Ještě, že ten klasický vychází levněji, mám tak možnost, pod heslem úspory, dosýpat a dolívat... ;-D;-D;-D

0/0
23.12.2016 6:16

H92e86l85e41n49a 78Z83v60o38n98í31č94k49o61v48á 4374326401261

Tablety kupuji výhradně v akcích, vychází mi to maximálně 4 koruny jedna.

0/0
23.12.2016 9:42

M57i69r37o32s62l54a31v 65V18o89s50t57r17ý 5927720887812

Asi to bude o tom, že jste měnila 15 let starý výrobek. Ono se před 15 ti lety používaly poněkud kvalitnější a dražší materiály k výrobě bílé techniky.

Dnes rozhoduje pouze cena, cena, cena !!! ;-€;-€;-€

+6/0
22.12.2016 20:46

H96e16l27e35n91a 68Z80v98o16n91í84č66k55o76v35á 4814526281641

To je věc názoru.

0/−1
22.12.2016 22:12

R63o32m86a27n 23V74í69c87e50n23e11c 2769722658262

Ještě by mohl žalovat výrobce té soli, že zničila myčku.

+6/−1
22.12.2016 15:11

M34i34c97h31a77l 68Š50v63é47d39a 4799512442720

Závěr by měl být pro každého jasný. Nekupovat zboží značky Candy a nenakupovat na Mall.cz. Dokud budou obchodům a výrobcům beztrestně procházet taková svinstva, budou je dělat pořád. Když se budou zákazníci bránit, dojde jim, že být slušný a vstřícný se dlouhodobě vyplatí.

+24/−1
22.12.2016 13:55

J32a35k50u53b 33S28t87a19š87e14k 4607319803394

Moje osobní teorie je ta, že v konečném součtu nakonec víc vydělá firma, která při reklamacích nedělá absolutně žádné potíže. Prostě zákazník to přijde vrátit, tak to neřeším a bez ptaní vrátím peníze. Takový zákazník ví, že příště může bez obav nakoupit znovu. Dokonce si myslím, že je lepší ty prachy vrátit i v případě, že je to neoprávněné. V konečném součtu taková politika nakonec přitáhne víc zákazníků.

Šmrdlové druhého typu sice možné vydělají na jednom zákazníkovi, ale takový člověk už u nich nikdy nic nekoupí. A navíc se to rozkřikne - v době internetu velice snadno.

+21/0
22.12.2016 13:47

P85e14t24r 22T10y38č51k10a 6825302509952

To si nemyslím. Ono se to stejně rychle rozkřikne mezi vyčůránky.

+3/0
22.12.2016 13:55

J22a67k49u87b 42S32t34a24š28e86k 4597329483474

To máte jak s pultovým nebo samoobslužným prodejem - při tom pultovém máte takřka nulové krádeže, ale prodáte mnohem míň. Při to samoobslužném vám něco zákazníci ukradnou nebo zničí, ale objem prodejů je mnohem vyšší - a tím ty krádeže naprosto přebijete. Podívejte, kde je pultový prodej dnes a kde jsou samoobslužné markety.

+4/0
22.12.2016 14:22

J37a24k46u93b 70S55t86a20š77e42k 4247679503164

Já si teď bezelstně koupil v Electroworldu elektronickou součástku - po zapojení doma nefungovala. Šel jsem ihned vrátit - mám jejich věrnostní kartu, bylo to v oprávněné lhůtě, v souladu s jejich vlastními obchodními podmínkami - a stejně jsem se s nimi musel 15 min hádat, než mi laskavě vrátili peníze. Na to se kvůli pár stovkám můžu přístě tak akorát vypéct.

Příště už nakoupím jen v alze - vracení naprosto bez problémů a bez ptaní. A takových zákazníků je dle mého nározu většina - vyčůránků je minimum.

+6/0
22.12.2016 14:33

M30i31c51h29a13l 36S15e29m69r98á70d 3372966657219

Alzu bych nedoporučoval... předražené a to co jste vy bez potíží vrátil je odesláno jako nové nerozbalené dalšímu zákazníkovi... ne každý to půjde vrátit a na to se hraje...

+4/−1
22.12.2016 15:09

P97e53t90r 72P62e10t37r 6633882598933

Neni. Alza vsechno takove zbozi oznacuje jako rozbalene. Takze tohle jste si vymyslel...a to tam nakupuji denne

+1/0
22.12.2016 15:30

M18a11r89t16i73n 73S81e28d92o95n45a 2405296226419

V alze nema smysl kupovat pokud vasim jedinym kriteriem je cena. Ale pokud jsou pro vas dulezite i sluzby (oteviraci doba, dostupnost zbozi, rychlost vyrizeni reklamace a obecne pristup k zakaznikovi) tak je dnes alza jednou z nejlepsich voleb.

+3/0
22.12.2016 16:44

J18a53r46o32s42l58a31v 98K79r87u32m94l 2862169922677

V datartu s vrácením jsem neměl problém

0/0
30.12.2016 8:06

M62i69r18e27k 13T39u63r34e96č55e77k 4713242610232

Myslim ze nejenom toho jednoho zakaznika. Po negativni reklame na internetu se jich napocita na stovky a mozna i mnohem vice...

+1/0
22.12.2016 17:13

J70a60n 30H91á82j26e65k 2266456863125

Souhlas!

0/0
22.12.2016 17:38





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.