Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P86a69v85e10l 54N11o92v83á73k 4923578765791

Mně se to samé stalo při reklamaci nabíječky k tabletu. Chtěli ji i s tabletem, fajn. Při převzetí jsem zjistil, že proběhl reset. Jaký s prominutím h.vado musí být technik, aby při reklamaci nabíječky musel mazat data?!

+116/0
doporučit
17.1.2017 0:59

J70i79r81k26a 42N10o30v52á35k 6542215375799

Technik je lempl a je třeba zveřejnit jméno servisu, aby všichni věděli, kam nedat vydělat ani kačku.

+91/−1
doporučit
17.1.2017 7:06

A48n42d26r17e 90Z59a94k68u35ť42a26n54s96k96ý 2737967114601

V dobré prodejně Ti nejenom vezmou na reklamačku jen nabíječku ale také ti půjčí náhradní ;-)

+75/0
doporučit
17.1.2017 6:54

J40i97ř28í 59Š90t12ě31d47r26a 5790872601257

Lidé se dělí ve vztahu k zálohování v zásadě na dvě skupiny. Na ty, kteří zálohují a na ty, kteří o data teprve příjdou.

+112/−4
doporučit
17.1.2017 0:14

J73i72ř73í 61M59a67c66e12k 3975815204441

Dokud nebudou novináři tak stateční, aby zveřejnili jméno servisu, jméno prodejny a značku notebooku, tak to lepší nebude.

+58/0
doporučit
17.1.2017 7:10

B47ě64l71a 45H13o55r55á34k92o80v38á 1608882509240

To je zcela jasné, když přestane fungovat nabíječka, tak vymažu všechna data a už to funguje...

+88/−3
doporučit
17.1.2017 0:27

O84n53d42ř24e80j 74L27o51š81o32t44h 9230392434582

Nechápu, jak může dát někdo tak citlivá data z ruky a jak může někdo, kdo má tak důležitá data, je nemít zálohovaná.

Je prostě potřeba počítat s tím nejhorším scénářem. Fotky mám na třech místech a nikdy bych do servisu neposlal zřízení s mými daty, aby si v nich nějaký servisák z dlouhý chvíle listoval.

+60/−1
doporučit
17.1.2017 2:38

M25a18r24t53i46n59a 11K22a33r41b35u31s92i43c23k72á 2190536800581

Před třemi lety jsem se do krve hádala v ElectroWorldu - k reklamované nabíječce chtěli notebook. Řekla jsem, zme jim ho nedám - ze strachu o data, ale i o samotný notebook, aby se mi nevrátil odřený nebo pomlácený. Pán se snažil argumentovat, že problém nemusí být v nabíječce. Tak jsem se mu snažila vysvětlit, že ten notebook mají i na prodejně vystavený, ať tu nabíječku vyzkouší - ona totiž už ani nesvítí kontrolka. Nakonec jsme se dohodli na kompromisu - notebook jsem jim přivezla ukázat, oni si opsali výrobní číslo a poslili do servisu samotnou nabíječku se slovy, že jim to technik určitě vrátí. No, nevrátil a po týdnu jsem měla novou nabíječku :) Člověk se nesmí nechat...

+55/−1
doporučit
17.1.2017 5:57
Foto

V64o67j39t69ě30c23h 88P23a68v42l26í89k 5444481234528

Před reklamací libovolného elektronického zařízení nejprve zálohuji, pak důkladně smažu vše, pak uvedu do továrního nastavení, pak teprv nesu do projedny.

Myslím si totiž, že pán z článku mohl dopadnout ještě mnohem hůře, pokud by technikovi heslo k počítači sdělil.

+44/0
doporučit
17.1.2017 0:58

D73r96a76h35o51m30í90r 48B48o94k58r 2475196716148

Ten servisák je normální b_b. Nic jiného se k tomu nedá dodat. Proč kvůli napájecímu adaptéru musí dělat nové nastavení počítače, to mi hlava nebere. Je to jeden z těch, kteří si myslí, že šedá hmota mozková je pouze náhodnou výplní dutiny lebeční.

+55/−2
doporučit
17.1.2017 1:32

P85a61v10e76l 57V78e54r33n33e69r 1873533902257

PC ci NTB do servisu davam zasadne bez HDD, nemam zajem, aby si nekdo prohlizel moji sbirku porna.

+46/−2
doporučit
17.1.2017 7:38

R45u86d53o30l69f 97P22e75k55á16r43e76k 9892301349633

No, a ten servis má jméno? nebo je to jen další fiktivní HLP a snaha o zobrazení reklam, což nám s AdBIockem je stejně jedno...

+46/−5
doporučit
17.1.2017 0:15

M51a14r95t37i40n 37F43i71l64a 5732281723526

Dát z ruky notebook a neprovést zálohu dat (navíc když to jsou data důležitá), to opravdu může jen... pan Ceplecha...

+59/−9
doporučit
17.1.2017 0:08

J64a62r76o98s32l13a18v 15P27e48l72d91a 1199164921427

servisak je totalni tupec a nechapu co dela v PC servisu, kdyz nedokaze poznat funkcni nabijecku jinak nez ikonkou v systrayi (urcite jen kvuli tomu potreboval heslo). Nemyslim si, ze by to udelal z trucu naschval. On je proste jen tak hloupy.

Majitel notebooku byl vylozene hazarder a dostal radne nafackovano. Verim, ze prvni co prikoupi, bude externi disk na zalohy.

Jinak by me vazne moc zajimalo o jakou znacku NTB slo. Pokud si autorizak dovoli takovou ubozarnu (at jiz schvalne nebo z blbosti), pak je to vyslovene varovani pred koupi cehokoliv od te znacky.

+23/−1
doporučit
17.1.2017 9:03

V80l87a33s97t68i28m83i56l 63P83e17v52n80ý 6648953795485

Zajímalo by mě proč mají lidi neustále potřebu obviňovat oběti. Nechápu proč je v tomto případě majitel pitomec nebo proč si za to může sám. Když reklamuji nabiječku tak opravdu nečekám že mi technik vrátí notebook do továrního nastavení, stejně jako nečekám že při seřizování kol mi v servisu vymontují třeba motor.

+23/−2
doporučit
17.1.2017 9:34

P33a90v53e66l 76S67t27r26á58n33s64k33ý 2450310315505

Autorizovaný servis notebooků provozujeme, ale kdykoliv je možnost ztráty dat zákazníka, děláme vše pro to, aby se tak nestalo. I při obyčejném testu disku se dělá nejprve záloha dat. Výrobce pro kterého servis provádíme žádnou takovou povinnost (reset zařízení) nestanovuje, naopak v servisních manuálech upozorňuje na ztrátu dat zákazníka. Opravdu nevim který výrobce toto má. A už vůbec nechápu takový servis a technika, že se necítí do té samé pozice. Samozřejmě data se mají zálohovat, ale postup v článku popsaný, je neurvalost.

+16/0
doporučit
17.1.2017 7:15

M39a83r84t94i74n 82N45e78v29r45l47a 2957641334617

Nezastavam se servisu, udělali sviňárnu. Ale... Někdo kdo má veškeré svoje elektronické dokumenty v JEDINÉM exempláři bez jakekoli kopie je hazardér a koledoval si o to. Co kdyby NTB ztratil?

+19/−1
doporučit
17.1.2017 7:53

G51a92b52r84i24e49l 74M13e30d16o80n 9194935289334

Coz o to, servis jednoznacne pochybil. Ale pan Ceplecha evidentne nema sva data rad, kdyz nema zadnou, podotykam ZADNOU zalohu. Tady se aspon ma s kym natahovat, ale co kdyz klekne disk? To poleti do Taiwanu stezovat si do vyrobny nebo jak?

Zalohovat, zalohovat a jeste jednou zalohovat !!

+22/−2
doporučit
17.1.2017 0:18

D27a62n84i11e51l 80P20a84n73e49k 6542731472410

Servisak by mel dostat za usi, kdyz kvuli nabijecce ma potrebu lezt do pocitace ;-D A majitel uz za usi dostal a vi, ze pro priste ma sva data zalohovat.

+15/−1
doporučit
17.1.2017 8:57

J29a30r60o35s71l22a39v 91P45i17v11o63ň79k64a 8871927729

Existují dvě skupiny uživatelů - jedni, kteří zálohují a druzí, kteří ještě nepřišli o data...

+15/−1
doporučit
17.1.2017 7:48

R50a60d95e27k 84P20l62a81ň80a41n18s78k45ý 3686745379710

Zálohovat, zálohovat, zálohovat...

+11/0
doporučit
17.1.2017 7:38

M10i85c30h83a32l 15H93o35ř27e77ň10o86v10s54k95ý 1805759146235

Je tu několik rovin:

1) Mít důležitá data jenom v NTB a nemít je pravidelně zálohovaná je stejně hazard, kdy o data by mohl snadno a rychle přijít později a ani by se neměl po kom vozit

2) To co udělali je rozhodně schválnost a nesmysl, ale stejně si na nikom jen tak nic nevezme.

3) Zde v diskusi je spousta chytrých, kteří radí "zálohovat před tím, než dám stroj do servisu" Jenže to také nemusí být jednoduché. Pán nemusí mít v okolí nikoho se stejným typem nabíječky a s vybitým NTB se blbě zálohuje. To už pak člověk potřebuje rozebrat NTB a vyndat HDD (u některých NTB toto představuje rozebrat ho pomalu do šroubků) a tento HDD mít potom "kam připojit". A do tohoto se jen tak nikdo nepustí, často ani ti zkušení protože se pak zase bojí ztráty záruky NTB (většinou to ale výrobci tolerují - ale vsázejte na to.. :)) Já jsem teď toto řešil, když v práci kolegovi vyhořela deska a neměl zálohováno. A v NTB disk formátu M2. A ten opravdu jen tak nikam nepřipojíte... Takže žádná sranda...

+22/−5
doporučit
17.1.2017 2:14

P51e23t44r 19N96o53v89á80k 1315231989478

Právo je sice na jeho straně, to je jasné, ale nic to nemění na tom, že když odevzdal notebook do servisu (či kamkoli jinam) a nezálohoval si data, tak je to idiot.

+10/0
doporučit
17.1.2017 8:35

P35e36t18r 64R12i72h88a28k 7541118918666

Reknu jen jedno. Zalohovat, zalohovat, zalohovat. Kor kdyz dava ntb z ruky a este do servisu.

+10/0
doporučit
17.1.2017 1:55

P42a62v93e80l 85K21o97p68e64č61n85ý 8570658753320

To jsou teda idioti...

+9/0
doporučit
17.1.2017 7:38





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.