Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i46ř36í 98Z33ý50k12a 9469223771670

vtipné je, že neaktivní účty u FIO a mBank mi nezruší, ale aktivní účet u Zuno ano :-/

A ještě vtipnější je způsob převodu takového účtu pod mateřskou Raiffeisen banku. Kliente zařiď si sám, bonusem je ti po 6 měsíců to, co splní každý nově příchozí. Komedie

+9/−1
doporučit
3.2.2017 6:05

T83o36m17á80š 55N78o84v60á43k 5924827719719

"Podvodník nás ale neustále bombardoval prosbami o odblokování účtu a jako důvod uváděl, že potřebuje koupit svým pěti dětem housle,“ dodává Pavel Vlček."

:-) Tak zaver clanku mne pobavil.

+6/0
doporučit
3.2.2017 0:35

V28l91a61d22i81m25í13r 11V60y55s90o36k18ý 8112142501845

Tak v mbank končí daleko víc účtu z jiného důvodu :))

+5/0
doporučit
3.2.2017 6:45

P57a33v10e56l 41Ř36a66p98e54k 7102416299285

"V Raiffeisenbank se snaží motivovat „neaktivní“ klienty různými benefity."

Jasně, třeba internetovým bankovnictvím ještě z dob eBanky, které je dnes nejvíce zastaralým internetovým bankovnictvím na celé planetě a prakticky na hraně použitelnosti. Za to si účtují 200 Kč za příchozí europlatbu. Od této banky utečte pryč.

+4/0
doporučit
4.2.2017 8:59

J71o45s73e64f 80H41o87n89e64š 7951732660333

Za chvíli to bude jako u mobilních operátorů.Když půl roku účet nepoužívate,tak vám ho zresetují-zajímavý mlýnek na peníze

+3/0
doporučit
3.2.2017 12:46

L80i25b53o46r 77N80á19b58ě45l58e70k 3245853642932

To si někdo fakt založí účet kvůli plyšákovi za 30 korun?

+4/−2
doporučit
3.2.2017 8:40

I22v36a24n 71P81o41k82o55r61n53ý 7299715618

Trochu z jiného soudku:

před léty jsem zrušil účet u České šiditelny, a.s.. Přesto mi (a manželce coby tenkrát disponující osobě) neustále chodí poštou upozornění, že vydali nový sazebník nebo že jsou změny v Servisu24, ačkoliv jsem nikdy tuto službu neměl aktivní. Psal jsem jim e-mail, že nechci být veden u nich v databázi, když už nejsem klient, na to mi jednou odpověděli, že musím osobně na pobočku. Tam, když jsem po nich chtěl nějaký písemný výstup, co a proč na mě jako neklienta vedou za data, tak nevěděli, jak se k tomu postavit, odešel jsem s nepořízenou.

Je fakt, že ani v minulosti nevěděli každou chvíli co a jak, že museli někam volat nebo mi tvrdili naprosté lži, proto jsem taky od ČS odešel.

Jedinou možností, že jsem u nich v databázi, je ta, že mám sjednáno penzijní připojištění u její dceřiné společnosti (to se nevyplatí rušit nebo převádět jinam s přechodem na novější, pro občana méně výhodný penzijní plán) a nebo také, že jsem drobný akcionář, který odolal všem výhružkám na "dobrovolný" odkup akcií a nyní mi jsou každým rokem vypláceny neustále rostoucí dividendy ČS. Tímto bych také rád poděkoval ovčanům - klientům spořitelny, že se nechají odírat mimo jiné i štědrou poplatkovou politikou. Bohužel, většina zisku je vyvážena mimo ČR pro blaho Rakušáků.

Máte někdo zkušenosti s podobnou "evidencí" u této (nebo jiné) bankovní StB nebo je můj případ vhodný námět pro ÚOOÚ?

+1/0
doporučit
5.2.2017 8:55

P93e91t36r36a 89J18a55n50á54k18o32v60á 2197690366859

Historka s houslemi je dobrá...;-)

+1/0
doporučit
3.2.2017 18:16

M13i49l93a75n 93Č76í38ž81e12k 4833905962688

Hezký článek, ale autorka opomněla jeden bod, a to zrušení bez jakéhokoli důvodu. Stalo se mi to před 2 měsíci u RB a přišel na to náhodou, když jsem nebyl schopen zaplatit v obchodě kartou a nepřihlásil se ani do ebankovnictví. Banka mi prostě sama od sebe zrušila 2 účty bez mého vědomí a bez řádného důvodu. Resp. důvodem bylo to, že můj bankovní produkt (eKonto Classic) byl již zastaralý a pro RB nevýhodný. Přestože telefon na mě mají a otravovali kde s čím, nikdo mi nedal vědět. Došlo tak k tomu, že mi prostředky na účtu na více než 40 dní zadrželi (v rámci výpovědní doby). Ještě že už mám pár let jinou banku, jinak bych zůstal úplně bez prostředků. Účet byl prý navržen na zrušení už někdy 6 měsíců zpět. Takto funguje naše bankovnictví. A ta radost s příchozími platbami, které se lidem začali vracet... Rv

+1/−2
doporučit
3.2.2017 15:38

J91a91r57o18s57l63a53v 32K44a34d76l19e52c 5671289902211

To jsou zase žvásty...:-P Takže až bude účet povinný a nebudou hotovosti, tak budeme povinně utrácet?;-D;-D;-D

0/−1
doporučit
3.2.2017 18:28
Foto

J72a71n 56Č69e58r13m34á95k 4669278635547

no co, bez účtu se dá také žít... A většinou levněji... :-)

Nicméně, zatím ho asi rušit nebudu.... ;-D

0/−2
doporučit
4.2.2017 21:52





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.