Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přepojišťování se hned neomezí, je třeba větší razanci, míní odborník

Od prosince platí novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích, která měla zejména ochránit lidi před nekalými praktikami trhu a před přepojišťováním u životního pojištění. Jak po dvou měsících fungování změnila trh a nakolik to omezí přepojišťování, vyjadřuje v rozhovoru svůj názor Petr Borkovec, šéf společnosti Partners.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e60t83r15a 13J39a60n21á22k19o17v59á 2497920486299

Finanční poradceˇje u mě gauner...

+1/0
31.1.2017 19:01

P63a66r50t24n49e42r76s 89F66i52n46a74n42c67i18a10l 21S97e45r77v19i41c80e97s 9361603872764

S předsudky je těžké bojovat, ale my to nevzdáváme! Hlavně kvůli poradcům, kteří dělají svoji práci naplno a skvěle, řadu let a jejich klienti si je nemohou vynachválit, protože jim prostě dobře poradili, nebo je dokonce vysekali z malérů. :-)

0/0
31.1.2017 22:23

J61o38s74e24f 87J75a22n77e33k 9567511748939

Tak tihle určitě nepracují pro Partners.

+1/0
1.2.2017 12:23

D41a68n37i95e91l 13K22r97a18u23s 4701823162474

Pletete si pojmy. Poradce je ten, kdo radi a idealne je placen klientem. Nikoliv ten, kde se za neho sice prohlasuje, ale v dusledku nedostava zaplaceno za rady, nybrz dostava provizi za prodej. A proc by mel vyt gauner ten, koho si sama najmete, aby vam poradil v oboru, kde nejste sama "doma"?

+1/0
31.1.2017 23:06

M64i40c88h35a72e79l 47T24a51n63á69č 8618640441608

Aby ta razance odborníkovi nesrazila vaz. P......s nemají nejlepší pověst a místní (myšleno na Idnes) vytrvalá placená masáž lidí asi k oblibě těchto rychlokvašek nepřispívá.

+2/0
31.1.2017 17:57

P57a45r14t14n19e80r44s 87F94i23n62a79n62c89i55a68l 75S32e45r32v51i59c76e14s 9591513762974

Partners dlouhodobě volají po zpřísnění podmínek pro poradce. Ty by umožnily, aby zde působili pouze profesionálové, ne prodejci. Vzdělání poradců patří v Partners k nejpřísnějším na trhu, každý nový poradce musí složit zkoušky a ne všem se to podaří. Samozřejmostí je další vzdělávání. Proto také více než polovina poradců Partners má vysokoškolské vzdělání a působí dlouhodobě. Naštěstí žádné rychlokvašky. :-)

0/−2
31.1.2017 18:15

M75i41c57h51a64e61l 13T19a61n11á70č 8598680261368

Děkuji za vaši reakci, ale realita je fakt trošku jiná, alespoň co se týče těch rychlokvašek.

+4/0
31.1.2017 18:21

P55a19r88t90n55e74r40s 34F38i22n83a82n53c84i62a36l 20S15e13r40v52i58c10e75s 9531383542964

Realita trhu určitě. Proto je na místě přísnější metr a tlak na profesionalizaci oboru.

0/0
31.1.2017 22:52

D26a62n28i95e94l 49K87r22a14u76s 4451733462284

Jo, zni to jak na letacku. A proc tedy maji rychlejsi postup ti bouchaci pojistek a ne ti skutecne zodpovedni? V dusledku cehoz ti poctivejsi zacnou postupne makat diky bodovemu systemu na ty bezskrupuloznejsi. Kdybyste to mysleli fakt vazne, tak byste bud vytvorili zamestnaneckou strukturu s odpovednymi manazery, nebo maximalne sit poradcu s jednostupnovym vedenim, ktere by melo za ukol koordinaci a technickou a analytickou podporu site. Ale system pseudomanazerskeho vedeni skupinek radobyzivnostniku, to je zrudny paskvil.

+2/0
31.1.2017 23:14

P72a68r21t75n50e81r50s 94F67i29n26a67n35c79i65a59l 46S57e57r77v15i42c27e43s 9941403802844

Myslíte si, zaměstnanecký poměr je záruka poctivosti a zaručuje, že se nahoru dostanou jen ti skutečně poctiví a pracovití lidé? Mluvil jste například někdy s někým z banky? Slyšel byste, jaké jsou zde vyvíjeny tlaky na prodej. Anebo si myslíte, že je výhodnější pořídit si pojištění třeba na poště?

MLM systém se navíc od běžné firmy zase tolik neliší, nahoře jsou zkušení lidé, kteří vedou ty méně zkušené. Nicméně i zde se trh posouvá a v současnosti tvoří 60 % obratu Partners tzv. VIP poradci, kteří se zaměřují na široký klientský kmen a nemají lidi pod sebou, další značnou část obratu tvoří franšízový systém Partners market.

Ale hlavně to není o systémech, ale o lidech a také o filozofii společnosti. Ta v Partners je taková, že se snaží o dlouhodobou spolupráci s klienty, ne o prodej za každou cenu. Proto má firma třeba rovné provize u hlavních produktů a také má IT systém, který hlídá případné nesrovnalosti. A poradci, kteří pravidla nerespektují, končí.

0/0
1.2.2017 10:24

D90a45n68i83e66l 83K47r33a34u71s 4861583392964

A kde jste tedy nabrali tu desivou reputaci, kdyby vsechno bylo presne jak popisujete? A mimochodem v bankovnictvi jsem od obchdnich pres specialisticke az po manaterske funkce stravil pres 20 let, takze se mohu na nazor zeptat sam sebe. A vychazi mi, ze banky jsou vuci klientum ferovejsi. Netaji jim, ze svuj vztah s klientem stavi na zisku ze vztahu s klientem a netvari se jako nezavisli zavislaci na provizich. Vydelavaji i na vztahu a ne jen na novych prodejich a kdyz jejich zamestnanec nazna, ze klient ma nastaveno vse v souladu s jeho potrebami, mohou si dovolit i opakovane ten luxus, ze klientovi nic noveho neprodaji a cas straveny s takovym klientem jim stejne bude zaplacen.

0/0
1.2.2017 19:00

D46a60v69i25d 83R37y74c55h28e67t68s13k11ý 9386721790940

Co třeba přejmenovat http://finance.idnes.cz/ na http://patners-blog.idnes.cz?

+4/0
31.1.2017 15:38
Foto

M64i89c15h35a82l 61S41l29í11ž 4552934727868

a vůbec finančního poradce by měl dělat pouze člověk s plně dokončeným ekonomickým vzděláním a ne nějakej barman a topič a kdekdo proboha

+8/0
31.1.2017 14:59

P28a59r40t53n72e12r59s 67F64i35n66a32n75c65i82a38l 20S66e38r68v80i81c33e55s 9451153402674

Máte pravdu jen částečně. Je mnoho lidí, kteří se úspěšně věnují jinému oboru, než který vystudovali. Důležitá je praxe a chuť vzdělávat se v oboru.

0/−2
31.1.2017 15:26

L68u88b63o87s 36V67a37r24g40a 4988781156255

problém je v tom že by to nik iný nedělal. Ľudia s ekonomickým vzdelaním sú na vrchole pyramídy, tí dole sú čašníci, skladníčky a barmani v konfekčných oblekoch

+4/0
31.1.2017 15:36

P69a97r67t38n69e10r33s 30F61i72n85a23n90c63i71a24l 35S23e14r42v69i13c76e97s 9971943612344

Nevím, jaký je zdroj Vašich informací. Z našich čísel vyplývá, že má většina poradců Partners vysokoškolské vzdělání a střední věk. Ostatně tvrdit, že lidé jako číšníci nebo skladníci jsou na jakémsi dně pyramidy, je poměrně ostré. Vždy záleží spíš na tom, jak dobře odvádějí svoji práci. :-)

0/−2
31.1.2017 16:12
Foto

M82i58c15h51a68l 70S22l52í62ž 4552224837778

a ještě ty finanční poradentské firmy pracují jako letadlo, čili skupinky lidí hledají další a další lidi a ty další aby tamti nahoře z nich měli provize? třeba fincentrum tak jelo, a jede asi dále, finančního poradce si snad může brát jen debil, vše zadarmo na internetu, všechny produkty lze sjednat přímo v bance nebo pojištovně....

+4/0
31.1.2017 12:52

J94a82k75u72b 33Ř64í52h11a 4115369662181

Prosím řekněte mne definici letadla, ať vidíme, jestli jste zde tento pojem použil správně.

0/0
31.1.2017 13:03

J12a47k70u98b 71Ř76í45h26a 4735249202131

K poslední větě. To máte pochopitelně pravdu. Řeknou vám ale v bance, že u sousedů v konkurenci pro jejich případ mají akci a udělají jim tam tu hypotéku levněji? Aktuálně mám klientku, kterou znám až asi rok. Před rokem už měla rozjeté refinancování hypotéky. Tak že si to prý dodělá sama. Ok, dnes jsme se ptokali a zjistili jsme, že tehdy před rokem vybrala asi 2., nebo 3. nejlepší variantu. Ale kdybychom to tenkrát dělali spolu, tak mohla ušetřit asi 60 000 za 5 let. No nechtěla, přece na internetu jsou informace a může si to sjednat ve své bance, namátkou si sehnala další asi 3 kalkulace, její banka vyšla nejlépe, tak zůstala. No její boj.

+4/−1
31.1.2017 13:06
Foto

M24i10c47h11a26l 12S50l44í19ž 4582934397528

no neřeknou, od toho je internet kde si jedno odpoledne sednete a projedete si to a vyberete si kterou chcete banku, na pojištění jsou dnes velmi dobré srovnávače, ty vám hned nabídnou to nejnižší , takže jako finančního poradce co má 15000kč provizi za nic u mého životka fakt živit nehodlám

+2/0
31.1.2017 14:57

R43o54m92a59n 97B26a50r13o14š 4963707493

No pokud já vím, tak provize je v produktu (například v pojištění) zadrátovaná tak jako tak. Pouze v případě, že to sjedná finanční poradce, provizi dostane, pokud si to klient sjedná sám na pobočce, tak si banka/pojišťovna provizi nechá (někdy i část vyplatí příslušnému zaměstnanci). Co chci říct je, že jestli si myslíte, že když si to sjednáte sám na pobočce, tak ušetříte 15 000 Kč, tak jste na omylu. :-P

+1/−2
31.1.2017 15:07
Foto

M75i27c38h47a68l 67S90l67í74ž 4352324477508

vy budete asi ten poradce bez ekonomického vzdělání že? provize bez práce to je něco že

+2/−1
31.1.2017 15:18

P60a66r26t17n24e71r93s 37F53i78n26a46n10c33i21a16l 16S52e60r71v82i86c63e81s 9751283892284

Pojištění má zejména ochránit. Nejlevnější tedy nemusí být nejlepší. Dojde k problémům a zjistíte, že máte nízké limity nebo jste nebyl pojištěný na to,co jste chtěl. A nedostanete nic, nebo Vám pojišťovna bude výplatu krátit. A provizi zaplatíte stejně přímo pojišťovně i bez poradce. V tom všem dokáže dobrý poradce pomoci. :-)

0/−4
31.1.2017 15:24
Foto

M14i30c94h14a42l 92S80l18í36ž 4402194687278

jo radu za tisícku co

+2/0
31.1.2017 15:26

J70a58k79u38b 24Ř56í61h83a 4255249622481

Slyšel jste někdy slovíčko exkluzivní? A víte že občas se používá oprávněně? například tam, kde si někdo vyjedná podmínk,y které jiný nemá. Nejspíše všechny poradenské firmy mají své axkluzivní produkty, nebo alespoň některé podmínky. A to je přesně ten důvod, proč by daná klientka ušetřila těch pár korun. Zvolila variantu bez exkluzivních podmínek. Stejně tak na internetu najdete jen srovnání standardních podmínek, i kdyby nějaká pobočka banky měla něco extra, co jiné pobočky nemají. Na internetu se o tom pravděpodobně nedovíte.

0/−2
31.1.2017 15:46

R60o86m77a89n 97K27r94o67u73t42i49l 6462339648904

Aha, takže vás zajímá jen nejnižší cena. Kupovat podle ceny je právě záludnost internetových srovnávačů. Mé klienty také zajímá cena, ale když jim ukážu pojistné podmínky, tak většinou přehodnotí. Za toto je má práce placena. Tedy, "chytří odborníci na vše" si kupují podle ceny, co je vevnitř však netuší.

0/−1
1.2.2017 8:49

T95o80m95á46š 35T88r22á12v57n48í34č24e43k 9748145501803

My uz jsme novi, lepsi, zijeme prece jen z te almuzny, co nam ti, kdo pojistovaci produkty skutecne poskytuji, upusti. OVB, Partners, Fincentrum, vzdyt je to jedno...stale stejne praktiky, stale oblbovat lidi a menit jim smlouvy jen pro provizi... Dokud je sami lidi nebudou hnat klackem od dveri a neprestanou jim davat kontakty na dalsi nebozaky, nic se nezmeni...

+4/0
31.1.2017 12:39

P44a27r63t13n82e90r40s 72F44i36n77a34n35c24i47a27l 75S64e46r88v34i50c46e12s 9471533742644

Dobrý den. Každá práce je hlavně o lidech. Pokud ji někdo dělá dobře a rozumí ji, může klientovi opravdu pomoci a ušetřit mu peníze. Vždyť kolikrát za život si vyřizujete hypotéku? A vážně si myslíte, že jí rozumíte více, než člověk, který jich vyřizuje desítky za rok a má v bankách kontakty na specialisty, sleduje legislativní novinky na trhu apod. Jinak Partners určitě nestojí na životním pojištění, tento produkt je až na třetím místě, po hypotékách a investicích. :)

+1/−4
31.1.2017 14:30
Foto

M51i90c27h91a97l 31S81l29í81ž 4102654177618

když potřebuju hypotéku, sednu si k internetu a za jedno odpoledne si sám vyberu co chci, na to nepotřebuju platit finančního poradce s hodinovou sazbou 1000kčplus provize za každou radu + provize z produktu...papa, zrušit vás, všechny

+1/−1
31.1.2017 15:25

P20a56r64t85n86e20r30s 57F59i95n84a78n98c44i41a78l 20S37e27r48v49i54c52e38s 9551513162424

Poradci Partners nemají hodinovou sazbu, ani provizi za radu. Přípravu a finanční plány dělají pro klienty bezplatně. Máte pravdu, z daného produktu pak mají provizi, ty jsou ale u hlavních produktů stejné proto, aby vybírali pro klienty vždy tu nejlepší možnost. A provizi z produktu zaplatíte bance či pojišťovně nakonec stejně.

0/−3
31.1.2017 15:35

D46a61n67i13e36l 41K68r63a58u91s 4261953252674

Pak to nejsou poradci, ale prodejci. Fakticky si totiz nemohou dovolit dat klientovi radu, ze ma vse nastavene spravne a neni treba nic menit. Umreli by totiz hlady nebo by minimalne nemeli na leasing okazalych vozidel, kdyby to delali.

+2/0
31.1.2017 23:28

P66a21r27t56n65e51r71s 90F64i61n26a62n18c81i11a23l 79S54e72r68v88i55c69e53s 9191453852494

Takto to nastavené není. Poradci chtějí s klienty spolupracovat dlouhodobě a to znamená získat jejich respekt a důvěru. Ta po jedné schůzce nevznikne. Na začátku proto mohou pracovat i zadarmo, ale během let se potřeby lidí mění, zakládají rodiny, staví apod. Pak se mění jejich požadavky na finanční portfolio a s tím jim dobrý poradce dokáže pomoci.

+2/−1
1.2.2017 10:10

D62a23n22i58e81l 37K37r94a71u13s 4791243762844

A z ceho takovy poradce zatim zije? Makaji pro vas asketove, co vyziji ze slunce a ze vzduchu?

+1/0
1.2.2017 19:02

J44a15k93u53b 40Ř55í83h13a 4285569162681

Prozraďte nám jednu věc. Kupujete si kola na dráhovou cyklistiku?

0/0
31.1.2017 15:40

J97i22ř12í 81V70l25a88c57h 3786155798882

Pane Borkovec, vy byste reguloval a reguloval, pak se divíte, že to stát zreguloval zase špatně, tak byste reguloval ještě víc.

Jestli by nestačilo, kdyby rádoby poradci museli hradit škody vzniklé klientovi.

A navíc pokud někdo neuváženě podepíše nevýhodnou smlouvu, tak to může cenná zkušenost, která nakonec z dlouhodobého hlediska ani nemusí být tak drahá.

A pojistky se bouchají pořád, včetně lidí od Partners. Mám čerstvou zkušenost z minulého týdne - hlavně rychle podepište, detaily co se vám nezdají doladíme jindy. No nepodepsali jsme.

+4/0
31.1.2017 8:55

J34a23k19u96b 42Ř65í76h86a 4335829612251

Životní pojištění má pořád smysl. Ale rozumné Nemá smysl úrazové (kryje jen pár procent případů), ale má smysl nemocenské a úrazové. Pokud má klient čistou úrazovku a odejdu, aniž bych mu vysvětlil v čem je problém, nedělám svou práci dobře. Pokud má klient nemocenskoúrazové pojištění, pak je potřeba se podívat na pojistné částky. Ty ne vždy odpovídají situaci. Mění se příjmy, mění se výdaje, mění se podmínky pro vyplácení odškodnění. Typický příklad neschopenka bez zkoumání příjmu. V některém období může u jedné pojišťovny být max 300 měsíčně, v jiném období max 500 a v jiném max třeba 900, z čehož max 500 je pro karenční dobu 28 dní a zbytek pro karenční dobu 6 dní. Pro živnostníka, neplatící si dostatečně vysoké nemocenské státní pojištění jde o obrovský rozdíl. Většinou si lidé platí zbytečně vysoké zajištění (nikdo jim nespočítal, co případně dostanou od státu a na co se tedy potřebují pojistit), nebo naopak mají nedostatečné pojištění (typicky, "...hlavně, ať ta pojistka moc nestojí. - Ok, tak to nastavíme nějak, ať máte alespoň něco." Což klientovi také nepomůže. Sice možná něco dostane, ale stejně mu bude něco chybět.

Takže člověk si něco nastaví, a neuaktualizuje. Takže ano, pojištění se budou řešit vždy. S novým zákonem ale ne každý pojišťovák bude ochoten snižovat klientovi pojistné, protože by vracel část své provize. Dobrý poradce to ale pro klienta udělá, pokud to situace vyžaduje.

0/−1
31.1.2017 13:02

J22i62ř60í 81V31l15a17c52h 3606685358542

Ano, pojištění se budou řešit vždy a je to správně. Ale je potřeba pečlivě vysvětlit proč je pojištění nastaveno, tak jak je. A ne jen na monitoru v rychlosti ukázat pár tabulek. Navíc z mého pohledu proběhlo několik dezinformací a třeba nepřesnosti v návrhu smlouvy to taky neukazuje profesionalitu. Dobrá práce poradce byla v tom, že nás přesvědčil, že pojištění potřebujeme. Ale nepřesvědčil nás, že ho nastavil správně. Celé to na mě nakonec působilo, že potřeboval do konce měsíce splnit nějaký plán, ale nerad bych mu křivdil, protože jinak na mě působil dobře. A to je možná to nejhorší, teoreticky spousta poradců říká to co vy. Ale kolik z nich to nakonec dělá opravdu dobře?

0/0
31.1.2017 14:14

J33a56k23u31b 45Ř71í15h55a 4805799432421

Pak tedy udělal dobrou práci pro klienta, pokud vás donutil nad tím vším přemýšlet. Pokud ale máte pochybnosti o kompetenci daného člověka, je lepší se obrátit na někoho jiného. Pokud si člověk není jistý, pak je lepší nedělat nic, resp. rozhodnutí odložit. Buď si domluvit schůzku s nadřízeným - z diskuse s ním si uděláte obrázek, jak moc tomu rozumí, a tedy co může naučit toho vašeho poradce, pokud ten je nováček. Dobrá firma nováčky vede, ale málokdo dokáže během krátké doby pochopit u všeho, proč se to tak nastavuje. To může být problém u toho vašeho poradce. Možná to bylo nastaveno dobře, jen to nedokázal vysvětlit. Pokud nováček není, nebo s nadřízeným nebude rozumná řeč, pak ruce pryč od této skupiny lidí. A buď požádak u stejné firmy o jiného poradce, nebo oslovit někoho jiného od konkurence. Skutečně nejlépe si někoho nechat doporučit. Nejlée od někoho, o kom máte dobré mínění, a kdo má svého poradce dlouhodobě, a skutečně se o něj poradce stará. nejen v době sepsání smlouvy, ale i v průběhu. Sám se ozývá, pomáhá nejen s novými smlouvami, ale i s řešením událostí, nestrká hlavu do písku, pokud je nějaký problém atd.

0/0
31.1.2017 14:24

P22a27r35t40n33e32r17s 81F98i48n30a88n93c83i50a35l 54S20e62r78v89i62c82e21s 9291153812764

Dobrý den. Petr Borkovec měl na mysli zejména regulaci v oblasti samotných poradců, která by smysluplně nechala v oboru ty lidi, kteří se mu opravdu chtějí věnovat dlouhodobě, vzdělávat se v něm, mít praxi. Ne takové, kteří si přivydělávají v rámci jakési brigády a chtějí jen prodat. Takoví pak kazí jméno všem.

+1/0
31.1.2017 14:33

D12a80n80i79e49l 43K55r89a81u83s 4441773682864

Proc jste si je tedy najimali, kdyz je vam to samotnymi proti srsti?

+1/0
31.1.2017 23:25

L34u44b61o39s 80V19a26r93g92a 4118891806585

"V rezervotvorném životním pojištění (pojištění se spořící složkou) je v prvních dvou až třech letech velká část ze zaslaných plateb použita na úhradu počátečních nákladů."

v preklade: prvé dva až tri roky ide poistné len na odmenu Partners (alebo podobnému príživníkovi-sprostredkovateľovi), to sú tie počáteční náklady.

+6/0
31.1.2017 8:24

J11o97s30e58f 55J30a36n10e29k 9977861428149

Jedna nejmenovaná velká pojišťovna již investiční životní pojištění zrušila. Doufám, že ostatní ji budou následovat.

+1/−1
31.1.2017 12:03

J12a65k90u75b 51Ř75í54h54a 4115539392201

Jojo, zrušila a nahradila dražší rizikovkou, "protože dnes jsou v módě rizikovky a na investička se nadává". Investičko dokáže být pro klienta i levnější než čistá rizikovka.

0/0
31.1.2017 12:52

P87a86r83t11n89e10r30s 48F44i35n41a35n63c18i77a48l 87S47e11r57v37i25c28e50s 9521263562454

Dobrý den. Životní pojištění je dlouhodobý produkt, proto je drahý. Nejedná se tedy o cestovní pojištění na několik dní nebo povinné ručení na rok. A odměna nejde jen poradci, také jde pojišťovnám, na to mnozí lidé zapomínají.

0/−2
31.1.2017 14:37

L79u15b71o86s 41V71a71r28g46a 4988971596515

skúste to použiť ako predajný argument ;-D

"Jó, je to drahý, ale dlouhodobý produkt". Navyše ste nebol ani na základnom školení, keď neviete že slovo PRODUKT sa nemá používať.

A schválne, keď sme pri detailoch, keď si uzavriem Životnú poistku, budem platiť 2500 CZK mesačne, koľko bude provízia predajcu (poisťováka) a kolko provízia poisťovne ? Skúsme byť transparentný R^

+1/0
31.1.2017 15:35

P17a72r75t11n82e97r12s 86F17i52n52a25n24c91i47a43l 66S53e54r30v25i76c57e92s 9681623442704

Dobrý den. To je dobrá otázka. Ptáte se totiž na jeden z nejčastějších klientských omylů. Ve výsledku totiž zaplatíte stejnou provizi tak jako tak. Buď přímo bance/pojišťovně, nebo poradci. Akorát dobrý poradce Vám dá srovnání trhu, kdežto banka Vám nabídne jeden produkt, ten svůj. A neplatí jen pro životní pojištění, ale třeba také pro hypotéku.

0/0
31.1.2017 16:50

D77a50n38i94e93l 84K60r24a45u51s 4491383492914

Principialne se pletete a jeste matete lidi. Poradce neni ten, kdo bere provize za prodej, ale klient mu plati bud za poskytnute rady, popr. za asistenci pri jednani nebo za vyber vhodne varianty produktu. Navic je mozne platby odvodit take od vyjednane slevy oproti standardnim nabidkovym cenam bank, pojistoven a investicnich spolecnosti.

+1/0
31.1.2017 23:23

V36á88c56l94a93v 37P14a74v91e78l82e82k 1930236136224

Tak já nevím, ale jakmile zjistím, že mne kontaktuje někdo z firem typu OVB, Partners, tak komunikaci ukončím. A přepojištění se nebojím. Ono, když supovi naznačíte, že nad ním máte převahu, raději odlétne.

A když navíc vidím tu armádu kinder-agentů v nepadnoucích oblecích, jak všude prezentují, jak jsou úspešní, to se občas i pobavím...

+12/0
31.1.2017 7:58

K65a21r30e61l 58E21r58b67e63n 1108559944939

Odborník? 8-o

+1/0
31.1.2017 7:51

R38a14d61i92m 35J29a62n98o41t58a 5694781972670

Partners - dal nectu...

+11/−1
31.1.2017 6:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.