Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přepojišťování se hned neomezí, je třeba větší razanci, míní odborník

Od prosince platí novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích, která měla zejména ochránit lidi před nekalými praktikami trhu a před přepojišťováním u životního pojištění. Jak po dvou měsících fungování změnila trh a nakolik to omezí přepojišťování, vyjadřuje v rozhovoru svůj názor Petr Borkovec, šéf společnosti Partners.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92e20t54r54a 52J18a20n41á65k67o13v82á 2307490916329

Finanční poradceˇje u mě gauner...

+1/0
31.1.2017 19:01

P88a92r12t36n63e38r41s 27F32i93n17a48n67c61i75a21l 38S69e87r91v78i84c91e61s 9831343742444

S předsudky je těžké bojovat, ale my to nevzdáváme! Hlavně kvůli poradcům, kteří dělají svoji práci naplno a skvěle, řadu let a jejich klienti si je nemohou vynachválit, protože jim prostě dobře poradili, nebo je dokonce vysekali z malérů. :-)

0/0
31.1.2017 22:23

J79o69s74e29f 29J97a28n67e82k 9947381608919

Tak tihle určitě nepracují pro Partners.

+1/0
1.2.2017 12:23

D32a60n44i68e52l 78K88r56a74u22s 4411563232464

Pletete si pojmy. Poradce je ten, kdo radi a idealne je placen klientem. Nikoliv ten, kde se za neho sice prohlasuje, ale v dusledku nedostava zaplaceno za rady, nybrz dostava provizi za prodej. A proc by mel vyt gauner ten, koho si sama najmete, aby vam poradil v oboru, kde nejste sama "doma"?

+1/0
31.1.2017 23:06

M96i40c28h11a88e93l 60T56a56n74á87č 8498490931928

Aby ta razance odborníkovi nesrazila vaz. P......s nemají nejlepší pověst a místní (myšleno na Idnes) vytrvalá placená masáž lidí asi k oblibě těchto rychlokvašek nepřispívá.

+2/0
31.1.2017 17:57

P25a98r18t94n69e27r49s 32F19i14n44a28n69c67i37a28l 15S81e10r86v48i81c16e44s 9981453742854

Partners dlouhodobě volají po zpřísnění podmínek pro poradce. Ty by umožnily, aby zde působili pouze profesionálové, ne prodejci. Vzdělání poradců patří v Partners k nejpřísnějším na trhu, každý nový poradce musí složit zkoušky a ne všem se to podaří. Samozřejmostí je další vzdělávání. Proto také více než polovina poradců Partners má vysokoškolské vzdělání a působí dlouhodobě. Naštěstí žádné rychlokvašky. :-)

0/−2
31.1.2017 18:15

M56i29c12h83a95e40l 74T14a45n85á94č 8968740311238

Děkuji za vaši reakci, ale realita je fakt trošku jiná, alespoň co se týče těch rychlokvašek.

+4/0
31.1.2017 18:21

P69a34r92t28n38e68r15s 49F61i55n21a19n64c18i59a94l 41S92e13r16v30i47c87e93s 9621903412204

Realita trhu určitě. Proto je na místě přísnější metr a tlak na profesionalizaci oboru.

0/0
31.1.2017 22:52

D84a35n65i35e25l 45K20r15a26u45s 4261513782494

Jo, zni to jak na letacku. A proc tedy maji rychlejsi postup ti bouchaci pojistek a ne ti skutecne zodpovedni? V dusledku cehoz ti poctivejsi zacnou postupne makat diky bodovemu systemu na ty bezskrupuloznejsi. Kdybyste to mysleli fakt vazne, tak byste bud vytvorili zamestnaneckou strukturu s odpovednymi manazery, nebo maximalne sit poradcu s jednostupnovym vedenim, ktere by melo za ukol koordinaci a technickou a analytickou podporu site. Ale system pseudomanazerskeho vedeni skupinek radobyzivnostniku, to je zrudny paskvil.

+2/0
31.1.2017 23:14

P38a84r31t19n94e85r90s 62F14i71n25a92n28c81i39a40l 36S96e58r30v24i95c29e95s 9721543132424

Myslíte si, zaměstnanecký poměr je záruka poctivosti a zaručuje, že se nahoru dostanou jen ti skutečně poctiví a pracovití lidé? Mluvil jste například někdy s někým z banky? Slyšel byste, jaké jsou zde vyvíjeny tlaky na prodej. Anebo si myslíte, že je výhodnější pořídit si pojištění třeba na poště?

MLM systém se navíc od běžné firmy zase tolik neliší, nahoře jsou zkušení lidé, kteří vedou ty méně zkušené. Nicméně i zde se trh posouvá a v současnosti tvoří 60 % obratu Partners tzv. VIP poradci, kteří se zaměřují na široký klientský kmen a nemají lidi pod sebou, další značnou část obratu tvoří franšízový systém Partners market.

Ale hlavně to není o systémech, ale o lidech a také o filozofii společnosti. Ta v Partners je taková, že se snaží o dlouhodobou spolupráci s klienty, ne o prodej za každou cenu. Proto má firma třeba rovné provize u hlavních produktů a také má IT systém, který hlídá případné nesrovnalosti. A poradci, kteří pravidla nerespektují, končí.

0/0
1.2.2017 10:24

D58a24n51i33e65l 90K61r66a84u67s 4151493562804

A kde jste tedy nabrali tu desivou reputaci, kdyby vsechno bylo presne jak popisujete? A mimochodem v bankovnictvi jsem od obchdnich pres specialisticke az po manaterske funkce stravil pres 20 let, takze se mohu na nazor zeptat sam sebe. A vychazi mi, ze banky jsou vuci klientum ferovejsi. Netaji jim, ze svuj vztah s klientem stavi na zisku ze vztahu s klientem a netvari se jako nezavisli zavislaci na provizich. Vydelavaji i na vztahu a ne jen na novych prodejich a kdyz jejich zamestnanec nazna, ze klient ma nastaveno vse v souladu s jeho potrebami, mohou si dovolit i opakovane ten luxus, ze klientovi nic noveho neprodaji a cas straveny s takovym klientem jim stejne bude zaplacen.

0/0
1.2.2017 19:00

D62a50v41i95d 62R79y74c88h48e67t30s64k53ý 9186881570630

Co třeba přejmenovat http://finance.idnes.cz/ na http://patners-blog.idnes.cz?

+4/0
31.1.2017 15:38

M91i52c42h48a62l 48S58l12í65ž 4252534717318

a vůbec finančního poradce by měl dělat pouze člověk s plně dokončeným ekonomickým vzděláním a ne nějakej barman a topič a kdekdo proboha

+8/0
31.1.2017 14:59

P56a12r48t60n55e87r98s 19F73i37n53a19n56c30i67a22l 81S72e18r30v75i61c17e18s 9281243902394

Máte pravdu jen částečně. Je mnoho lidí, kteří se úspěšně věnují jinému oboru, než který vystudovali. Důležitá je praxe a chuť vzdělávat se v oboru.

0/−2
31.1.2017 15:26

L40u47b35o12s 67V91a65r80g14a 4968301896485

problém je v tom že by to nik iný nedělal. Ľudia s ekonomickým vzdelaním sú na vrchole pyramídy, tí dole sú čašníci, skladníčky a barmani v konfekčných oblekoch

+4/0
31.1.2017 15:36

P64a98r32t90n42e79r46s 29F92i17n33a95n69c48i93a30l 46S64e57r68v71i47c34e84s 9261903482634

Nevím, jaký je zdroj Vašich informací. Z našich čísel vyplývá, že má většina poradců Partners vysokoškolské vzdělání a střední věk. Ostatně tvrdit, že lidé jako číšníci nebo skladníci jsou na jakémsi dně pyramidy, je poměrně ostré. Vždy záleží spíš na tom, jak dobře odvádějí svoji práci. :-)

0/−2
31.1.2017 16:12

M25i61c81h69a39l 20S61l84í26ž 4842434547208

a ještě ty finanční poradentské firmy pracují jako letadlo, čili skupinky lidí hledají další a další lidi a ty další aby tamti nahoře z nich měli provize? třeba fincentrum tak jelo, a jede asi dále, finančního poradce si snad může brát jen debil, vše zadarmo na internetu, všechny produkty lze sjednat přímo v bance nebo pojištovně....

+4/0
31.1.2017 12:52

J46a39k12u16b 97Ř53í71h60a 4665429722311

Prosím řekněte mne definici letadla, ať vidíme, jestli jste zde tento pojem použil správně.

0/0
31.1.2017 13:03

J75a51k39u23b 15Ř10í92h26a 4315669202471

K poslední větě. To máte pochopitelně pravdu. Řeknou vám ale v bance, že u sousedů v konkurenci pro jejich případ mají akci a udělají jim tam tu hypotéku levněji? Aktuálně mám klientku, kterou znám až asi rok. Před rokem už měla rozjeté refinancování hypotéky. Tak že si to prý dodělá sama. Ok, dnes jsme se ptokali a zjistili jsme, že tehdy před rokem vybrala asi 2., nebo 3. nejlepší variantu. Ale kdybychom to tenkrát dělali spolu, tak mohla ušetřit asi 60 000 za 5 let. No nechtěla, přece na internetu jsou informace a může si to sjednat ve své bance, namátkou si sehnala další asi 3 kalkulace, její banka vyšla nejlépe, tak zůstala. No její boj.

+4/−1
31.1.2017 13:06

M92i84c17h62a76l 44S13l19í47ž 4312414457288

no neřeknou, od toho je internet kde si jedno odpoledne sednete a projedete si to a vyberete si kterou chcete banku, na pojištění jsou dnes velmi dobré srovnávače, ty vám hned nabídnou to nejnižší , takže jako finančního poradce co má 15000kč provizi za nic u mého životka fakt živit nehodlám

+2/0
31.1.2017 14:57

R72o29m87a95n 81B88a60r92o87š 4803477783

No pokud já vím, tak provize je v produktu (například v pojištění) zadrátovaná tak jako tak. Pouze v případě, že to sjedná finanční poradce, provizi dostane, pokud si to klient sjedná sám na pobočce, tak si banka/pojišťovna provizi nechá (někdy i část vyplatí příslušnému zaměstnanci). Co chci říct je, že jestli si myslíte, že když si to sjednáte sám na pobočce, tak ušetříte 15 000 Kč, tak jste na omylu. :-P

+1/−2
31.1.2017 15:07

M26i91c26h33a52l 36S91l18í30ž 4892894937258

vy budete asi ten poradce bez ekonomického vzdělání že? provize bez práce to je něco že

+2/−1
31.1.2017 15:18

P63a32r35t10n44e16r21s 36F42i79n15a30n48c77i59a53l 15S14e68r82v59i52c86e85s 9931943482374

Pojištění má zejména ochránit. Nejlevnější tedy nemusí být nejlepší. Dojde k problémům a zjistíte, že máte nízké limity nebo jste nebyl pojištěný na to,co jste chtěl. A nedostanete nic, nebo Vám pojišťovna bude výplatu krátit. A provizi zaplatíte stejně přímo pojišťovně i bez poradce. V tom všem dokáže dobrý poradce pomoci. :-)

0/−4
31.1.2017 15:24

M97i96c81h34a72l 41S59l63í60ž 4582814697218

jo radu za tisícku co

+2/0
31.1.2017 15:26

J46a45k85u94b 83Ř73í75h48a 4135259312161

Slyšel jste někdy slovíčko exkluzivní? A víte že občas se používá oprávněně? například tam, kde si někdo vyjedná podmínk,y které jiný nemá. Nejspíše všechny poradenské firmy mají své axkluzivní produkty, nebo alespoň některé podmínky. A to je přesně ten důvod, proč by daná klientka ušetřila těch pár korun. Zvolila variantu bez exkluzivních podmínek. Stejně tak na internetu najdete jen srovnání standardních podmínek, i kdyby nějaká pobočka banky měla něco extra, co jiné pobočky nemají. Na internetu se o tom pravděpodobně nedovíte.

0/−2
31.1.2017 15:46

R43o71m76a45n 40K14r94o78u23t39i59l 6552429878874

Aha, takže vás zajímá jen nejnižší cena. Kupovat podle ceny je právě záludnost internetových srovnávačů. Mé klienty také zajímá cena, ale když jim ukážu pojistné podmínky, tak většinou přehodnotí. Za toto je má práce placena. Tedy, "chytří odborníci na vše" si kupují podle ceny, co je vevnitř však netuší.

0/−1
1.2.2017 8:49

T24o98m94á33š 44T57r46á24v66n90í11č29e28k 9108335811743

My uz jsme novi, lepsi, zijeme prece jen z te almuzny, co nam ti, kdo pojistovaci produkty skutecne poskytuji, upusti. OVB, Partners, Fincentrum, vzdyt je to jedno...stale stejne praktiky, stale oblbovat lidi a menit jim smlouvy jen pro provizi... Dokud je sami lidi nebudou hnat klackem od dveri a neprestanou jim davat kontakty na dalsi nebozaky, nic se nezmeni...

+4/0
31.1.2017 12:39

P75a90r10t64n23e32r55s 62F13i56n81a86n89c52i17a95l 59S76e52r79v80i73c69e29s 9141853432204

Dobrý den. Každá práce je hlavně o lidech. Pokud ji někdo dělá dobře a rozumí ji, může klientovi opravdu pomoci a ušetřit mu peníze. Vždyť kolikrát za život si vyřizujete hypotéku? A vážně si myslíte, že jí rozumíte více, než člověk, který jich vyřizuje desítky za rok a má v bankách kontakty na specialisty, sleduje legislativní novinky na trhu apod. Jinak Partners určitě nestojí na životním pojištění, tento produkt je až na třetím místě, po hypotékách a investicích. :)

+1/−4
31.1.2017 14:30

M85i94c54h40a63l 83S64l41í32ž 4732904527428

když potřebuju hypotéku, sednu si k internetu a za jedno odpoledne si sám vyberu co chci, na to nepotřebuju platit finančního poradce s hodinovou sazbou 1000kčplus provize za každou radu + provize z produktu...papa, zrušit vás, všechny

+1/−1
31.1.2017 15:25

P29a87r74t58n33e23r82s 15F69i50n56a53n10c11i15a70l 95S78e78r21v68i66c58e25s 9281123352204

Poradci Partners nemají hodinovou sazbu, ani provizi za radu. Přípravu a finanční plány dělají pro klienty bezplatně. Máte pravdu, z daného produktu pak mají provizi, ty jsou ale u hlavních produktů stejné proto, aby vybírali pro klienty vždy tu nejlepší možnost. A provizi z produktu zaplatíte bance či pojišťovně nakonec stejně.

0/−3
31.1.2017 15:35

D83a31n67i33e20l 59K92r97a20u94s 4891123382504

Pak to nejsou poradci, ale prodejci. Fakticky si totiz nemohou dovolit dat klientovi radu, ze ma vse nastavene spravne a neni treba nic menit. Umreli by totiz hlady nebo by minimalne nemeli na leasing okazalych vozidel, kdyby to delali.

+2/0
31.1.2017 23:28

P44a47r10t39n61e77r92s 45F53i94n79a82n74c70i71a56l 55S97e13r97v83i11c26e46s 9931173132934

Takto to nastavené není. Poradci chtějí s klienty spolupracovat dlouhodobě a to znamená získat jejich respekt a důvěru. Ta po jedné schůzce nevznikne. Na začátku proto mohou pracovat i zadarmo, ale během let se potřeby lidí mění, zakládají rodiny, staví apod. Pak se mění jejich požadavky na finanční portfolio a s tím jim dobrý poradce dokáže pomoci.

+2/−1
1.2.2017 10:10

D50a70n34i29e57l 84K65r34a42u73s 4401363872504

A z ceho takovy poradce zatim zije? Makaji pro vas asketove, co vyziji ze slunce a ze vzduchu?

+1/0
1.2.2017 19:02

J44a87k30u51b 63Ř96í86h14a 4535489272101

Prozraďte nám jednu věc. Kupujete si kola na dráhovou cyklistiku?

0/0
31.1.2017 15:40

J75i12ř16í 86V61l40a77c28h 3716955318162

Pane Borkovec, vy byste reguloval a reguloval, pak se divíte, že to stát zreguloval zase špatně, tak byste reguloval ještě víc.

Jestli by nestačilo, kdyby rádoby poradci museli hradit škody vzniklé klientovi.

A navíc pokud někdo neuváženě podepíše nevýhodnou smlouvu, tak to může cenná zkušenost, která nakonec z dlouhodobého hlediska ani nemusí být tak drahá.

A pojistky se bouchají pořád, včetně lidí od Partners. Mám čerstvou zkušenost z minulého týdne - hlavně rychle podepište, detaily co se vám nezdají doladíme jindy. No nepodepsali jsme.

+4/0
31.1.2017 8:55

J51a62k17u49b 25Ř43í61h81a 4785909882741

Životní pojištění má pořád smysl. Ale rozumné Nemá smysl úrazové (kryje jen pár procent případů), ale má smysl nemocenské a úrazové. Pokud má klient čistou úrazovku a odejdu, aniž bych mu vysvětlil v čem je problém, nedělám svou práci dobře. Pokud má klient nemocenskoúrazové pojištění, pak je potřeba se podívat na pojistné částky. Ty ne vždy odpovídají situaci. Mění se příjmy, mění se výdaje, mění se podmínky pro vyplácení odškodnění. Typický příklad neschopenka bez zkoumání příjmu. V některém období může u jedné pojišťovny být max 300 měsíčně, v jiném období max 500 a v jiném max třeba 900, z čehož max 500 je pro karenční dobu 28 dní a zbytek pro karenční dobu 6 dní. Pro živnostníka, neplatící si dostatečně vysoké nemocenské státní pojištění jde o obrovský rozdíl. Většinou si lidé platí zbytečně vysoké zajištění (nikdo jim nespočítal, co případně dostanou od státu a na co se tedy potřebují pojistit), nebo naopak mají nedostatečné pojištění (typicky, "...hlavně, ať ta pojistka moc nestojí. - Ok, tak to nastavíme nějak, ať máte alespoň něco." Což klientovi také nepomůže. Sice možná něco dostane, ale stejně mu bude něco chybět.

Takže člověk si něco nastaví, a neuaktualizuje. Takže ano, pojištění se budou řešit vždy. S novým zákonem ale ne každý pojišťovák bude ochoten snižovat klientovi pojistné, protože by vracel část své provize. Dobrý poradce to ale pro klienta udělá, pokud to situace vyžaduje.

0/−1
31.1.2017 13:02

J43i60ř41í 41V57l45a95c35h 3506975988442

Ano, pojištění se budou řešit vždy a je to správně. Ale je potřeba pečlivě vysvětlit proč je pojištění nastaveno, tak jak je. A ne jen na monitoru v rychlosti ukázat pár tabulek. Navíc z mého pohledu proběhlo několik dezinformací a třeba nepřesnosti v návrhu smlouvy to taky neukazuje profesionalitu. Dobrá práce poradce byla v tom, že nás přesvědčil, že pojištění potřebujeme. Ale nepřesvědčil nás, že ho nastavil správně. Celé to na mě nakonec působilo, že potřeboval do konce měsíce splnit nějaký plán, ale nerad bych mu křivdil, protože jinak na mě působil dobře. A to je možná to nejhorší, teoreticky spousta poradců říká to co vy. Ale kolik z nich to nakonec dělá opravdu dobře?

0/0
31.1.2017 14:14

J95a52k48u22b 16Ř56í87h52a 4355709332811

Pak tedy udělal dobrou práci pro klienta, pokud vás donutil nad tím vším přemýšlet. Pokud ale máte pochybnosti o kompetenci daného člověka, je lepší se obrátit na někoho jiného. Pokud si člověk není jistý, pak je lepší nedělat nic, resp. rozhodnutí odložit. Buď si domluvit schůzku s nadřízeným - z diskuse s ním si uděláte obrázek, jak moc tomu rozumí, a tedy co může naučit toho vašeho poradce, pokud ten je nováček. Dobrá firma nováčky vede, ale málokdo dokáže během krátké doby pochopit u všeho, proč se to tak nastavuje. To může být problém u toho vašeho poradce. Možná to bylo nastaveno dobře, jen to nedokázal vysvětlit. Pokud nováček není, nebo s nadřízeným nebude rozumná řeč, pak ruce pryč od této skupiny lidí. A buď požádak u stejné firmy o jiného poradce, nebo oslovit někoho jiného od konkurence. Skutečně nejlépe si někoho nechat doporučit. Nejlée od někoho, o kom máte dobré mínění, a kdo má svého poradce dlouhodobě, a skutečně se o něj poradce stará. nejen v době sepsání smlouvy, ale i v průběhu. Sám se ozývá, pomáhá nejen s novými smlouvami, ale i s řešením událostí, nestrká hlavu do písku, pokud je nějaký problém atd.

0/0
31.1.2017 14:24

P81a50r93t16n74e44r84s 22F40i53n10a97n46c69i35a10l 94S64e30r52v28i21c96e75s 9311553342904

Dobrý den. Petr Borkovec měl na mysli zejména regulaci v oblasti samotných poradců, která by smysluplně nechala v oboru ty lidi, kteří se mu opravdu chtějí věnovat dlouhodobě, vzdělávat se v něm, mít praxi. Ne takové, kteří si přivydělávají v rámci jakési brigády a chtějí jen prodat. Takoví pak kazí jméno všem.

+1/0
31.1.2017 14:33

D48a62n14i20e78l 59K90r62a39u30s 4891653852674

Proc jste si je tedy najimali, kdyz je vam to samotnymi proti srsti?

+1/0
31.1.2017 23:25

L90u95b54o11s 51V79a56r91g86a 4158281146705

"V rezervotvorném životním pojištění (pojištění se spořící složkou) je v prvních dvou až třech letech velká část ze zaslaných plateb použita na úhradu počátečních nákladů."

v preklade: prvé dva až tri roky ide poistné len na odmenu Partners (alebo podobnému príživníkovi-sprostredkovateľovi), to sú tie počáteční náklady.

+6/0
31.1.2017 8:24

J83o73s72e60f 49J53a46n58e36k 9437311488559

Jedna nejmenovaná velká pojišťovna již investiční životní pojištění zrušila. Doufám, že ostatní ji budou následovat.

+1/−1
31.1.2017 12:03

J16a95k78u14b 97Ř44í83h37a 4245529732781

Jojo, zrušila a nahradila dražší rizikovkou, "protože dnes jsou v módě rizikovky a na investička se nadává". Investičko dokáže být pro klienta i levnější než čistá rizikovka.

0/0
31.1.2017 12:52

P74a76r97t60n57e84r15s 17F74i26n89a78n80c46i28a37l 41S56e74r16v55i45c83e77s 9861883702434

Dobrý den. Životní pojištění je dlouhodobý produkt, proto je drahý. Nejedná se tedy o cestovní pojištění na několik dní nebo povinné ručení na rok. A odměna nejde jen poradci, také jde pojišťovnám, na to mnozí lidé zapomínají.

0/−2
31.1.2017 14:37

L75u55b41o98s 93V84a71r54g85a 4108501376235

skúste to použiť ako predajný argument ;-D

"Jó, je to drahý, ale dlouhodobý produkt". Navyše ste nebol ani na základnom školení, keď neviete že slovo PRODUKT sa nemá používať.

A schválne, keď sme pri detailoch, keď si uzavriem Životnú poistku, budem platiť 2500 CZK mesačne, koľko bude provízia predajcu (poisťováka) a kolko provízia poisťovne ? Skúsme byť transparentný R^

+1/0
31.1.2017 15:35

P72a38r26t27n97e67r78s 17F52i79n49a45n28c42i90a98l 21S70e86r51v38i61c42e27s 9941923182914

Dobrý den. To je dobrá otázka. Ptáte se totiž na jeden z nejčastějších klientských omylů. Ve výsledku totiž zaplatíte stejnou provizi tak jako tak. Buď přímo bance/pojišťovně, nebo poradci. Akorát dobrý poradce Vám dá srovnání trhu, kdežto banka Vám nabídne jeden produkt, ten svůj. A neplatí jen pro životní pojištění, ale třeba také pro hypotéku.

0/0
31.1.2017 16:50

D42a36n89i29e60l 42K26r29a65u79s 4291193632904

Principialne se pletete a jeste matete lidi. Poradce neni ten, kdo bere provize za prodej, ale klient mu plati bud za poskytnute rady, popr. za asistenci pri jednani nebo za vyber vhodne varianty produktu. Navic je mozne platby odvodit take od vyjednane slevy oproti standardnim nabidkovym cenam bank, pojistoven a investicnich spolecnosti.

+1/0
31.1.2017 23:23

V95á15c94l79a60v 93P72a42v24e23l98e97k 1610396216304

Tak já nevím, ale jakmile zjistím, že mne kontaktuje někdo z firem typu OVB, Partners, tak komunikaci ukončím. A přepojištění se nebojím. Ono, když supovi naznačíte, že nad ním máte převahu, raději odlétne.

A když navíc vidím tu armádu kinder-agentů v nepadnoucích oblecích, jak všude prezentují, jak jsou úspešní, to se občas i pobavím...

+12/0
31.1.2017 7:58

K33a88r74e46l 79E62r60b88e12n 1128239344289

Odborník? 8-o

+1/0
31.1.2017 7:51

R91a61d32i59m 42J55a46n46o44t98a 5444581272220

Partners - dal nectu...

+11/−1
31.1.2017 6:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.