Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přepojišťování se hned neomezí, je třeba větší razanci, míní odborník

Od prosince platí novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích, která měla zejména ochránit lidi před nekalými praktikami trhu a před přepojišťováním u životního pojištění. Jak po dvou měsících fungování změnila trh a nakolik to omezí přepojišťování, vyjadřuje v rozhovoru svůj názor Petr Borkovec, šéf společnosti Partners.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e44t69r55a 49J90a17n70á94k52o23v49á 2977840386979

Finanční poradceˇje u mě gauner...

+1/0
31.1.2017 19:01

P43a97r46t30n18e42r80s 11F54i55n65a39n73c48i91a85l 47S19e40r34v21i19c40e15s 9501863602204

S předsudky je těžké bojovat, ale my to nevzdáváme! Hlavně kvůli poradcům, kteří dělají svoji práci naplno a skvěle, řadu let a jejich klienti si je nemohou vynachválit, protože jim prostě dobře poradili, nebo je dokonce vysekali z malérů. :-)

0/0
31.1.2017 22:23

J36o55s41e12f 55J87a53n63e64k 9707261308639

Tak tihle určitě nepracují pro Partners.

+1/0
1.2.2017 12:23

D67a10n93i34e76l 95K55r59a37u12s 4871533132854

Pletete si pojmy. Poradce je ten, kdo radi a idealne je placen klientem. Nikoliv ten, kde se za neho sice prohlasuje, ale v dusledku nedostava zaplaceno za rady, nybrz dostava provizi za prodej. A proc by mel vyt gauner ten, koho si sama najmete, aby vam poradil v oboru, kde nejste sama "doma"?

+1/0
31.1.2017 23:06

M33i67c40h79a30e80l 70T74a98n23á63č 8828850931388

Aby ta razance odborníkovi nesrazila vaz. P......s nemají nejlepší pověst a místní (myšleno na Idnes) vytrvalá placená masáž lidí asi k oblibě těchto rychlokvašek nepřispívá.

+2/0
31.1.2017 17:57

P31a75r91t20n70e52r19s 45F80i72n90a15n59c98i53a52l 58S52e12r29v94i33c90e95s 9481913922114

Partners dlouhodobě volají po zpřísnění podmínek pro poradce. Ty by umožnily, aby zde působili pouze profesionálové, ne prodejci. Vzdělání poradců patří v Partners k nejpřísnějším na trhu, každý nový poradce musí složit zkoušky a ne všem se to podaří. Samozřejmostí je další vzdělávání. Proto také více než polovina poradců Partners má vysokoškolské vzdělání a působí dlouhodobě. Naštěstí žádné rychlokvašky. :-)

0/−2
31.1.2017 18:15

M79i70c92h20a60e30l 16T35a95n42á42č 8428240311598

Děkuji za vaši reakci, ale realita je fakt trošku jiná, alespoň co se týče těch rychlokvašek.

+4/0
31.1.2017 18:21

P16a39r74t20n75e55r70s 15F40i83n74a42n96c84i95a71l 77S59e17r65v19i79c80e53s 9381913272564

Realita trhu určitě. Proto je na místě přísnější metr a tlak na profesionalizaci oboru.

0/0
31.1.2017 22:52

D25a19n68i14e72l 73K83r65a73u80s 4261543182644

Jo, zni to jak na letacku. A proc tedy maji rychlejsi postup ti bouchaci pojistek a ne ti skutecne zodpovedni? V dusledku cehoz ti poctivejsi zacnou postupne makat diky bodovemu systemu na ty bezskrupuloznejsi. Kdybyste to mysleli fakt vazne, tak byste bud vytvorili zamestnaneckou strukturu s odpovednymi manazery, nebo maximalne sit poradcu s jednostupnovym vedenim, ktere by melo za ukol koordinaci a technickou a analytickou podporu site. Ale system pseudomanazerskeho vedeni skupinek radobyzivnostniku, to je zrudny paskvil.

+2/0
31.1.2017 23:14

P61a36r85t86n18e49r98s 70F63i82n16a65n49c36i58a31l 80S82e37r24v88i31c24e69s 9691333112394

Myslíte si, zaměstnanecký poměr je záruka poctivosti a zaručuje, že se nahoru dostanou jen ti skutečně poctiví a pracovití lidé? Mluvil jste například někdy s někým z banky? Slyšel byste, jaké jsou zde vyvíjeny tlaky na prodej. Anebo si myslíte, že je výhodnější pořídit si pojištění třeba na poště?

MLM systém se navíc od běžné firmy zase tolik neliší, nahoře jsou zkušení lidé, kteří vedou ty méně zkušené. Nicméně i zde se trh posouvá a v současnosti tvoří 60 % obratu Partners tzv. VIP poradci, kteří se zaměřují na široký klientský kmen a nemají lidi pod sebou, další značnou část obratu tvoří franšízový systém Partners market.

Ale hlavně to není o systémech, ale o lidech a také o filozofii společnosti. Ta v Partners je taková, že se snaží o dlouhodobou spolupráci s klienty, ne o prodej za každou cenu. Proto má firma třeba rovné provize u hlavních produktů a také má IT systém, který hlídá případné nesrovnalosti. A poradci, kteří pravidla nerespektují, končí.

0/0
1.2.2017 10:24

D96a96n42i62e57l 54K27r53a66u51s 4831773562544

A kde jste tedy nabrali tu desivou reputaci, kdyby vsechno bylo presne jak popisujete? A mimochodem v bankovnictvi jsem od obchdnich pres specialisticke az po manaterske funkce stravil pres 20 let, takze se mohu na nazor zeptat sam sebe. A vychazi mi, ze banky jsou vuci klientum ferovejsi. Netaji jim, ze svuj vztah s klientem stavi na zisku ze vztahu s klientem a netvari se jako nezavisli zavislaci na provizich. Vydelavaji i na vztahu a ne jen na novych prodejich a kdyz jejich zamestnanec nazna, ze klient ma nastaveno vse v souladu s jeho potrebami, mohou si dovolit i opakovane ten luxus, ze klientovi nic noveho neprodaji a cas straveny s takovym klientem jim stejne bude zaplacen.

0/0
1.2.2017 19:00

D55a85v97i17d 33R56y17c51h98e43t26s92k75ý 9406211260270

Co třeba přejmenovat http://finance.idnes.cz/ na http://patners-blog.idnes.cz?

+4/0
31.1.2017 15:38
Foto

M84i47c69h72a65l 49S53l18í94ž 4192144637398

a vůbec finančního poradce by měl dělat pouze člověk s plně dokončeným ekonomickým vzděláním a ne nějakej barman a topič a kdekdo proboha

+8/0
31.1.2017 14:59

P98a59r67t44n74e38r71s 61F98i53n31a55n96c98i45a63l 77S85e42r50v33i97c39e86s 9811883452534

Máte pravdu jen částečně. Je mnoho lidí, kteří se úspěšně věnují jinému oboru, než který vystudovali. Důležitá je praxe a chuť vzdělávat se v oboru.

0/−2
31.1.2017 15:26

L98u38b47o13s 87V68a43r66g35a 4418641826545

problém je v tom že by to nik iný nedělal. Ľudia s ekonomickým vzdelaním sú na vrchole pyramídy, tí dole sú čašníci, skladníčky a barmani v konfekčných oblekoch

+4/0
31.1.2017 15:36

P65a84r93t47n27e68r49s 17F53i26n32a70n22c16i10a29l 79S62e85r91v27i61c69e15s 9281663372644

Nevím, jaký je zdroj Vašich informací. Z našich čísel vyplývá, že má většina poradců Partners vysokoškolské vzdělání a střední věk. Ostatně tvrdit, že lidé jako číšníci nebo skladníci jsou na jakémsi dně pyramidy, je poměrně ostré. Vždy záleží spíš na tom, jak dobře odvádějí svoji práci. :-)

0/−2
31.1.2017 16:12
Foto

M78i37c46h30a59l 95S66l23í45ž 4492644307948

a ještě ty finanční poradentské firmy pracují jako letadlo, čili skupinky lidí hledají další a další lidi a ty další aby tamti nahoře z nich měli provize? třeba fincentrum tak jelo, a jede asi dále, finančního poradce si snad může brát jen debil, vše zadarmo na internetu, všechny produkty lze sjednat přímo v bance nebo pojištovně....

+4/0
31.1.2017 12:52

J46a54k22u25b 41Ř74í62h43a 4465549782781

Prosím řekněte mne definici letadla, ať vidíme, jestli jste zde tento pojem použil správně.

0/0
31.1.2017 13:03

J89a36k13u25b 87Ř28í59h40a 4845389252781

K poslední větě. To máte pochopitelně pravdu. Řeknou vám ale v bance, že u sousedů v konkurenci pro jejich případ mají akci a udělají jim tam tu hypotéku levněji? Aktuálně mám klientku, kterou znám až asi rok. Před rokem už měla rozjeté refinancování hypotéky. Tak že si to prý dodělá sama. Ok, dnes jsme se ptokali a zjistili jsme, že tehdy před rokem vybrala asi 2., nebo 3. nejlepší variantu. Ale kdybychom to tenkrát dělali spolu, tak mohla ušetřit asi 60 000 za 5 let. No nechtěla, přece na internetu jsou informace a může si to sjednat ve své bance, namátkou si sehnala další asi 3 kalkulace, její banka vyšla nejlépe, tak zůstala. No její boj.

+4/−1
31.1.2017 13:06
Foto

M11i21c26h49a86l 83S40l96í65ž 4952804177578

no neřeknou, od toho je internet kde si jedno odpoledne sednete a projedete si to a vyberete si kterou chcete banku, na pojištění jsou dnes velmi dobré srovnávače, ty vám hned nabídnou to nejnižší , takže jako finančního poradce co má 15000kč provizi za nic u mého životka fakt živit nehodlám

+2/0
31.1.2017 14:57

R88o86m91a74n 30B41a82r67o51š 4683687633

No pokud já vím, tak provize je v produktu (například v pojištění) zadrátovaná tak jako tak. Pouze v případě, že to sjedná finanční poradce, provizi dostane, pokud si to klient sjedná sám na pobočce, tak si banka/pojišťovna provizi nechá (někdy i část vyplatí příslušnému zaměstnanci). Co chci říct je, že jestli si myslíte, že když si to sjednáte sám na pobočce, tak ušetříte 15 000 Kč, tak jste na omylu. :-P

+1/−2
31.1.2017 15:07
Foto

M97i56c30h14a88l 20S17l39í42ž 4242294587238

vy budete asi ten poradce bez ekonomického vzdělání že? provize bez práce to je něco že

+2/−1
31.1.2017 15:18

P56a62r24t80n23e93r54s 95F66i97n40a66n64c63i95a42l 20S59e52r56v84i88c37e19s 9911753852724

Pojištění má zejména ochránit. Nejlevnější tedy nemusí být nejlepší. Dojde k problémům a zjistíte, že máte nízké limity nebo jste nebyl pojištěný na to,co jste chtěl. A nedostanete nic, nebo Vám pojišťovna bude výplatu krátit. A provizi zaplatíte stejně přímo pojišťovně i bez poradce. V tom všem dokáže dobrý poradce pomoci. :-)

0/−4
31.1.2017 15:24
Foto

M76i24c74h66a42l 61S73l78í68ž 4862374747238

jo radu za tisícku co

+2/0
31.1.2017 15:26

J66a40k57u88b 46Ř34í55h21a 4955329632761

Slyšel jste někdy slovíčko exkluzivní? A víte že občas se používá oprávněně? například tam, kde si někdo vyjedná podmínk,y které jiný nemá. Nejspíše všechny poradenské firmy mají své axkluzivní produkty, nebo alespoň některé podmínky. A to je přesně ten důvod, proč by daná klientka ušetřila těch pár korun. Zvolila variantu bez exkluzivních podmínek. Stejně tak na internetu najdete jen srovnání standardních podmínek, i kdyby nějaká pobočka banky měla něco extra, co jiné pobočky nemají. Na internetu se o tom pravděpodobně nedovíte.

0/−2
31.1.2017 15:46

R12o37m67a34n 14K87r46o18u81t28i52l 6322739348124

Aha, takže vás zajímá jen nejnižší cena. Kupovat podle ceny je právě záludnost internetových srovnávačů. Mé klienty také zajímá cena, ale když jim ukážu pojistné podmínky, tak většinou přehodnotí. Za toto je má práce placena. Tedy, "chytří odborníci na vše" si kupují podle ceny, co je vevnitř však netuší.

0/−1
1.2.2017 8:49

T88o27m73á33š 31T77r42á28v57n79í29č54e50k 9398615801913

My uz jsme novi, lepsi, zijeme prece jen z te almuzny, co nam ti, kdo pojistovaci produkty skutecne poskytuji, upusti. OVB, Partners, Fincentrum, vzdyt je to jedno...stale stejne praktiky, stale oblbovat lidi a menit jim smlouvy jen pro provizi... Dokud je sami lidi nebudou hnat klackem od dveri a neprestanou jim davat kontakty na dalsi nebozaky, nic se nezmeni...

+4/0
31.1.2017 12:39

P21a89r40t34n16e53r63s 98F90i65n41a47n87c34i25a22l 32S66e92r32v97i42c97e68s 9181193542834

Dobrý den. Každá práce je hlavně o lidech. Pokud ji někdo dělá dobře a rozumí ji, může klientovi opravdu pomoci a ušetřit mu peníze. Vždyť kolikrát za život si vyřizujete hypotéku? A vážně si myslíte, že jí rozumíte více, než člověk, který jich vyřizuje desítky za rok a má v bankách kontakty na specialisty, sleduje legislativní novinky na trhu apod. Jinak Partners určitě nestojí na životním pojištění, tento produkt je až na třetím místě, po hypotékách a investicích. :)

+1/−4
31.1.2017 14:30
Foto

M42i95c78h29a47l 59S21l82í92ž 4762824727198

když potřebuju hypotéku, sednu si k internetu a za jedno odpoledne si sám vyberu co chci, na to nepotřebuju platit finančního poradce s hodinovou sazbou 1000kčplus provize za každou radu + provize z produktu...papa, zrušit vás, všechny

+1/−1
31.1.2017 15:25

P33a40r21t10n79e69r54s 13F42i28n71a67n58c92i77a90l 71S26e96r98v78i65c93e86s 9221103372224

Poradci Partners nemají hodinovou sazbu, ani provizi za radu. Přípravu a finanční plány dělají pro klienty bezplatně. Máte pravdu, z daného produktu pak mají provizi, ty jsou ale u hlavních produktů stejné proto, aby vybírali pro klienty vždy tu nejlepší možnost. A provizi z produktu zaplatíte bance či pojišťovně nakonec stejně.

0/−3
31.1.2017 15:35

D42a29n54i82e30l 22K74r12a86u67s 4381483982804

Pak to nejsou poradci, ale prodejci. Fakticky si totiz nemohou dovolit dat klientovi radu, ze ma vse nastavene spravne a neni treba nic menit. Umreli by totiz hlady nebo by minimalne nemeli na leasing okazalych vozidel, kdyby to delali.

+2/0
31.1.2017 23:28

P10a76r16t60n88e66r42s 90F31i60n84a73n40c67i45a33l 87S78e41r42v70i22c73e88s 9471453282754

Takto to nastavené není. Poradci chtějí s klienty spolupracovat dlouhodobě a to znamená získat jejich respekt a důvěru. Ta po jedné schůzce nevznikne. Na začátku proto mohou pracovat i zadarmo, ale během let se potřeby lidí mění, zakládají rodiny, staví apod. Pak se mění jejich požadavky na finanční portfolio a s tím jim dobrý poradce dokáže pomoci.

+2/−1
1.2.2017 10:10

D14a13n86i57e98l 97K65r27a80u60s 4211703782514

A z ceho takovy poradce zatim zije? Makaji pro vas asketove, co vyziji ze slunce a ze vzduchu?

+1/0
1.2.2017 19:02

J97a92k97u56b 81Ř16í65h63a 4795589172661

Prozraďte nám jednu věc. Kupujete si kola na dráhovou cyklistiku?

0/0
31.1.2017 15:40

J20i86ř13í 27V23l52a47c66h 3866275728372

Pane Borkovec, vy byste reguloval a reguloval, pak se divíte, že to stát zreguloval zase špatně, tak byste reguloval ještě víc.

Jestli by nestačilo, kdyby rádoby poradci museli hradit škody vzniklé klientovi.

A navíc pokud někdo neuváženě podepíše nevýhodnou smlouvu, tak to může cenná zkušenost, která nakonec z dlouhodobého hlediska ani nemusí být tak drahá.

A pojistky se bouchají pořád, včetně lidí od Partners. Mám čerstvou zkušenost z minulého týdne - hlavně rychle podepište, detaily co se vám nezdají doladíme jindy. No nepodepsali jsme.

+4/0
31.1.2017 8:55

J74a41k11u28b 51Ř37í67h70a 4625289242791

Životní pojištění má pořád smysl. Ale rozumné Nemá smysl úrazové (kryje jen pár procent případů), ale má smysl nemocenské a úrazové. Pokud má klient čistou úrazovku a odejdu, aniž bych mu vysvětlil v čem je problém, nedělám svou práci dobře. Pokud má klient nemocenskoúrazové pojištění, pak je potřeba se podívat na pojistné částky. Ty ne vždy odpovídají situaci. Mění se příjmy, mění se výdaje, mění se podmínky pro vyplácení odškodnění. Typický příklad neschopenka bez zkoumání příjmu. V některém období může u jedné pojišťovny být max 300 měsíčně, v jiném období max 500 a v jiném max třeba 900, z čehož max 500 je pro karenční dobu 28 dní a zbytek pro karenční dobu 6 dní. Pro živnostníka, neplatící si dostatečně vysoké nemocenské státní pojištění jde o obrovský rozdíl. Většinou si lidé platí zbytečně vysoké zajištění (nikdo jim nespočítal, co případně dostanou od státu a na co se tedy potřebují pojistit), nebo naopak mají nedostatečné pojištění (typicky, "...hlavně, ať ta pojistka moc nestojí. - Ok, tak to nastavíme nějak, ať máte alespoň něco." Což klientovi také nepomůže. Sice možná něco dostane, ale stejně mu bude něco chybět.

Takže člověk si něco nastaví, a neuaktualizuje. Takže ano, pojištění se budou řešit vždy. S novým zákonem ale ne každý pojišťovák bude ochoten snižovat klientovi pojistné, protože by vracel část své provize. Dobrý poradce to ale pro klienta udělá, pokud to situace vyžaduje.

0/−1
31.1.2017 13:02

J89i90ř63í 21V19l49a33c38h 3506415878782

Ano, pojištění se budou řešit vždy a je to správně. Ale je potřeba pečlivě vysvětlit proč je pojištění nastaveno, tak jak je. A ne jen na monitoru v rychlosti ukázat pár tabulek. Navíc z mého pohledu proběhlo několik dezinformací a třeba nepřesnosti v návrhu smlouvy to taky neukazuje profesionalitu. Dobrá práce poradce byla v tom, že nás přesvědčil, že pojištění potřebujeme. Ale nepřesvědčil nás, že ho nastavil správně. Celé to na mě nakonec působilo, že potřeboval do konce měsíce splnit nějaký plán, ale nerad bych mu křivdil, protože jinak na mě působil dobře. A to je možná to nejhorší, teoreticky spousta poradců říká to co vy. Ale kolik z nich to nakonec dělá opravdu dobře?

0/0
31.1.2017 14:14

J24a63k46u67b 32Ř22í64h79a 4305709812491

Pak tedy udělal dobrou práci pro klienta, pokud vás donutil nad tím vším přemýšlet. Pokud ale máte pochybnosti o kompetenci daného člověka, je lepší se obrátit na někoho jiného. Pokud si člověk není jistý, pak je lepší nedělat nic, resp. rozhodnutí odložit. Buď si domluvit schůzku s nadřízeným - z diskuse s ním si uděláte obrázek, jak moc tomu rozumí, a tedy co může naučit toho vašeho poradce, pokud ten je nováček. Dobrá firma nováčky vede, ale málokdo dokáže během krátké doby pochopit u všeho, proč se to tak nastavuje. To může být problém u toho vašeho poradce. Možná to bylo nastaveno dobře, jen to nedokázal vysvětlit. Pokud nováček není, nebo s nadřízeným nebude rozumná řeč, pak ruce pryč od této skupiny lidí. A buď požádak u stejné firmy o jiného poradce, nebo oslovit někoho jiného od konkurence. Skutečně nejlépe si někoho nechat doporučit. Nejlée od někoho, o kom máte dobré mínění, a kdo má svého poradce dlouhodobě, a skutečně se o něj poradce stará. nejen v době sepsání smlouvy, ale i v průběhu. Sám se ozývá, pomáhá nejen s novými smlouvami, ale i s řešením událostí, nestrká hlavu do písku, pokud je nějaký problém atd.

0/0
31.1.2017 14:24

P15a47r21t51n90e45r13s 90F71i32n36a32n88c36i56a46l 93S44e85r42v53i32c13e86s 9901983472504

Dobrý den. Petr Borkovec měl na mysli zejména regulaci v oblasti samotných poradců, která by smysluplně nechala v oboru ty lidi, kteří se mu opravdu chtějí věnovat dlouhodobě, vzdělávat se v něm, mít praxi. Ne takové, kteří si přivydělávají v rámci jakési brigády a chtějí jen prodat. Takoví pak kazí jméno všem.

+1/0
31.1.2017 14:33

D63a44n59i29e19l 24K16r70a37u80s 4471143382964

Proc jste si je tedy najimali, kdyz je vam to samotnymi proti srsti?

+1/0
31.1.2017 23:25

L16u90b37o23s 78V95a64r27g85a 4858831486945

"V rezervotvorném životním pojištění (pojištění se spořící složkou) je v prvních dvou až třech letech velká část ze zaslaných plateb použita na úhradu počátečních nákladů."

v preklade: prvé dva až tri roky ide poistné len na odmenu Partners (alebo podobnému príživníkovi-sprostredkovateľovi), to sú tie počáteční náklady.

+6/0
31.1.2017 8:24

J81o43s33e60f 90J96a62n36e37k 9727161238739

Jedna nejmenovaná velká pojišťovna již investiční životní pojištění zrušila. Doufám, že ostatní ji budou následovat.

+1/−1
31.1.2017 12:03

J30a84k18u22b 95Ř80í13h56a 4265229592761

Jojo, zrušila a nahradila dražší rizikovkou, "protože dnes jsou v módě rizikovky a na investička se nadává". Investičko dokáže být pro klienta i levnější než čistá rizikovka.

0/0
31.1.2017 12:52

P30a51r85t46n58e73r45s 69F28i33n37a13n30c55i16a74l 69S77e27r31v10i14c74e78s 9181723882134

Dobrý den. Životní pojištění je dlouhodobý produkt, proto je drahý. Nejedná se tedy o cestovní pojištění na několik dní nebo povinné ručení na rok. A odměna nejde jen poradci, také jde pojišťovnám, na to mnozí lidé zapomínají.

0/−2
31.1.2017 14:37

L44u48b65o31s 73V82a70r55g76a 4898781986705

skúste to použiť ako predajný argument ;-D

"Jó, je to drahý, ale dlouhodobý produkt". Navyše ste nebol ani na základnom školení, keď neviete že slovo PRODUKT sa nemá používať.

A schválne, keď sme pri detailoch, keď si uzavriem Životnú poistku, budem platiť 2500 CZK mesačne, koľko bude provízia predajcu (poisťováka) a kolko provízia poisťovne ? Skúsme byť transparentný R^

+1/0
31.1.2017 15:35

P53a55r95t57n14e90r50s 73F38i85n47a93n37c76i25a75l 16S37e84r83v41i34c78e66s 9151393462844

Dobrý den. To je dobrá otázka. Ptáte se totiž na jeden z nejčastějších klientských omylů. Ve výsledku totiž zaplatíte stejnou provizi tak jako tak. Buď přímo bance/pojišťovně, nebo poradci. Akorát dobrý poradce Vám dá srovnání trhu, kdežto banka Vám nabídne jeden produkt, ten svůj. A neplatí jen pro životní pojištění, ale třeba také pro hypotéku.

0/0
31.1.2017 16:50

D60a97n79i98e28l 60K55r58a77u30s 4131813472384

Principialne se pletete a jeste matete lidi. Poradce neni ten, kdo bere provize za prodej, ale klient mu plati bud za poskytnute rady, popr. za asistenci pri jednani nebo za vyber vhodne varianty produktu. Navic je mozne platby odvodit take od vyjednane slevy oproti standardnim nabidkovym cenam bank, pojistoven a investicnich spolecnosti.

+1/0
31.1.2017 23:23

V16á61c27l36a45v 16P54a78v69e61l92e24k 1380296756394

Tak já nevím, ale jakmile zjistím, že mne kontaktuje někdo z firem typu OVB, Partners, tak komunikaci ukončím. A přepojištění se nebojím. Ono, když supovi naznačíte, že nad ním máte převahu, raději odlétne.

A když navíc vidím tu armádu kinder-agentů v nepadnoucích oblecích, jak všude prezentují, jak jsou úspešní, to se občas i pobavím...

+12/0
31.1.2017 7:58

K51a74r53e65l 22E39r16b48e75n 1768319664979

Odborník? 8-o

+1/0
31.1.2017 7:51

R84a33d13i45m 13J27a27n48o78t92a 5404391812370

Partners - dal nectu...

+11/−1
31.1.2017 6:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.