Diskuze

Přepojišťování se hned neomezí, je třeba větší razanci, míní odborník

Od prosince platí novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích, která měla zejména ochránit lidi před nekalými praktikami trhu a před přepojišťováním u životního pojištění. Jak po dvou měsících fungování změnila trh a nakolik to omezí přepojišťování, vyjadřuje v rozhovoru svůj názor Petr Borkovec, šéf společnosti Partners.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Finanční poradceˇje u mě gauner...

1 0
možnosti

S předsudky je těžké bojovat, ale my to nevzdáváme! Hlavně kvůli poradcům, kteří dělají svoji práci naplno a skvěle, řadu let a jejich klienti si je nemohou vynachválit, protože jim prostě dobře poradili, nebo je dokonce vysekali z malérů. :-)

0 0
možnosti

Aby ta razance odborníkovi nesrazila vaz. P......s nemají nejlepší pověst a místní (myšleno na Idnes) vytrvalá placená masáž lidí asi k oblibě těchto rychlokvašek nepřispívá.

2 0
možnosti

Partners dlouhodobě volají po zpřísnění podmínek pro poradce. Ty by umožnily, aby zde působili pouze profesionálové, ne prodejci. Vzdělání poradců patří v Partners k nejpřísnějším na trhu, každý nový poradce musí složit zkoušky a ne všem se to podaří. Samozřejmostí je další vzdělávání. Proto také více než polovina poradců Partners má vysokoškolské vzdělání a působí dlouhodobě. Naštěstí žádné rychlokvašky. :-)

0 2
možnosti

a vůbec finančního poradce by měl dělat pouze člověk s plně dokončeným ekonomickým vzděláním a ne nějakej barman a topič a kdekdo proboha

8 0
možnosti

Máte pravdu jen částečně. Je mnoho lidí, kteří se úspěšně věnují jinému oboru, než který vystudovali. Důležitá je praxe a chuť vzdělávat se v oboru.

0 2
možnosti

a ještě ty finanční poradentské firmy pracují jako letadlo, čili skupinky lidí hledají další a další lidi a ty další aby tamti nahoře z nich měli provize? třeba fincentrum tak jelo, a jede asi dále, finančního poradce si snad může brát jen debil, vše zadarmo na internetu, všechny produkty lze sjednat přímo v bance nebo pojištovně....

4 0
možnosti

J17a45k74u42b 94Ř42í52h44a

31. 1. 2017 13:03

Prosím řekněte mne definici letadla, ať vidíme, jestli jste zde tento pojem použil správně.

0 0
možnosti

My uz jsme novi, lepsi, zijeme prece jen z te almuzny, co nam ti, kdo pojistovaci produkty skutecne poskytuji, upusti. OVB, Partners, Fincentrum, vzdyt je to jedno...stale stejne praktiky, stale oblbovat lidi a menit jim smlouvy jen pro provizi... Dokud je sami lidi nebudou hnat klackem od dveri a neprestanou jim davat kontakty na dalsi nebozaky, nic se nezmeni...

4 0
možnosti

Dobrý den. Každá práce je hlavně o lidech. Pokud ji někdo dělá dobře a rozumí ji, může klientovi opravdu pomoci a ušetřit mu peníze. Vždyť kolikrát za život si vyřizujete hypotéku? A vážně si myslíte, že jí rozumíte více, než člověk, který jich vyřizuje desítky za rok a má v bankách kontakty na specialisty, sleduje legislativní novinky na trhu apod. Jinak Partners určitě nestojí na životním pojištění, tento produkt je až na třetím místě, po hypotékách a investicích. :)

1 4
možnosti

J17i64ř83í 63V92l55a75c76h

31. 1. 2017 8:55

Pane Borkovec, vy byste reguloval a reguloval, pak se divíte, že to stát zreguloval zase špatně, tak byste reguloval ještě víc.

Jestli by nestačilo, kdyby rádoby poradci museli hradit škody vzniklé klientovi.

A navíc pokud někdo neuváženě podepíše nevýhodnou smlouvu, tak to může cenná zkušenost, která nakonec z dlouhodobého hlediska ani nemusí být tak drahá.

A pojistky se bouchají pořád, včetně lidí od Partners. Mám čerstvou zkušenost z minulého týdne - hlavně rychle podepište, detaily co se vám nezdají doladíme jindy. No nepodepsali jsme.

4 0
možnosti

J73a21k98u12b 69Ř80í53h67a

31. 1. 2017 13:02

Životní pojištění má pořád smysl. Ale rozumné Nemá smysl úrazové (kryje jen pár procent případů), ale má smysl nemocenské a úrazové. Pokud má klient čistou úrazovku a odejdu, aniž bych mu vysvětlil v čem je problém, nedělám svou práci dobře. Pokud má klient nemocenskoúrazové pojištění, pak je potřeba se podívat na pojistné částky. Ty ne vždy odpovídají situaci. Mění se příjmy, mění se výdaje, mění se podmínky pro vyplácení odškodnění. Typický příklad neschopenka bez zkoumání příjmu. V některém období může u jedné pojišťovny být max 300 měsíčně, v jiném období max 500 a v jiném max třeba 900, z čehož max 500 je pro karenční dobu 28 dní a zbytek pro karenční dobu 6 dní. Pro živnostníka, neplatící si dostatečně vysoké nemocenské státní pojištění jde o obrovský rozdíl. Většinou si lidé platí zbytečně vysoké zajištění (nikdo jim nespočítal, co případně dostanou od státu a na co se tedy potřebují pojistit), nebo naopak mají nedostatečné pojištění (typicky, "...hlavně, ať ta pojistka moc nestojí. - Ok, tak to nastavíme nějak, ať máte alespoň něco." Což klientovi také nepomůže. Sice možná něco dostane, ale stejně mu bude něco chybět.

Takže člověk si něco nastaví, a neuaktualizuje. Takže ano, pojištění se budou řešit vždy. S novým zákonem ale ne každý pojišťovák bude ochoten snižovat klientovi pojistné, protože by vracel část své provize. Dobrý poradce to ale pro klienta udělá, pokud to situace vyžaduje.

0 1
možnosti

"V rezervotvorném životním pojištění (pojištění se spořící složkou) je v prvních dvou až třech letech velká část ze zaslaných plateb použita na úhradu počátečních nákladů."

v preklade: prvé dva až tri roky ide poistné len na odmenu Partners (alebo podobnému príživníkovi-sprostredkovateľovi), to sú tie počáteční náklady.

6 0
možnosti

J28o11s69e37f 93J92a38n29e40k

31. 1. 2017 12:03

Jedna nejmenovaná velká pojišťovna již investiční životní pojištění zrušila. Doufám, že ostatní ji budou následovat.

1 1
možnosti

Tak já nevím, ale jakmile zjistím, že mne kontaktuje někdo z firem typu OVB, Partners, tak komunikaci ukončím. A přepojištění se nebojím. Ono, když supovi naznačíte, že nad ním máte převahu, raději odlétne.

A když navíc vidím tu armádu kinder-agentů v nepadnoucích oblecích, jak všude prezentují, jak jsou úspešní, to se občas i pobavím...

12 0
možnosti