Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesta na vrchol: Na začátku nosila papíry, teď šéfuje 130 lidem

S čísly to uměla odjakživa, ale v angličtině se musela zdokonalit. Díky tvrdé práci a houževnatosti se Lucie Urválková nakonec vypracovala do vedení velké pojišťovny. „Jsem příkladem toho, že to jde i bez kvót,“ říká úspěšná top manažerka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J98i26ř28í 26H26a97v90e16l16k77a 3649143450674

Důkaz toho že naše výchova byla špatná. Stůj stranou a snaž se oni si tě všimnou a ocení.

Ona je příklad opačného. Předváděj se plň jakýkoliv nesmysl a budeš oceněna co na tom že v 50 budeš odkecaná.

0/0
3.5.2017 7:46

J34a53n 96N17o37v70á95k 7100105976636

Dobrého manažera charakterizují především tyto vlastnosti: pokora, skromnost a uvědomění své nedůležitosti. Toto je startovací čára. Spousta rádoby manažerů i z vrcholových pozic se na tuto čáru po letech vrací. Přejí paní, aby jí to netrvalo dlouho, protože o to těžší ten návrat je. :-)

+3/0
29.4.2017 23:25

J55a87n 31N96o46v88á36k 7590505276526

Práce v korporátu je závod hladovejch chrtů :-) co jim nedochází, že toho zajíce opravdu nechytí. Časem to nevydrží a jdou dělat například kauče. :-) :-)

+3/0
29.4.2017 23:14

J55a88n 28N17o41v43á29k 7690705596606

Další manažerská motorová myška. Jen ať maká. Já bych jí zaměstnal taky. Je to držák. Čím víc se jí naloží tím víc maká. Vyždímat a zahodit. Ale jinak dobrá.

+4/0
29.4.2017 23:08

Z27d12e47n50ě88k 14V95a30l75e42n19t10a 3805680938334

A nenosila ne jen ty papíry ;-D;-D;-D;-D

0/0
29.4.2017 20:39

J14i51ř35í 41P59r33o52c87h17á83z17k47a 5372459218

Slecna/pani Jana Smetankova si ocividne vybrala stejnou cestu, onu pani z clanku ma jako modlu kvuli tomu, jak daleko to dotahla (to tak lide z korporatu mivaji) a urputne ji na vsech frontach haji.

+1/−2
29.4.2017 19:15

J31i34ř26í 38P10r14o57c29h32á45z95k59a 5362439588

Brrr, no pro me naprosto odstrasujici priklad ve vsem - kariera v korporatu, decko ma pro to, ze ji neco chybelo, ale mesic s nim ji stacil, sebechvastani se v kazde odpovedi....des

+9/−1
29.4.2017 19:07

M46a93r51t14i34n22a 32S38e37d74l24i40c66k80á 5662675831642

Uporne a vsi silou si vydrela pozici, ve ktere je zrejme snadno nahraditelna, coz kompenzuje odlozenim ditete. Jeji vec, ale fakt bych to nenazyvala "cestou na vrchol".

+3/0
29.4.2017 18:46

J20a84n 83N52o68v89á74k 7840295896446

Jen jí nechte ať maká. Ještě, že jí to nedošlo .-)

0/0
29.4.2017 23:09
Foto

T10o95m19á39š 69S88m65o43l12í33k 3881922956503

já promarnil 9 let u jednoho otrokáře,až mě dohnala minimální mzda ...

+1/0
29.4.2017 18:26

M24a68r46t75i62n 63S60e41d48o51n58a 2155776146759

Asi jste se choval jako otrok, jinak by se to nestalo. Clovek si nesmi nechal kalet na hlavu.

+1/0
30.4.2017 18:05
Foto

T29o15m32á86š 37S40m65o84l69í77k 3251332656603

Právě že jsem držel hubu a krok,pak už jen krok,naštěstí už tam nejsem dostal jsem 3 platy a aspoň 1 v životě bral průměrný plat ;-D

0/0
30.4.2017 18:31

P74e26t87r 42S38v98o52b98o32d64a 9385137604540

... to mnozstvi kadrovaku a rychlych soudcu v diskusich by stalo za samostatny clanek. A analyza kultu ditete a heretickych matek v CR za dalsi ;-)

+3/−2
29.4.2017 15:22

M59a33r90e83k 88S23l95a11b12i65h64o84u38d98e68k 7608381972103

Když nazýváte někoho kádrovákem, dopouštíte se sám kádrování!

0/0
29.4.2017 19:29

M65a31r63e26k 76S78l61a76b95i50h92o82u76d85e16k 7618781922353

To bude nějaká kandidátka za ANO do sněmovních voleb. Paní redaktorka ji měla zpropagovat, což se moc nepovedlo. Hněv pana Babiše na sebe jistě nenechá dlouho čekt!

+2/−1
29.4.2017 13:57

P19a68v58e72l 60N32o56v98á10k 4833478925651

Vypadá to podle diskuze, že pokud někdo neskace kolem potomka aspoň čtyři roky full time, je to krkavci matka. Zatímco opičí láska dokazuje mateřské kvality. Ubožáci.

+9/−5
29.4.2017 13:14

M38a47r38t90i42n 55S22e32d22o27n55a 2175286876789

Je k obdivu tvuj cernobily pohled na svet. Bud byt u ditete po4 roky 24x7 nebo plne vyuzivat servisu skolek, chuv a ostatnich clenu rodiny oba rodice u ditete nejsou nutnost. Podle toho jak reagujes v diskuzi to vypada, ze jsi byl vychovan podle druheho pripad. Vyrostl z tebe asocial.

+3/0
29.4.2017 13:28

P78a76v29e74l 34N29o39v50á91k 4693408695771

Černobíle to máš ty. Ubozaku jasnovidnej.

0/0
29.4.2017 21:46

A78l77f38r13e83d 64D44e47l94o72n15g 4664702226910

Sama říká že to jde i bez kvót! Kvóty jsou podobně jako podmínka "členství ve straně" za socializmu která vede hospodářství "zu Grunde"! Je to známka degenerace lidské společnosti!

Pomoc ženám schopným vedení podniku by měla spíše spočívat v zavedení jeslí a školek pro jejich dětí a další ulehčení v rodinném životě!!!

0/0
29.4.2017 12:39

Z22d51e53n72k53a 76T31r79a18c22h72t36o86v54á 3685597720760

Článek byl o práci na pozici vrcholové manažerky. A jediné, co zdejší diskutující (zajímavé, že převážně muži) řeší, je, jaká je dotyčná matka. Pozastavili byste se nad tím samým, milí čtenáři, kdyby byl rozhovor s mužem - otcem?

A je tak těžké najít v sobě trochu tolerance, otevřenosti k člověku, který má jiný přístup k životu / jinou životní filozofii než vy? Není přece jenom jeden jediný správný "mateřský model". Některé matky po mateřské zůstávají navždy v domácnosti, některé jsou doma tři roky a některé tři měsíce. A ve všech případech to samozřejmě mohou být dobré a milující matky. Jak si odvažujete člověka soudit bez toho, aniž byste znali konkrétní situaci v jeho rodině?

+9/−6
29.4.2017 12:02

M42a54r83t23i70n 52S82e50d82o16n70a 2625146226379

Neni problem v tom jakou si pani zvolila cestu v rolich zamestnanec, matka, manzelka. Ale v tom ze jeji cesta je prezentovano jako neco spravneho. Z meho pohledu je povinnosti rodice se o sve dite nejen postarat ale se mu i venovat. A to fachidioti neumi.

+1/−1
29.4.2017 12:22
Foto

J26a98n48a 96S86m91e56t98á68n25k39o57v76á 9896781444107

A zase - máte jiný názor a hned jdete do agrese. Proč "fachidiot"?

Její cesta tu není prezentována jako správná, je to prostě představení člověka, který zjevně zvládá práci i rodinu a má z toho dobrý pocit.

Jistě, není to paní, která by si odkroutila svých 8 hodin někde kdekoliv, dělala od 6 a ve tři odpoledne byla dávno doma, každému z rodiny jakkoliv k dispozici. Možná by bylo fajn připustit, že jsou ženy, pro něž je důležité, že po odpolednech zavařují meruňky nebo čalamádu a pak ty, pro které je to něco úplně jiného, ale neznamená to, že jsou špatnými ženami, matkami, manželkami. Protože to, co je správné, si každá rodina, žena-muž-děti, stanovuje pro sebe sama. Jediný obraz ideální rodiny neexistuje. Kdyby před 30 lety chtěl nějaký muž zůstat na rodičovské dovolené, všichni by se umlátili smíchy. Dnes je takových mužů mnoho a znamená to snad, že by byli méně muži?

+5/−2
29.4.2017 12:31

M38a33r25t38i77n 51S97e69d31o69n70a 2595266136109

Ano, mam jiny nazor a kupodivu se shoduje s tim ze narizuje stat - rodice se maji o sve deti postarat. Pokud je pro nekoho prace modla a jej z nej workoholik je fachidiot - to neni angresivni nadavka, to je konstatovani faktu.

Kde jste prisla k poznani ze pani zvlada rodinu? Ja jste tam vycetl prave opak. Rodinu nezvlada a tak svoji neucast outsourcuje manzel a chuvou.

Jednoduse z meho pohledu neni nic k obdivu na tom, kdyz nekdo preferuje praci v roli zamestnance pres tim byt s vlastnimi detmi (zda je muz ci zena nehraje roli). Mam male deti a vim ze me potrebuji, takze jsem si nasel praci, abych v pripade potreby mohl v 16hod skoncit nebo pracovat z domu. Ano, znamenalo to pro me financni propad, neridim uz firmu, ale mam za to ze pro deti i spolecnost je toto lepsi, nez byt v praci 14 hodin denne a pak vysileny prijit domu a jit rovnou do poslete. Pokud bez problemu uzivim rodinu, tam pro me penize nehraji zadnou roli.

+2/−1
29.4.2017 13:12
Foto

J45a20n87a 16S70m72e80t29á43n84k67o83v23á 9746921714477

"Nařizuje stát" - co je státu do toho, jak se rodiče starají o děti? Paní se snad o své dítě nestará? Nemá to dítě jídlo, domov, lásku táty a mámy? Kde to z toho čtete?

Fachidiot je vulgární termín a vy ho navíc, obávám se, používáte v nesprávném významu.

A dál škoda slov...

+1/0
29.4.2017 14:02

M16a42r39t87i82n 58S73e10d77o74n26a 2305966816649

Statu je do toho celkem dost jak se starate o deti a neplneni tresta i vezenim nebo odebranim deti. Vas vycet skutecne neni uplny ma rodic zajistit ditet. A laskou damy k synovi, kdyz mu dava prednost pred praci, si nejsem jisty. Jak pisete, skoda slov mluvit s hluchych.

+1/0
29.4.2017 17:13

M24i92l47e88n83a 17K71l28o18u89č40k69o93v38á 1334763591310

Prostě je to článek, který se moc nepovedl, možná se paní teď tluče do hlavy, co vlastně řekla, možná to ani tak neřekla, možná si autorka trochu něco poupravila. A protože nepamatuji, že by se někdy zapojil do diskuze někdo z redaktorů, tak mě to utvrzuje v tom, že se snažíte autorku omluvit, očistit. Btw. da-li někdo souhlas s uveřejněním svého příběhu, musí počítat i s negativními názory. Asi tak.

+4/0
29.4.2017 12:43

P64a26v86e25l 26N85o45v86á37k 2945557602322

"A je tak těžké najít v sobě trochu tolerance, otevřenosti k člověku, který má jiný přístup k životu / jinou životní filozofii než vy?" - to samé se dá říkat, proč jsou negativní příspěvky u vrahů, vyděračů apod., to je přeci taky jen "JINÝ PŘÍSTUP K ŽIVOTU", ne? ;-D;-D;-D

0/−1
29.4.2017 13:02

M60a29r52t89i74n 84R19ů63ž75i86č34k48a 9574221648459

otec nekojí

ale je možné, že neměla mlíko a nekojila... pak asi chůva stačí, mlíko taky zamíchá

tato ve čtyřiceti otěhotní (to už je rizikové i když je zdravá a sportovala, ne?), na začátku dubna porodí a v květnu už je na poloviční úvazek ... to není ani ty tři měsíce

názor dle rozhovoru si snad udělat můžeme :)

+2/0
29.4.2017 16:01

M75i11l25e94n64a 79K94l49o97u17č12k11o55v22á 1254673841390

Po pravdě, zajimalo by mě, kolik času denně paní stráví se synem. Pochybuji, že v této funkci ji práce končí v 15 nebo 16. Pro mě osobně byl čas strávený s dětmi ten nejhezčí. A když začaly chodit do školy, neumím si vůbec představit, že bych je mela nechávat někomu jinému. Ale zase jsme nemohli lítat na prodloužené víkendy, to je fakt.

0/0
29.4.2017 11:35

M20a27r13t62i47n 67S95e55d77o91n47a 2665146316989

V tomto je, pani je radeji v praci nez s rodinou (a tom to ma ma nemalo lidi). Ale nevidim duvod neco takoveho obdivovat a davat to za vzor ostatnim. Na fachidiotech neni co obdivovat, maximalne politovat pro chudy osobni zivot.

0/0
29.4.2017 12:00
Foto

J21a36n79a 60S94m52e64t78á54n82k72o83v62á 9516591284487

Jak víte, že má chudý osobní život? Na mě to tak nepůsobí.

+1/−1
29.4.2017 12:32

Z19d47e94n60ě82k 38F43i28u48r86y 6863568821920

maminka nebo tchýně?

0/0
30.4.2017 1:11

P85e12t89r 29P41e63t72ř41í73k 3401710301888

No a ještě ta práce, pojištění, to je vlastně něco jak prodavač deště...

+1/0
29.4.2017 10:56

M63i14l54e94n58a 53K38l28o18u69č26k81o91v60á 1214183651170

Něco podobného mám ve vzdálené rodině. Oba manažeři v e fin.firmě. Jedno dítě v soukromé školce. Nastupují do práce okolo 9. Práce jim končí nekde okolo 18.hodiny. Poté pro dítě do školky, vyzvedavaji ho cca v 19 hodin. Pak domů, bydlí za Prahou. Zjistili, že oba kariéru dělat nemůžou, ona skončila, rok doma,on ji naštěstí uživil. Naštěstí pochopili, co je jejich prioritou.

+6/0
29.4.2017 10:16

T95o60m95á70š 92N43e19b94o55j16s45a 3170332392923

No nevim, ale prace od 9 do 18, je to same jako od 7 do 16, coz je normalni pracovni doba vetsiny lidi, takze v tom nevidim nic zvlastniho.

+1/0
29.4.2017 15:07

M74i38l73e53n37a 43K28l63o84u25č84k17o36v80á 1524633751650

Myslíte, že je v pořádku vyzvedavat dítě ze skolky v 19 hodin? Kdyby delali o7 do 16, to je jiná, bohuzel takto to ve spoustě firem, hlavně v Praze, nefunguje.

0/0
29.4.2017 15:15
Foto

J43a20n34a 28S69m70e44t98á13n46k91o21v84á 9396331174627

Z diskuse: "Radeji prenecha dite manzelovi a chuve, nez by byla s nim, pritom neni v postaveni by musela pracovat aby mela na chleba."

V článku se říká: "Když jsem v práci, jsem na sto procent ředitelka, když jsem se synkem, jsem na tisíc procent matka. Chci si ho užít a vidět ho vyrůstat."

Přečetla jsem celou diskusi a v drtivé většině je názor stejný: kariéristka, workoholička, matka na draka. Jen málokdo naše slova uznání za to, že zvládá tak zodpovědnou práci a kam až to dotáhla. Uznání za to, že nepracuje jen proto, aby měla na chleba, ale protože chce v té práci především něco vykonat a také to někam dotáhnout - jako by snad úspěch v práci a uspokojení z něj byly ženám zapovězeny.

Zkusme si to vidění obrátit: muž, 44 let, čtyřletý syn. Práci věnuje opravdu hodně, ale o syna pečuje manželka a chůva a ten muž si pečlivě hlídá, aby měl na rodinu dost času. Dokonce říká: "Když jsem v práci, jsem na sti procent ředitel, když jsem se synkem, jsem na tisíc procent otcem. Chci si ho užít a vidět ho vyrůstat." Čili dokonalý muž, pracant, dříč, který zvládá náročnou pozici a zároveň ví, že musí a chce věnovat rodině dost času.

Proč to, co by u muže bylo kladem, je u ženy bráno negativně?

Není to náhodou způsobenp stereotypy v myšlení, které ženě přisuzuje méně cennou roli: uvař, ukliď, postarej se o děcka a to víš, náročnou práci vzít nemůžeš, kdo by se staral o rodinu? Ale není ta rodina náhodou jich obou?

8-o

+12/−5
29.4.2017 9:39

P85a67v79e32l 87N41o75v79á84k 2845167382522

Já to vidím stejně jak u ženy, tak muže. Skloubit vrcholovou práci a rodinu vždy na 100% práci a dle paní rodinu na 1000% je blbost! Nejde to!

Mě nevadí to, že to tak mají tito lidé. Ale vadí mi ty kecy, že 100% práce, 1000% rodina. To jsou KECY! Což tady paní dokládá tím, že se snaží, aby si syn nevšímal moc, že maminka není tak moc doma, jak by +- měla být (pochybuji, že pracuje od 8 do 16-17 hodiny jen).

Silácké kecy prostě a nedokáže přiznat, že toto skloubit nejde, aby netrpěla rodina a nebo práce...

+6/−1
29.4.2017 9:50

L90u40k78á72š 22H15o74r14k67e38l 2535342953355

Vy si myslíte, že vrcholová funkce se nedá zvládnout za 8,5 hodinovou pracovní dobu? :-) Vy jste asi nějakej zpomalenej, když musíte trávit v práci 10 hodin denně, abyste vykonal, co se po vás chce.

+2/−2
29.4.2017 9:57

P52a10v85e61l 10N72o93v83á82k 2535767122442

Vrcholová funkce jen za 8,5 hodiny opravdu zvládnout nejde, navíc při 130 lidech pod sebou. To je opravdu nesmysl. A jestli si to myslíš, že dá, tak si to mysli...

+2/−1
29.4.2017 10:10

L53u42k83á63š 16H56o21r16k23e47l 2725332573135

Těch 130 lidí ale není liniové vedení, na to má spoustu podřízených liniových manažerů, takže za 8 hodin to rozhodne zvládnout lze. Pokud ve vaší firmě má 1 člověk kompletně na starost 130 lidí, je ve vaší firmě něco špatně.

+1/−2
29.4.2017 10:42

P94a56v24e55l 35N61o88v75á93k 2335847422432

http://www.dusanjilek.cz/blog/kolik-casu-ma-manazer-opravdu-k-dispozici

0/0
29.4.2017 10:22
Foto

J68a17n85a 11S70m76e61t42á29n13k32o96v22á 9886221144367

Všimněte si, jak jste agresivní - 8 řádků a slovo "kecy" jste použil 3x. 1000 % je nutno brát jako nadsázku, protože to je matematický nesmysl, to snad je jasné. Skloubit skvělý výkon v práci a doma jde, ale u žen se to bere o poznání jinak než u mužů. To je ten problém...

+4/−1
29.4.2017 10:05

P62a13v95e77l 46N69o36v27á25k 2235687582192

nemám rád, když člověk neumí říci věci tak, jak jsou... Ani 99% matka doma nebude...

0/0
29.4.2017 10:07
Foto

J97a31n72a 86S13m30e22t76á94n70k25o82v90á 9346261434457

"Nemám rád" Vás ale neopravňuje k tomu, abyste toho člověka odsuzoval, jen proto, že on to má nastavené jinak než vy. Co je podle vás 99 % matka?

+2/−2
29.4.2017 10:12

P49a83v48e41l 29N87o64v95á98k 2795677852572

nebudu se opakovat, znovu si to přečti a třeba tam konečně uvidíš, co tam píši...

Neodsuzuji za to, jak to má, ale jak to obhajuje. Tak, že doma na práci vůbec nepomyslí. To by musela být leda robot...

+2/0
29.4.2017 10:15

M17o13n32i31k81a 58N19o18v68a 7104369407909

nesouhlasim, jde o zmenu mysleni a nastaveni ocekavani v praci. priklad - kdyz jedu na dovolenou, tak se mi nikdo na pracovni telefon pres den nedovola. kdyz je neco extremne urgentniho tak kolegove vi, ze mi musi napsat sms a ja, az budu mit cas/chut, tak brnknu nebo odepisu zpatky (coz delam tak jednou za celou dovolenou). naucili se resit veci sami a slusne receno neotravovat s kazdou prkotinou. doma kupodivu na praci take nemyslim od te doby, co mam malou (vyjimky se najdou samozrejme),

+3/−1
29.4.2017 10:29
Foto

J87a23n85a 22S52m92e80t74á38n30k27o89v19á 9656751874327

Druhý stupeň agresivity - když docházejí argumenty, začínáte mi tykat, ačkoliv se vůbec neznáme a já jsem vám tykání nenabídla...

+1/−1
29.4.2017 10:55

M61i35l29e87n67a 91K60l19o74u17č34k76o49v56á 1174493401730

Zde je tykani běžné

+2/0
29.4.2017 11:36
Foto

J78a83n56a 86S86m20e28t86á84n42k21o25v81á 9316841174737

Pro mě ne - pokud to nejsou lidé, s nimiž se znám. O to více, že když tu někdo začne jen tak tykat, většinou je to nátlakový způsob komunikace.

0/−1
29.4.2017 12:34





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.