- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že má banka důvody chápu. Dokonce bych pochopil, že některé z nich raději neřekne (mohlo by jít i o diskriminaci a to banka nechce).
Na druhé straně když se snaží reklamou lákat klienty, klient kvůli rozjednané akci přijede druhý z partnerů i několik set kilometrů teprve se doví zamítavé stanovisko banky (manželka věc rozjednala a všechny podklady přitom měla s sebou), má namísto kýženého výsledku ztrátu především dotyčná banka. Ne co se týká "neprofitu" z poskytnutí úvěru či refinancování hypotéky, ale z důvodu ztráty důvěry ze strany druhého klienta.
Konkrétně Air bank. Už nikdy více! - A to mám na účtě roční obrat minimálně 1,2 mi Kč. Ale u jiné banky. K Air už definitivně nikdy. A doporučuji se podobnými zkušenostmi řídit v praxi. Pokud se i svěříte s výsledky, může to mít časem zajímavý efekt. I když banky mívají dlouhé vedení.
A není to diskriminační? Takhle okatě znevýhodnovat klienta kvůli věku. Já bych to dala ombudsman.
Jde to i níž, např přes americkou hypoteku, ale je třeba rucit. Co se tyka spotrebaku, tak třeba Zonky má od 3,99 + poplatek. Níž už to podle mě v ČR nejde.
To, že má paní někde účet 20 let ale automaticky neznamená, že je z pohledu této banky bonitní. Pokud je účet používaný systémem nalej (při výplatě) - vylej (v průběhu měsíce) a průměrný zůstatek je třeba jedna výplata, nikdy u dané banky neměla větší úspory nebo další produkty, které svědčí o solidních příjmech, tak její bonita může být v reálu problematická.
Navíc si nedělám iluze, že z pohybů na účtě se nedá vyčíst, jak na tom člověk je (pravidelné spoření nebo investice jinde, zda má jiné běžné nebo spořící účty, jakou má strukturu, výši a pravidelnost příjmů apod.). O tom, že klient můž být rizikový, svědčí i to, že zvažuje drahý spotřebák v ne až nějak velké výši na 4-6 let ...
Navíc u inzerované sazby bylo uvedeno klíčové "od", což taky může v daném případě znamenat (třeba) pro úvěr 300tKč. minimálně a se splatností 96 měsíců. Protože u spousty nabídek najdete tyto "výhodné" sazby na vyšší a delší úvěry, zatímco když jdete se sumou níže a zkracujete splatnost, tak se sazba šplhá nahoru.
Ja bych dokonce řekl, že právě to, že má u čs účet dvacet let, ji snižuje kredit ;-)
kdyby si paní sehnala pár faktur k věcem spojeným s bytem, dostane úvěr od st. spořitelny na 4,5% a navrch odečitatelný z daní...
nj, od... Kupte si rodinný vůz v ceně od 368 990... Za 400 000 b ude mít dokonce i kola a volant...
A jestlipak současně nabobtnal úrok u spořícího účtu České spořitelny? Pokud ne, tak si tato spořitelna jen nemorálně mastí kapsu.
Proč nemorálně? Blbý kdo dává, ale blbější kdo nebere...
Paní dostala veškeré informace...Dnes je možnost úvěr sehnat levněji...
Pred par lety jsem potreboval pujcit, tak jsem sel do "sve" banky (GE Money), prosel jsem cely scoringem, celou dobu byl uvadel urok 11%. Na konci procesu byla vitezna radostna zprava, ze byl uver schvalen a mal si ho jit podepsat na pobocku. Ovsem malymi pismeny byl uveden urok 21%.
Podle me kazda banka dela ze zakazniku blbce. PS: Na pobocku jsem na konec sel, a zrusil ucet.
V tom případě měla odmítnout a úvěrovou smlouvu nepodepsat. Banka změnila sazbu, my zase změníme banku.
už jen to, že je paní u ČS je absolutní nonsens...