- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom pokud to někdo nepochopil tak jak se příhlásíte k tomu oznámení emailem tak vám už složenka nepříjde.
Moment. Mohu zažádat o zasílání emailem, ale musím to tam donést osobně? WoW, vítejte ve století páry, ale soudruzi, my už sme v 21. bude někdy stát fungovat tak, abych se nemusel ptát, kam ty daně tečou?
Ne, nemusíte, můžete to poslat poštou nebo elektronicky podepsaným emailem.
Žena si zařídila daňovou informační schránku, aby měla přehled o svých daních, včera tam neměla rozpis daně z nemovitosti. Takže občan je nucen komunikovat elektronicky a stát si z toho dělá..... Máme letní bydlení, ale musíme jezdit domů na poštu pro doporučené dopisy od státu, datová schránka je často nezajímá, v daňové informační schránce jsou zase často dezinformace
Pojďme zaplatit daň, že jsme z vydělaných a zdaněných peněz postavili dům ze zdaněného materiálu i práce.
Z něčeho se přece ty dotace na Čapí hnízda platit musí.
Mají to špatně napsané . Ta dan se neplatí státu , ale obci (samosprávě) .
My máme spíše danový systém feudální . Kdy se do centra zaplatí daně a tam se pak rozhodne komu je dají .
Jeden rok složenku pošlou, další ne, pak zase pošlou... Jak jsem se dozvěděla na fú, sami v tom mají trochu bordel.
Datová schránka pro občana je k ničemu, protože stát pošle většinu dokumentů poštou, pokud si zařídíte datovou schránku na IČO a druhou na rodné číslo, zmatený státní úředník si je velmi často plete. Nechápeme, že FÚ posílá lidem s datovou schránkou papírové složenky, tak se u nás hospodaří.....
Neni to pravda, posilaji dopis o dane z nemovitosti i do datove schranky.
Zase jedna genialita! Pokud se rozhodnete, aby vám byl posílán výměr daně z nemovitosti elektronickou poštou a tím zjednodušíte činnost finančnímu úřadu za současného snížení jeho provozních nákladů, tak nestačí jen oznámení správci daně třeba elektronickou poštou. Musíte vyplnit formulář, který musíte poštou nebo osobně doručit příslušnému finančnímu úřadu. Proto jsem se rozhodl, tuto možnost za těchto podmínek nevyužít.
Zajímavé je, že ve Zlíně pro souhlas se zasíláním výměru platby za svoz odpadků, to odesláním e-mailu na příslušnou adresu stačilo.
Přesně, myslel jsem, že někde vyplnám nějaý elektronický formulář, kliknu a bude hotovo, s tímhle jejich formulářem si můžu leda tak vytřít ....
Zas...ý,zku....ý Čechystán!!!Plaťte,plaťte!!!Ale když mi mají vracet,tak mi to okrouhají!!!