Diskuze

Šéf IT Nestlé: Večer to všechno vypněte a zůstaňte off-line

Je mu 34, ale s dlouhými vlasy a mladistvým výrazem vypadá o deset let mladší. O to víc vás překvapí, když se představí: Pavel Moravec, člen představenstva a ředitel IS/IT a HR Nestlé Česko a Slovensko. Jak se dělá taková kariéra?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Soudruh myslí pokrokově, je to hold rozumbrada.

0 0
možnosti

To se rekne vypnete. Zrovna vcera, sluzebni mobil, 22:10 hod. a ze je problem na sichte.

Dobre se to nekomu vyklada vsechno vypnete.

0 0
možnosti

Jaký si to uděláš, takový to máš.

0 0
možnosti

Otevřeně musím s tímto pánem souhlasit. Osobně rovněž preferuji, když podobní humanitně zaměření manažeři raději vypnou telefon a moc nekecají do práce nám, kteří pak pěkně v klidu po nocích programujeme a nebo vymýšlíme logistická schémata a procesy. Ono totiž, když manažer vypne telefon a neotravuje s brejnstórmingy a fídbegy, tak se toho nejvíc udělá.

13 0
možnosti

Jaký má pan šéf IT názor na názory jeho nejvyššího, jako že voda není lidské právo a tak?

1 0
možnosti

Ty správné názory.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý manažer v IT oboru nemusí být nutně vystudovaný v IT oboru. Stejně tak jako ředitel nemocnice nemusí být nutně lékař.

16 1
možnosti

Ja zase delam na plny uvazek spravce serveru a jsem vs ekonom a manager. Tak to dneska chodi.....

0 0
možnosti

Šikovní, příjemní lidé, kteří do týmu zapadnou a jsou ochotní se učit, mohou jakýkoliv handicap v dovednostech velmi rychle dohnat. Co se ale dohnat nedá, je absence správných hodnot. Ideál je příjemný profesionál, který ví, co umí, a také chápe, co neumí, a pracuje na tom = TESAT DO KAMENE !!!

3 0
možnosti

Jenže takhle skončíte jen s hromadou netalentovaných lidí. Tenhle článek je celý nesmyl protože kdokoli kdo má talent a zájem o IT nepůjde pracovat do Nestlé.

1 5
možnosti

"Ředitele IT a HR" a dál už jsem to nečetl ;-D

7 3
možnosti

Tvl, to jsou rozhovory... Asi jak když Agáta Hanychová radí lidem, koho mají volitR^

"Dnes již padají předsudky, že je potřeba mít nejprve určitý věk. Není to o věku, ale o zkušenostech." Předsudky nepadají. Hloupí je vždycky měli a mají, chytří neměli a nemají - to se nemění. Ovšemže, ty zkušenosti ve dvaceti samy do hlavy nenaskáčou:-/

"Nepamatuji si, že by kdy jindy v historii vznikalo tolik nových služeb, servisů..."

Samozřejmě, vždyť je ti třicet, kolik té HISTORIE pamatuješ? (Mimochodem, miluji tenhle "ňúspík" - "servisy". Asi myslí autoservisy.

Ostatně, "služby a servisy" je hňupovina. "Servis" je překlad slova "služba".)

10 0
možnosti

Aby nedošlo k mýlce: já tomu chlapíkovi úspěch přeji.

Snad jen že sám bych se trochu styděl před kamarády, spojit kariéru s hnusem jako Nestlé...:-(

2 2
možnosti

L27u56k75a92s 81M84u78d98r57a

17. 6. 2017 10:23

Coze? "V osm vecer to vsechno vypnete"? A co na to rikaji skutecni ajtaci v Nestle? Pane rediteli, vy toho opravdu asi o IT mnoho nevite, ze, ridite to cele tak nejak "po manazersku", vidte?

I kdyz - je vlastne dobre, ze IT vedou takovi lide jako pan reditel v clanku. Je krasne snadne je utahnout na varene nudli, a kdyz se jeste podari je presvedcit o strategicke dulezitosti outsourcingu (byt zlate casy teto "dojne kravy" uz malinko pominuly), znamena to mit zajisteny slusny prijem na dlouhou dobu dopredu prakticky za nic. A tak by se dalo pokracovat dal a dal....

5 4
možnosti

napřed si přečti článek, ty mudrlante abys pochopil, kdo a co má vypnout. a pak se postav před zrcadlo a zeptej se: "čeho já jsem ředitelem?" ;-D

4 0
možnosti

No, já nevím a doufám, že v Nestlé je to jinak a pan Moravec je skutečně člověk na svém místě.

Ale 15 let jsem pracoval v jedné velké nadnárodní korporaci a tam skutečně o vedoucích funkcích a postupu v žebříčku rozhodovalo všechno jiné, než samotné schopnosti uchazeče, natož pak jeho znalosti problematiky. Funguje tam takový socialismus sovětského typu - kádrové rezervy, správné známosti, adorace nejvyššího vedení, vlezdoprdelství...

Když se otevírala nová centrála - která ani po pěti letech nefunguje tak, jak by měla - nejdůležitější ukazatele kvality byly: kolik zaměstnanců má 1 VŠ, kolik 2 VŠ, kolik 3 VŠ, kolik 4 a vice VŠ, kolik zaměstnanců ovládá 2 jazyky, kolik 3 jazyky, kolik 4 a více jazyků... Neustálá chybovost, nedodržování termínů, nepružnost, neschopnost a neochota řešit cokoliv, co není zprocesováno, ale důležité je, že tabulky jsou nadřízeným vyplňovány přesně a včas, a že naprosto nesmyslně nastavené měřitelné parametry jsou procentuálně správně plněny...

9 0
možnosti

A kde je problem? Takto proste korporaty funguji uz radu let - zakladem je praci predstirat, umet dobre prodat praci jinych za svoji a mit spravne kontakty. Delal jsem v ni pred 12 lety v CSOB a blbec v liniove funkci nebyl vyjimka. Odesel jsem za 2 roky a se mnou mnoho dalsich, co zaroven se mnou nastoupili, zustali neschopni. Ti neschopni co ovladli analni alpinismus delaji dnes sefy a podle toho CSOB vypada, fluktuace lidi je tam vysoka. Ostatne rocni zisk za 10 let vyrost pouze o 30%.

Peknym prikladem neschopnosti je Raiffeisenbank a program Everest. Je to krasny priklad diletantismu a rizeni v korporatu.

7 0
možnosti