- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Soudruh myslí pokrokově, je to hold rozumbrada.
To se rekne vypnete. Zrovna vcera, sluzebni mobil, 22:10 hod. a ze je problem na sichte.
Dobre se to nekomu vyklada vsechno vypnete.
Otevřeně musím s tímto pánem souhlasit. Osobně rovněž preferuji, když podobní humanitně zaměření manažeři raději vypnou telefon a moc nekecají do práce nám, kteří pak pěkně v klidu po nocích programujeme a nebo vymýšlíme logistická schémata a procesy. Ono totiž, když manažer vypne telefon a neotravuje s brejnstórmingy a fídbegy, tak se toho nejvíc udělá.
Jaký má pan šéf IT názor na názory jeho nejvyššího, jako že voda není lidské právo a tak?
Dobrý manažer v IT oboru nemusí být nutně vystudovaný v IT oboru. Stejně tak jako ředitel nemocnice nemusí být nutně lékař.
Ja zase delam na plny uvazek spravce serveru a jsem vs ekonom a manager. Tak to dneska chodi.....
Šikovní, příjemní lidé, kteří do týmu zapadnou a jsou ochotní se učit, mohou jakýkoliv handicap v dovednostech velmi rychle dohnat. Co se ale dohnat nedá, je absence správných hodnot. Ideál je příjemný profesionál, který ví, co umí, a také chápe, co neumí, a pracuje na tom = TESAT DO KAMENE !!!
Jenže takhle skončíte jen s hromadou netalentovaných lidí. Tenhle článek je celý nesmyl protože kdokoli kdo má talent a zájem o IT nepůjde pracovat do Nestlé.
"Ředitele IT a HR" a dál už jsem to nečetl
Tvl, to jsou rozhovory... Asi jak když Agáta Hanychová radí lidem, koho mají volit
"Dnes již padají předsudky, že je potřeba mít nejprve určitý věk. Není to o věku, ale o zkušenostech." Předsudky nepadají. Hloupí je vždycky měli a mají, chytří neměli a nemají - to se nemění. Ovšemže, ty zkušenosti ve dvaceti samy do hlavy nenaskáčou
"Nepamatuji si, že by kdy jindy v historii vznikalo tolik nových služeb, servisů..."
Samozřejmě, vždyť je ti třicet, kolik té HISTORIE pamatuješ? (Mimochodem, miluji tenhle "ňúspík" - "servisy". Asi myslí autoservisy.
Ostatně, "služby a servisy" je hňupovina. "Servis" je překlad slova "služba".)
Aby nedošlo k mýlce: já tomu chlapíkovi úspěch přeji.
Snad jen že sám bych se trochu styděl před kamarády, spojit kariéru s hnusem jako Nestlé...
Coze? "V osm vecer to vsechno vypnete"? A co na to rikaji skutecni ajtaci v Nestle? Pane rediteli, vy toho opravdu asi o IT mnoho nevite, ze, ridite to cele tak nejak "po manazersku", vidte?
I kdyz - je vlastne dobre, ze IT vedou takovi lide jako pan reditel v clanku. Je krasne snadne je utahnout na varene nudli, a kdyz se jeste podari je presvedcit o strategicke dulezitosti outsourcingu (byt zlate casy teto "dojne kravy" uz malinko pominuly), znamena to mit zajisteny slusny prijem na dlouhou dobu dopredu prakticky za nic. A tak by se dalo pokracovat dal a dal....
napřed si přečti článek, ty mudrlante abys pochopil, kdo a co má vypnout. a pak se postav před zrcadlo a zeptej se: "čeho já jsem ředitelem?"
No, já nevím a doufám, že v Nestlé je to jinak a pan Moravec je skutečně člověk na svém místě.
Ale 15 let jsem pracoval v jedné velké nadnárodní korporaci a tam skutečně o vedoucích funkcích a postupu v žebříčku rozhodovalo všechno jiné, než samotné schopnosti uchazeče, natož pak jeho znalosti problematiky. Funguje tam takový socialismus sovětského typu - kádrové rezervy, správné známosti, adorace nejvyššího vedení, vlezdoprdelství...
Když se otevírala nová centrála - která ani po pěti letech nefunguje tak, jak by měla - nejdůležitější ukazatele kvality byly: kolik zaměstnanců má 1 VŠ, kolik 2 VŠ, kolik 3 VŠ, kolik 4 a vice VŠ, kolik zaměstnanců ovládá 2 jazyky, kolik 3 jazyky, kolik 4 a více jazyků... Neustálá chybovost, nedodržování termínů, nepružnost, neschopnost a neochota řešit cokoliv, co není zprocesováno, ale důležité je, že tabulky jsou nadřízeným vyplňovány přesně a včas, a že naprosto nesmyslně nastavené měřitelné parametry jsou procentuálně správně plněny...
A kde je problem? Takto proste korporaty funguji uz radu let - zakladem je praci predstirat, umet dobre prodat praci jinych za svoji a mit spravne kontakty. Delal jsem v ni pred 12 lety v CSOB a blbec v liniove funkci nebyl vyjimka. Odesel jsem za 2 roky a se mnou mnoho dalsich, co zaroven se mnou nastoupili, zustali neschopni. Ti neschopni co ovladli analni alpinismus delaji dnes sefy a podle toho CSOB vypada, fluktuace lidi je tam vysoka. Ostatne rocni zisk za 10 let vyrost pouze o 30%.
Peknym prikladem neschopnosti je Raiffeisenbank a program Everest. Je to krasny priklad diletantismu a rizeni v korporatu.