náhledy
„Nejsme globální hráč, jsme malá firmička,“ říká Roman Kamler.
Autor: archiv: Tilak
Trend spěje především k odlehčování. U materiálů se více preferuje paropropustnost, než nepromokavost. Je to styl Light and Fast. To znamená být na horách lehký a rychlý.
Autor: archiv: Tilak
. „Běžně se používá špulka nití za stokorunu. Náš výběr stojí čtyři sta až pět set korun, ale to je v pořádku. Jeden centimetr toho švu pak ale při hustotě pěti vpichů na centimetr udrží 32 kilogramů. Za celou historii firmy tak nemáme jedinou reklamaci na rozpadnutí švu,“ říká Roman Kamler.
Autor: archiv: Tilak
„Tilak je 3 500 let starý výraz. V původním jazyce má význam pihy a pro hinduisty je červená tečka mezi obočím symbolem třetího oka boha Šivy. S tilakem tedy máte být pod ochranou Šivy. Bunda ze Šumperka vás zase chrání před nepříznivým počasím,“ přibližuje Roman Kamler název své firmy.
Autor: archiv: Tilak
„Neměl jsem v čem spát, neměl jsem v čem chodit. Tak jsem si ušil spacák, pak přišla první outdoorová bunda,“ říká Roman Kamler.
Autor: archiv: Tilak