Internetové služby

  • 3
Užívání internetu je jedinou službou, při které nemusíte vůbec utrácet žádné peníze navíc, a přesto se můžete těšit na dárek. Někteří poskytovatelé však podmiňují sbírání bodů připojením přes telefonní linku. V tom případě není třeba omezovat se na domácí stránky providera, stačí volně surfovat, vyřizovat poštu a stahovat si potřebné soubory.

Program tohoto typu nabízejí například Volný a Contactel. Tam, kde nejde o čas a o připojení po telefonu, získávají klienti obvykle body prohlížením stránek toho, kdo bonusy nabízí. S tím se můžete setkat u portálů iDnes nebo Centrum. Podobným programem jsou i Fazole, při kterých narůstají body klikáním na stránky smluvních partnerů programu. Bonusový program klientům nenabízejí například portály Seznam, Quick, Atlas.
 
iDnes

Registrovaní zákazníci získávají klikáním na stránky portálu. Ti, kdo se zaregistrují jako členové Klubu iDnes, mohou získat dukáty i za nákupy kreditní kartou klubu (1 dukát za 10 korun nákupu), za podněty ke článkům a účast v anketách. Za den lze získat maximálně 30 dukátů.
informace www.klub.iDnes.cz.

Příklad
4500 dukátů sportovní pouzdro na mobil
9000 dukátů víno Rulandské šedé 2002 pozdní sběr
19 000 dukátů multimediální program pro výuku němčiny Sprechen Sie Deutsch?
 
Centrum

Klient získává kredity prohlížením stránek na Centrum.cz, za ně potom získává slevy, navyšuje kapacitu své schránky či se účastní her. Maximálně lze za den získat 150 kreditů.

Příklad
500 kreditů sleva 25 procent na jazykové kurzy LangMaster
600 kreditů sleva 40 procent na baterie do mobilních telefonů
10 000 kreditů 50 MB kapacity k e-mailové schránce
 
Contactel

Za každých 60 minut strávených na internetu připojením přes Contactel získává klient mimo špičku 1 bod a ve špičce 3 body. Získávat lze i prémiové body.
 
Volný

Za každou minutu strávenou na internetu připojením přes Volného získává klient bod. Body lze získat i dalšími způsoby.
 

Příklad*
600 korun šňůrka na klíče
2700 korun triko
26 000 korun flashkarta 256 MB
 
Poznámka: * uvedená částka odpovídá tomu, kolik peněz musí zákazník u společnosti utratit, aby získal nárok na odměnu. Je počítáno s běžnými a věrnostními body, ne s mimořádnými akcemi a anketami. Body u portálů, kdy jde o prohlížení stránek, nelze obecně převést na peníze – záleží na typu připojení k internetu
Zdroj: portály a jejich internetové prezentace