V dnešní době firmy mají vše, co potřebují pro své pozice na trhu, ale co nemají, jsou kvalitní vůdci, kteří se nebojí vystavit sebe sama za příklad. Šéfy, kteří svým jednáním nebudou odrazovat druhé, ale povzbuzovat je k novým životním úspěchům a zapomenutým cílům.
Proč odcházejí zaměstnanci z práce kvůli nadřízeným? Jak se stát dobrým šéfem? Šéfem, který umí povzbudit i zklidnit a zároveň při tom všem být vůdcem a prosazovatelem firemního plánu? Lze se vedení lidí naučit? Na tyto a podobné otázky jste se ptali v naší on-line poradně.
Kdo odpovídal na vaše dotazy
Aleš Kalina, kouč v oblasti osobního rozvoje, založil po absolvování vysokoškolských studií tři firmy a složil státní zkoušky z daňového poradenství. Pracoval 7 let v top managementu mezinárodních firem, naposledy jako finanční ředitel Microsoftu. Místo opustil kvůli své touze se plně věnovat psychologii osobnosti a mezilidských vztahů, která ho provází již od 15 let. Založil společnost Mindsoft s.r.o., která vzdělává jedince v oblasti lidské psychiky.
Pan Kalina tvrdí, že problémy jsou pouze zkouškami života a výzvami k lepšímu životnímu stylu. Ptejte se, k čemu vás vedou a kam vás směřují.