Miroslava Berková, Nový Bor
Syn chodí do školy pátým rokem a na to, že je dyslektik, přišla už učitelka v mateřské škole. Díky jí a odborné pomoci v pedagogicko-psychologické poradně jsme včas začali se synem cvičit. Od první třídy chodí do běžné třídy a díky osvíceným a spolupracujícím učitelům neměl vážnější problémy. Pro dítě postižené jakoukoliv poruchou učení je výuka i příprava do školy složitější, ale dá se zvládnout.
Věra Janková, Přelouč
Naše dcera měla v první třídě velké problémy s psaním. Snažila se, doma jsme trénovali, ale stále se jí nedařilo plnit požadavky dané osnovami základní školy. Asi po čtyřech měsících nás paní učitelka poslala za psychologem do poradny. Tam odhalili dysgrafii.
Nikola Hálková, Benešov
Dcera chodí do třetí třídy. V první začala mít problémy se čtením a paní učitelka jí doporučila vyšetření v pedagogické poradně. Psycholožka žádnou poruchu nezjistila, pouze konstatovala, že dcerka potřebuje důkladnější domácí přípravu a více pozornosti než ostatní děti. Poradila nám i pár tipů, jakým způsobem dítěti výuku čtení zpříjemnit a probudit její zájem.