Bezplatné infolinky patří k servisu většiny větších českých bank; výjimkou je Citibank, kde klient za volání na informační telefonní link zaplatí. Zásadní rozdíly spočívají v provozní době infolinky. Tabulka zahrnuje pouze všeobecné klientské linky - informace o infolinkách bank vztahujících se speciálně k jednotlivým produktům lze najít na webových stránkách jednotlivých bankovních ústavů.
Banka | Infolinka | Provozní doba |
Česká spořitelna | 800 207 207 | nepřetržitá |
ČSOB | 800 110 808 | nepřetržitá |
Citibank | 233 062 484 | nepřetržitá |
eBanka | 800 124 100 | nepřetržitá |
GE Money Bank | 800 103 060 | 8-20 hod. |
HVB Bank | 800 100 012 | 8-21 hod. (po-pá), |
10-18 hod. (so+ne) | ||
Komerční banka | 800 111 055 | 8-22 hod. |
Poštovní spořitelna | 800 210 210 | 7-24 hod. |
Raiffeisenbank | 800 900 900 | nepřetržitá |
Volksbank | 800 133 444 | 7.30-17.00 hod. (jen po-pá) |
Živnostenská banka | 800 122 412 | nepřetržitá |
Oslovit banku lze samozřejmě ve většině případů také e-mailem. Nevýhodou je ovšem možná delší prodleva mezi zasláním dotazu a obdržení odpovědi. Citibank, a Poštovní spořitelna všeobecnou e-mailový kontakt pro možnost zaslání dotazů nenabízejí.
Banka |
Online formulář | |
eBanka |
ano | |
Komerční banka |
ano | |
Česká spořitelna |
- | |
ČSOB |
- | |
Raiffeisenbank |
ano | |
Volksbank |
ano | |
GE Money Bank |
zakaznicky.servis@ge.com |
ano |
Živnostenská banka |
ano | |
HVB Bank |
- |
ano |
reklama