Jak kontaktovat banku?

  • 2

Bezplatné infolinky patří k servisu většiny větších českých bank; výjimkou je Citibank, kde klient za volání na informační telefonní link zaplatí.  Zásadní rozdíly spočívají v provozní době infolinky. Tabulka zahrnuje pouze všeobecné klientské linky - informace o infolinkách bank vztahujících se speciálně k jednotlivým produktům lze najít na webových stránkách jednotlivých bankovních ústavů. 

Banka Infolinka Provozní doba
Česká spořitelna 800 207 207 nepřetržitá
ČSOB 800 110 808 nepřetržitá
Citibank 233 062 484 nepřetržitá
eBanka 800 124 100 nepřetržitá
GE Money Bank 800 103 060 8-20 hod.
HVB Bank 800 100 012 8-21 hod. (po-pá),
10-18 hod. (so+ne)
Komerční banka 800 111 055 8-22 hod.
Poštovní spořitelna 800 210 210 7-24 hod.
Raiffeisenbank 800 900 900 nepřetržitá
Volksbank 800 133 444 7.30-17.00 hod. (jen po-pá)
Živnostenská banka 800 122 412 nepřetržitá

Oslovit banku lze samozřejmě ve většině případů také e-mailem. Nevýhodou je ovšem možná delší prodleva mezi zasláním dotazu a obdržení odpovědi. Citibank, a Poštovní spořitelna všeobecnou e-mailový kontakt pro možnost zaslání dotazů nenabízejí.

Banka e-mail

Online formulář

eBanka

info@ebanka.cz

ano

Komerční banka

mojebanka@kb.cz

ano

Česká spořitelna

csas@csas.cz

 -

ČSOB

info@csob.cz

 -

Raiffeisenbank

info@rb.cz

ano

Volksbank

mail@volksbank.cz

ano

GE Money Bank

 zakaznicky.servis@ge.com

ano

Živnostenská banka

info@zivnobanka.cz

ano

HVB Bank

-

ano

 

reklama