Jak se vyjádřily splátkové společnosti o svých produktech, které ve spolupráci s obchodníky nabízejí?

Irena Loukotová ze společnosti Cetelem ČR nám sdělila, že: „Obchodník nabízí klientovi takový úvěr, který co nejvíce odpovídá jeho přáním a požadavkům. Někteří klienti kladou důraz na cenu úvěru, pro jiné je rozhodující výše měsíční splátky a to, zda si ji budou moci dovolit, a další volí úvěr podle výše přímé platby v prodejně. Pokud v prodejně probíhá speciální akce s nabídkou úvěrů za obzvlášť výhodných podmínek, je obchodníky většinou nabízen právě tento typ úvěru.“

Za společnost GE Capital Multiservis se její manažerka externí komunikace Eva Chaloupková vyjádřila takto: „Volba produktu záleží vždy na rozhodnutí spotřebitele. GE Capital Multiservis připravuje pro své zákazníky v průběhu roku vždy několik akčních nabídek, které následně ve spolupráci s obchodníky doporučuje spotřebitelům prostřednictvím standardních nástrojů komunikace (inzerce, public relations apod.). V současnosti je tak například nabízen akční produkt 1/10. Pokud klient tento akční úvěr splatí do čtyř měsíců od nákupu zboží, nejsou mu účtovány žádné úroky a nezaplatí ani korunu navíc.“

Jako poslední nám své vyjádření poskytla společnost Home Credit prostřednictvím Andrey Dobšíkové : „Obliba našich produktů vzrůstá i proto, že naše služby jsou jednoduché, rychlé a díky šíři distribučních kanálů a produktové skladbě i velmi variabilní. Pokud jde o obchodní síť, vychází se z aktuální nabídky produktové řady. Vše záleží na aktuálních potřebách a možnostech zákazníka. Klient si pak přímo v prodejně volí optimální produkt, jednou  z možností je například  varianta s odkladem splátek. Variabilita našich produktů umožňuje také nastavení výše měsíční splátky, délku splácení atp.“