Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Test

Jste follower nebo lídr?

1. Všichni teď kupují, řekněme, jednu značku pouzdra na telefon. Pěkné, kvalitní, efektní. A mají ho opravdu všichni, je hodně oblíbený. Co vy, koupíte si ho taky?

a)
b)
c)
d)
2. Kterou z těchto vlastností na sobě opravdu nemáte rádi?

a)
b)
c)
d)
3. Ve škole se chystá představení a každý se musí nějak účastnit. Jakou roli si vyberete?

a)
b)
c)
d)
4. Nepříjemná situace - stojíte si za svým a během diskuse vyplyne, že nemáte pravdu. A každý ve skupině to cítí. Jak zareagujete?

a)
b)
c)
d)
5. Přijde k vám malé dítě a zeptá se, kolik je hodin. Nikde nevidíte jeho rodiče. Co uděláte?

a)
b)
c)
d)
6. Váš nový objev miluje skupinu XY, kterou ale vy nesnášíte. Budete o kapelu předstírat zájem, aby si vás dotyčný, dotyčná všiml/a?

a)
b)
c)
d)
7. Narovinu - vnímáte sami sebe jako lídera nebo jako followera?

a)
b)
c)
d)
8. Koupíte si super nové tričko/mikinu a máte fakt radost. Ve škole/v práci vám však kamarádi naznačí, že v tom vypadáte divně. Co uděláte?

a)
b)
c)
d)
9. Jste spíše stydlivý nebo hodně otevřený?

a)
b)
c)
d)


Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.