Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Juan: Osobního bankéře klienti přivítali

aktualizováno 
Na naše otázky odpovídal generální ředitel Komerční banky. Jak vidí postavení banky na českém trhu? V čem vidí překážky rozvoje přímého bankovnictví? Jaký byl ohlas na strategii "každý má svého osobního bankéře"?

Kdybyste měl několika málo větami přesvědčit klienta, aby uložil peníze právě ve Vaší bance - co byste mu řekl? 

Klient, který hledá spolehlivou a dynamickou banku zaměřenou na služby zákazníkům, by rozhodně měl zvážit možnost uložit peníze u nás. Od té doby, co Société Générale převzala 60% podíl v KB, prošla naše banka skutečnou transformací - a to ve prospěch našich  více než 1 200 000 klientů. KB je v současné době zdravá banka poskytující komplexní sortiment finančních produktů po celé České republice. Náš multikanálový přístup umožňuje klientům, aby se s námi spojili kdykoliv a odkudkoliv chtějí. Navštíví-li některé z našich prodejních míst, budou mít také možnost jednat se svým    odborně zdatným bankovním poradcem specializovaným pouze na obsluhu klientů.

Existuje nějaký problém v image banky, který byste chtěli v nejbližší době odstranit? Jak chcete banku na českém trhu dál profilovat?

Myslím si, že transformační proces, jímž jsme v loňském roce prošli, nám pomohl se vypořádat s většinou našich  slabých stránek. Vůči svým zákazníkům a akcionářům jsme však zavázáni - svou činnost musíme neustále zlepšovat. Rádi bychom se odlišovali od konkurence především  v oblasti kvality služeb, kde podle mého názoru lze naší současnou vedoucí pozici ještě posílit.

Kde vidíte rezervy a překážky v rozvoji přímého bankovnictví?

Stále se domníváme, že přímé bankovnictví nabízí v České republice široký prostor pro další rozvoj, přesto náš obchodní model nespočívá výlučně na této formě bankovnictví. Domníváme se, že kanály přímého bankovnictví představují doplněk k naší síti „kamenných“ poboček a že z hlediska pohodlí a dostupnosti a také z hlediska bezpečnosti je důležité, aby si naši klienti mohli zvolit způsob, jímž se svou bankou budou komunikovat a provádět finanční operace. V současné době je přímé bankovnictví - i přesto, že může probíhat velmi rychle - výhodnější spíše pro základní operace a získávání informací než pro sjednávání a zařizování sofistikovaných bankovních záležitostí.

Jaké jsou vaše dosavadní zkušenosti se strategií "každý má svého osobního bankéře"?

První výsledky jsou velmi povzbudivé. Z nedávného průzkumu provedeného externí agenturou vyplynulo, že naprostá většina našich klientů zná svého osobního bankéře a že v posledních měsících se s ním setkala více než polovina z nich. Zdá se, že většina našich zákazníků tuto iniciativu přivítala a dokonce na ni čekala.

Zpět na akuální téma: Banka roku 2003 - ZDE.

 




Hypotéční kalkulačka

let %
Vypočítat
Měsíční splátka Zjistit přesnější výpočet


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Dluhy na nájemném a službách mohou být důvodem pro výpověď nájemce z nájmu...
Nájemníků, kteří jí dluží už přes sto tisíc, se zbaví po dvou letech

Paní Marie před pěti lety zdědila po rodičích starší rodinný domek v Olomouci. Sama se tam stěhovat nechtěla, ale dům ani nechtěla prodat pro případ, že by o...  celý článek

Ilustrační snímek
Priority v úsporách: do čeho se vyplatí investovat, abyste ušetřili

Ne vždy platí, že čím víc peněz nalijete do úsporných opatření, tím víc klesne hladina plateb za energie. Někdy vyprázdníte účet až na dno a stejně z toho nic...  celý článek

Jiří Grund, výkonný ředitel APMS
Placení esemeskami se stává terčem útoků podvodníků, varuje expert

Zaplatit za službu či zboží prostřednictví SMS je pohodlné a rychlé. Platíme takto třeba parkovné a jízdenky na MHD, kupujeme si hudbu a videa na internetu a...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

V září se 60 miliard korun octne „na ulici“
V září se 60 miliard korun octne „na ulici“

České ministerstvo financí včera oznámilo, že v září neprodá žádné nové pokladniční poukázky a jen 16 miliard korun dlu... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.