Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kdo je osobní bankéř?

aktualizováno 

Chcete vyřídit určitou záležitost v bance a jdete na pobočku nahodile? Čeká vás nejspíše fronta a poté pracovník, který bude zrovna k dispozici. Banky však nabízejí konkrétnímu zákazníkovi konkrétní kontaktní osobu, se kterou lze v případě potřeby vyřídit záležitost, která vás trápí. Tyto osoby se nazývají osobními či privátními bankéři a jsou v určitých případech schopni přijít až k vám domů. Které banky službu poskytují, komu a v jakém rozsahu?

Osobní bankéř je konkrétní poradce, na kterého se klient vždy obrací se svými žádostmi týkajícími se bankovních produktů, operací či produktů celé finanční skupiny, jejímž je banka členem. Úvěr, investice do podílových fondů, uzavření životního pojištění - to jsou příklady záležitostí, ve kterých rada přijde klientům jistě vhod.

Obecně platí, že s bankéřem lze komunikovat po telefonu, popř. e-mailem či domlouvat s ním schůzky na pobočce. V některých případech lze domluvit i jiná místa k setkání, popřípadě schůzku po pracovní době. Nebývá to ovšem standardem a záleží na dohodě. Nadstandardní služby (návštěva přímo doma apod.) jsou obvykle poskytovány pouze movitějším klientům.

V některých případech může také bankéř kontaktovat klienta sám (např. při schválení úvěru, informování o produktech apod.). Jméno osobního bankéře obdrží klienti obvykle v dopise. Noví klienti se jméno a kontakt dozvědí přímo na pobočce, když přijdou např. založit účet. 

Obecně lze největší české banky rozdělit na dvě skupiny - ty, které službu poskytují všem zákazníkům, a ty, které službu nabízejí omezeně (omezení je obvykle dáno výší depozit uložených v daném finančním ústavu, či užívaným produktem). Mimo stojí pouze Poštovní spořitelna, která osobního bankéře svým klientům (vzhledem k svému zaměření vcelku pochopitelně) nenabízí. Osobní bankéř také může být přidělován k určitému produktu.

reklama

 



Hlavní zprávy

Další z rubriky

Životní pojištění nekryje přímo pojištěného, ale jeho blízké. Ilustrační snímek
Kdy a jak sjednat životní pojištění, aby mělo smysl

Moderní životní pojištění umí řešit celou řadu problémů a dá se nastavit na míru. Proti čemu se dá vlastně pojistit? Kdy z něj lze očekávat peníze a kdy naopak...  celý článek

Ilustrační snímek
Spadl mi květináč na sousedovo auto. Zaplatí to pojišťovna?

Jste zásadně proti pojistkám? Jasně, spoustu událostí, byť nešťastných, zvládne člověk vlastními silami či s pomocí rodiny. Pojištění odpovědnosti by však měl...  celý článek

Ilustrační snímek
Zmapovali jsme, čím nás hýčkají zdravotní pojišťovny a co je zdarma

Změnit zdravotní pojišťovnu může každý občan jednou za rok. O nejbližší přestup můžete požádat do 31. března 2017, pojištěncem nově zvolené zdravotní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.