Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kdo je PR Manager

  9:51aktualizováno  9:51
-
kdo je...

Název profese PR Managera nebo někdy PA Managera je odvozen z anglického Public Relations Manager a Public Affairs Manager a někdy se do češtiny převádí jako manažer vnějších vztahů. Má na starosti komunikaci a styk s veřejností. Jeho zodpovědnost je veliká - zastupuje na veřejnosti firmu, vyjadřuje se k jejím záměrům a vysvětluje její jednání. Promyšlenou a cílenou komunikací utváří image firmy. Ve větších společnostech je speciální PR oddělení, které PR Manger řídí. Touto profesí se zabývají nejčastěji novináři nebo lidé s praxí v médiích, většinou s vysokoškolským vzděláním. Měli by dobře ovládat alespoň jeden světový jazyk. »Manažer pro styk s veřejností musí být zodpovědný, měl by mít příjemný vzhled a kultivované vystupování,« říká Alice Hamidová z personální agentury Mercury Group. »Jeho práce je velmi odpovědná - jednou špatně vyřčenou větou může společnosti způsobit mnohatisícové náklady na její dementi,« dodává. Uchazeč o tuto profesi by měl být psychicky odolný a profesně vyzrálý, nezbytná je i schopnost rychlé orientace. Neměla by mu vadit práce pod tlakem ani v podstatě neohraničená pracovní doba.

Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Martin Šardický pracoval třináct let jako horník, teď už je 15 let ve firmě na...
Z horníka se stal bylinkář. Líbí se mu, že voní

Martin Šardický pracoval třináct let jako horník. Pak si jednoho dne přečetl inzerát, že začínající firma kousek od jeho domu hledá člověka na zpracování...  celý článek

Na zámku Zbiroh mají Strousbergův salonek. Baron zámek koupil v roce 1868 a...
Osobnosti, které inspirují: král železnic, který zapomněl plánovat

Bethel Henry baron von Strousberg je v dobových pramenech označován za významného podnikatele druhé poloviny 19. století. Jeho nebývale velký podnikatelský...  celý článek

Ilustrační snímek
Cvičení v práci a lékařský dohled. Lidé chtějí zdravotní benefity

Nefinanční bonusy jsou pro řadu zaměstnavatelů nástrojem, jak si přitáhnout nové a udržet stávající pracovníky. Péče o zaměstnance se především díky mladým...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.