Peníze, koruna - ilustrační foto

Peníze, koruna - ilustrační foto | foto: Ondřej Littera, MF DNES

Na vaše dotazy odpovídal šéf retailu KB

  • 5
Mobilní banka - ovládání účtu přes mobil pomocí datových přenosů. Jaké výhody má oproti běžnému GSM bankovnictví? Není klasická forma banky v mobilu pro klienta výhodnější? Tyto a další dotazy odpovídal Petr Blažek, šéf retailového bankovnictví KB.

Odpovědi naleznete ZDE.

Komerční banka nabízí svým klientům od května novou službu s názvem Mobilní banka. Tato služba se od standardního GSM bankovnictví liší tím, že umožňuje ovládat běžný účet online pomocí datových přenosů, a nikoli SMS zpráv, jak je tomu u ostatních tuzemských bank.

Kolik stojí a co všechno umí? Co pro její zřízení klient potřebuje? Jsou náklady a nároky na zřízení takové, aby se klientovi aplikace vyplatila? Přečtěte si odpovědi.

Kdo odpovídal na vaše dotazy?

Petr Blažek absolvoval VŠE v Praze, obor zahraniční obchod. Pracoval například  jako obchodní specialista na britském velvyslanectví v Praze, dále pak v SPT Telecom jako senior account manager pro velké podniky.  V letech 1998 – 2002 působil v různých manažerských funkcích v ČSOB (ředitel Corporate office,  výkonný ředitel Poštovní spořitelny, výkonný ředitel pro retail a SME). Do KB nastoupil v roce 2002, kde zastává pozici vedoucího Řízení segmentu – občané.  Je ženatý, má dvě děti.