Letos do užší nominace na cenu veřejnosti Zlaté koruny postoupilo 21 produktů, protože dva z nich měly stejný počet hlasů. Veřejnost dva měsíce hlasovala buď přes internet nebo prostřednictvím SMS zpráv.
HlasováníSoutěže se zúčastnilo 206 produktů od 75 finančních společností. Produkty hodnotila Finanční akademie, která letos měla 342 členů. Loni soutěžilo 213 produktů 67 společností. |
V osmém ročníku soutěže Zlatá koruna získala cenu veřejnosti stejně jako loni Internet Banka od GE Money Bank.
Na druhém místě se také nic nezměnilo, obhájila ho mBank se svým osobním účtem mKonto. Jediná změna v hlasování veřejnosti se objevila na třetím místě, které získal produkt Helios od Raiffesisen stavební spořitelny. Letos pro svůj produkt hlasovalo rekordních 143 900 lidí.
V hlavní kategorii Novinka roku zvítězila AXA Bank se svým spořicím účtem, který sliboval roční výnos až tři procenta. AXA sice nedávno úrok snížila o půl procenta, ale i tak patří mezi ty výhodnější. Druhé místo obsadila Převratná hypotéka 3,93 od UniCredit Bank a třetí skončil spořicí produkt pro děti Kamarád+ od stavební spořitelny Wüstenrot.
mBanka bodovala v ceně podnikatelů, kde obsadila hned první dvě místa. Na třetím postu se pak umístilo konto Genius Business Active od GE Money Bank.
výsledky v hlavních kategoriích zlaté korunyNovinka roku 1. Spořicí účet od AXA Bank / AXA Bank Europe, organizační složka Cena veřejnosti 1. Internet Banka / GE Money Bank Cena podnikatelů 1. mBUSINESS KONTO / mBank - BRE Bank SA, organizační složka podniku Všechny výsledky naleznete ZDE. |