Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

On-line rozhovor

Přežije na našem trhu nová pojišťovna? Diskutujte s jejím ředitelem on-line

Havlas3
velikost textu:
vydáno 6.8.2007 10:50
Nová Direct Pojišťovna vstoupila na český trh letos v květnu. Snaží se dobýt trh přímým prodejem pojištění vozidel. Uspěla v očích klientů? Co pro vás dále chystá? Ptejte se ředitele Štěpána Havlase on-line.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. srpna 2007 do 11:50

OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, chtěl jsem se Vás zeptat zda jako pojištovna plánujete podporovat nějaké neziskové /charitativní/ organizace, případně jaké? Děkuji za odpověď Petr Novák
Havlas3 ODPOVĚĎ: Naše pojišťovna působí na trhu zatím velice krátkou dobu a v současné době pracujeme na našich dlouhodobých strategických rozvojových a marketingových plánech. Podpora neziskových nebo charitativních organizací je něco, o čem momentálně v nejbližší době neuvažujeme, ale rozhodně se do budoucna podobné podpoře nechceme vyhýbat. 6.8.2007 11:07
OTÁZKA: Dobrý den, znám vaši pojišťovnu z televizní reklamy a přiznám se, že vaše nabídka je velmi lákavá. Manžel je jí zcela nadšen, já spíše váhám. Čím je vaše pojišťovna "lepší" než ty ostatní? Co stojí za tak "nízkou" cenou? Děkuji za zodpovězení dotazu. Helena Kučerová
Havlas3 ODPOVĚĎ: U produktů autopojištění, které jsou obsahově na trhu velice podobné a srovnatelné, což vychází zejména z legislativních požadavků, je cena tím hlavním odlišujícím faktorem. Naše ceny nejsou zatíženy náklady na provize placené finančním zprostředkovatelům a proto jsou ve srovnání se standardními pojišťovnami velice výhodné. V ceně našich produktů navíc získává zákazník zdarma některé doplňkové služby, jako například pojištění škody na autě vzniklé v důsledku špatného stavu vozovky. Přímý model prodeje nám dále umožňuje významně zjednodušit a zrychlit komunikaci a vztah s našimi zákazníky. 6.8.2007 11:15
OTÁZKA: Dobry den, plati jeste vase nabidka volnych mist? Shanite odborniky do IS/IT ? hexen
Havlas3 ODPOVĚĎ: Nabídka pracovních míst je pravidelně aktualizována na našich internetových stránkách www.direct.cz Pokud je mi známo, tak v současné době hledáme schopné pracovníky do oblasti IS/IT. 6.8.2007 11:17
OTÁZKA: Dobrý den pane Havlasi. Čím je podle Vás společnost DIRECT atraktivní pro potencionální uchazeče o zaměstnání? anonym
Havlas3 ODPOVĚĎ: Atraktivita naší společnosti pro potenciální uchazeče o zaměstnání spočívá zejména v tom, že každý z pracovníků se rozvíjí společně s nově založenou finanční institucí, zažívá jedinečnou a neopakovatelnou atmosféru tohoto nového projektu a konceptu a v neposlední řadě mohou naši zaměstnanci zúročit do budoucna své schopnosti nejen na území České republiky. 6.8.2007 11:20
OTÁZKA: Co podle Vás udělal a dělal špatně Call-in? Co budete dělat vy, abyste nedopadli podobně? Pojistník
Havlas3 ODPOVĚĎ: Aktivity a marketingová kampaň Callinu nebyly dle našeho názoru pro klienty srozumitelné. My používáme osvědčený a prověřený obchodní model, který funguje v zahraničí. Jeho základní podstatou je poskytovat cenově výhodné pojistné produkty šité na míru každému ze zákazníků a doplněné vysokou kvalitou poskytovaných služeb. Co je však nejdůležitější, je to, že jsme na přímý prodej výhradně zaměřeni, tudíž tento prodejní kanál nebude nijakým způsobem kanibalizován ostatními aktivitami v naší pojišťovně. 6.8.2007 11:24
OTÁZKA: Hezký den pane řediteli, uvažuji o tom, že si u vaší pojištovny sjednám povinné ručení, ale chtěla bych také havarijní pojištění. Nabízíte i toto? Za odpověd děkuji. D. Manychová
Havlas3 ODPOVĚĎ: Havarijní pojištění začneme nabízet v průběhu druhé poloviny srpna tohoto roku. Již dnes vím, že i podmínky pro tento produkt budou stejně atraktivní, jako je tomu v případě povinného ručení. 6.8.2007 11:26
OTÁZKA: Štěpáne, nešel bys tento týden na tenis? Dle článku máš sport rád. Vlastimil Nešetřil
Havlas3 ODPOVĚĎ: Vlasto, díky za pozdrav prostřednictvím tohoto fóra. Rád se s tebou tento týden utkám. 6.8.2007 11:27
OTÁZKA: Dobrý den, pojistil jsem si u Vás auto a mohu říci, že jsem zcela spokojený. Často cestuji, a tak se Vás chci zeptat, jestli v brzké době neplánujete rozšíření nabídky i o jiné typy pojištění, zajímá mě hlavně cestovní. Děkuji. Il Padrino
Havlas3 ODPOVĚĎ: Cestovní pojištění je součástí našeho produktového plánu. Jeho spuštění plánujeme v průběhu příštího roku. Kromě cestovního pojištění uvažujeme i o ostatních typech produktů neživotního pojištění, které svou podstatou jsou vhodné pro přímou distribuci bez potřeby finančních zprostředkovatelů, konkrétně se jedná například o pojištění domácností. 6.8.2007 11:30
OTÁZKA: Dobrý den, bude mít nějaké kamenné pobočky a jaký je předpokládaný nábor nových zaměstnanců? Milan
Havlas3 ODPOVĚĎ: V současné době máme funkční jedno klientské centrum v Praze. Momentálně neuvažujeme o rozšíření počtu těchto klientských center, neboť jsme neustále dostupní pro naše zákazníky na telefonním čísle 221 221 221, kde poskytujeme všechny naše služby. Naše společnost se obchodně rozvíjí a s tím samořejmě souvisí i skutečnost, že budeme i do budoucna nabírat nové pracovníky, zejména do oblasti podpory našich zákazníků. 6.8.2007 11:33
OTÁZKA: Dobrý den, po delším telefonickém rozhovoru jsem se dopídil k vypočítání částky za pojištění, ale výsledná částka mě neoslovila,abych měnil stávající pojišťovnu.Nabídnete v budoucnu opravdu lepší ceny? Tomáš
Havlas3 ODPOVĚĎ: Naše tarify jsou stanovovány na individuální bázi, jediným kritériem tedy není objem motoru vozidla a může se stát, že v ojedinělých specifických případech naše nabídka nemusí být nejlevnější na celém trhu, ale přes to i v tomto případě garantuji, že je jednoznačně konkurenceschopná. 6.8.2007 11:37
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli. 1.)Hodlá se pojišťovna zabývat výlučně pojištěním vozidel anebo pracujete na produktech i z ostatních oblastí (majetek,odpovědnost občanská i zaměstnanecká, životní a úrazové pojištění, firemní majetek+profesní odpovědnost apod.)? Nemáte obavy z toho, že klient většinou neví, co přesně by měl chtít a jak k pojištění přistoupit - a bez konkrétního poradce si sjedná možná ne plně to, co měl ve skutečnosti na mysli ?? Trh je přece jen plný názvosloví, která nejsou úplně stejná pro každou instituci. Pak mohou vznikat potíže při plnění, až klient zjistí, že vlastně nebyl kryt na to, co měl v představě. Jak budete toto eliminovat bez zprostředkovatelů ? Děkuji, pěkný den. Zdeněk Studentský
Havlas3 ODPOVĚĎ: Na vaši otázku začnu odpovídat odzadu. Poukazujete na skutečnost, že pojistný trh často není úplně transparentní a používá názvosloví, které není pro zákazníky srozumitelné. Tohoto jsme si plně vědomi a proto je jeden z klíčových pilířů, na kterém chceme stavět náš úspěch, JEDNODUCHOST. Jednoduchost se snažíme promítnout do všech aspektů naší společnosti počínaje srozumitelností naší ceny, našich pojistných podmínek, používaného názvosloví, vnitrofiremními procesy konče. I náš model samozřejmě nabízí komfort finančního poradce, ale tento čeká na své zákazníky na telefonním čísle, kde je schopen provést potenciální nebo stávající klienty veškerými úskalími pojistného světa. Umíme si tedy představit svět bez finančně nákladných dealerů, kteří jsou v terénu. Co se týká našeho produktového plánu, již jsem uváděl, že se chceme zaměřit i na ostatní produkty neživotního pojištění a výhledově proniknout i do oblasti životního pojištění. 6.8.2007 11:46
OTÁZKA: Dobrý den, Mám škodu Felici 1,3 pojištěnou u České pojišťovny. Mám u nich i pojištění proti krádeži. Mám tu dražší verzi(vyžší limit pojistného plnění) Platím cca 5500,- za oboje(s Max bonusem). Kolik by mne to stálo u vás? Picolik
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, neumím takto z kanceláře iDNES spočítat z hlavy cenu vašeho pojistného. Rád bych vás odkázal na naše internetové stránky www.direct.cz, kde si můžete jednoduchou kalkulaci ceny realizovat, případně zavolejte do našeho call centra na čísle 221 221 221, kde vám cena bude přesně spočítána. Navíc jako dárek od nás dostanete cestovní baterku, pokud nám zavoláte. 6.8.2007 11:49
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, osobně jsem rád, že se na pojišťovacím trhu "něco" děje. Kdybyste nebyl přesvědčen, že máte šanci v tak vysoce konkurenčním prostředí oproti "gigantům", nebyli byste zde, takže takhle se nezeptám, moje otázka zní: "Co vás přesvědčilo, že je v Česku potenciál pro tento druh podnikání". Jsem přesvědčen, že češi jsou konzervativní a když už se pojistí, chtějí doslova "vidět" jistotu. Jsem 30tník a sám velice váhám... přesvěčte mě... Jan Zeman
Havlas3 ODPOVĚĎ: Před vstupem na český trh jsme realizovali detailní výzkum trhu zaměřený na preference zákazníků v oblasti pojišťovnictví. Z tohoto výzkumu je zřejmé, že potenciál pro jednoduchou a on-line distribuci má jednoznačně růstovou tendenci a český trh se tak přibližuje srovnatelným západoevropským trhům. Na pojistném trhu chceme právě vysvětlovat, že pro jakýkoliv konzervatismus není žádný důvod. Souhlasím s tím, že pojišťovací instituce musí mít silné finanční zázemí a toto právě považuji za jednu z našich výhod. 6.8.2007 11:58
OTÁZKA: Dobry den, nova pojistovna u mne pusobi opatrnym dojmem a nejvice mne tizi otazka plneni skodnych udalosti jejich rychly a bezchybny prubeh. Lukas
Havlas3 ODPOVĚĎ: Samotný proces likvidace škodných událostí je v naší společnosti nastaven velice efektivně a moderně. V této oblasti těžíme zejména z možností našeho informačního systému, který splňuje náročná kritéria zahraničních trhů. 6.8.2007 12:01
OTÁZKA: Vyzkousel jsem kalkulacku na vasich webovkach, pripada Vam limit 35/18 dostacujici pro pokryti skod pri havarii napr v zahranici ? Díky moc anonym
Havlas3 ODPOVĚĎ: Vámi uváděný limit je definován zákonem. Pokud máte zájem o limity vyšší, tak nabízíme i vyšší pojistné limity pro krytí škod. 6.8.2007 12:02

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.