Přežije na našem trhu nová pojišťovna? Diskutujte s jejím ředitelem on-line

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. srpna 2007 do 11:50

OTÁZKA: Dobrý den, čtu samé informace a srovnání cen pojištění, ale mne více zajímá pokud dojde k pojistné události za jak dlouho dojde k vyplacení pojistné udlosti ? V současné době mám vozidlo pojištěné u České pojišťovny, která se honosí vyplacením pojistné události do 5 dní, ale moje osobní zkušenost je opačná. Pojišťovna se vymlouvá, že ještě neobdržela protokol o havárii od Policie a to trvá již 47 dní. Jak to bude fungovat u Váší společnosti ? Bertoan
OTÁZKA: Zdravím, kdy budete prodávat přes IPTV? Marek Marek
OTÁZKA: Dobrý den, Chci se zeptat proč se platí za hovor k vám do call centra na císlo 221 221 221 , průměrné sjednání povinného ručení mi trvalo 24 minut...(zkoušel jsem to několikrát)...Je to docela dost peněz když člověk volá z mobilu, to pak to pojištění tolik výhodné od konkurence není...(viz Triglav kde byl rozdíl cca 300-400 kč, z čeho jsem 150 kč provolal.) Děkuji za reakci. Josef z Brna
OTÁZKA: Dobrý den, je férové, když někomu způsobím nehodu na vozidle za cca 2000,- (hodnota škody) a na malusem za povinný ručení to zaplatím několikanásobně dráž za x let? Ten kdo způsbí škodu dejme tomu za pět milionů, platí ekvivalentě vysoké malusy vůči škodě???? ondra
OTÁZKA: Dobry den, Ma vase pojistovna neco spolecneho s pojistovnou Quinn Direct v Anglii a Irsku? Diky za odpoved a preji hezky den Ivan Novotny
OTÁZKA: Jak je, prosím, možné, že odpovídáte tak strašně pomalu? Že vy si s Vlastou domlouváte ten tenis? direct = rychlý
OTÁZKA: Dobrý den, auto u vás pojištěné mám, je to ale strašně časově náročné, trvalo to přes 1/2 hodiny i když jsem všechny potřebné doklady měl u sebe na stole. Kdy zavedete pojištění přes internet? Dalibor Matouš
OTÁZKA: Dobrý den, jak hodnotíte výsledky uplynulých měsíců vašeho působení na trhu? Plní se vaše očekávání? díky D. Daniel
OTÁZKA: mam od vas povinne ruceni vyslo mne vyrazne vyhodneji nez jinde a nemusel jsem ani nikam chodit neco zarizovat je nejaka sance ze budete jednou nabizet i havarijni pojisteni? Jirka
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, jaká je nabídka benefitů pro Vaše zaměstnance? Eva
OTÁZKA: Vážený pane, jste legrační, bohužel. Prezentujete se "levným" povinným ručením, které jsu si pro svou Octavii 1,8 (nikdy jsu neboural) u vás spočítal a k mému zděšení jsu zjistil, že máte stejné ceny, jako již dlouho zavedené pojišťovny. Pak nějak nechápu, jak chcete přilákat nové klienty???? Nechcu dárky, chcu levnější Povinné ručení (!) Horolezec-29
OTÁZKA: Dobrý den. Česká pojišťovna garantuje výplatu pojistného plnění do 5 dnů. Jste schopni konkurovat těmto podmínkám? velký bourač
OTÁZKA: Dobrý den, jak byste dal do souvislosti výrok "Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci" s Vaší pojištovnou Direct? Děkuji Cougar
OTÁZKA: Tvrdíte, že cit. "Jeho základní podstatou je poskytovat cenově výhodné pojistné produkty šité na míru každému ze zákazníků a doplněné vysokou kvalitou poskytovaných služeb". Protože jsem prosta frází a plků, chtěla bych se zeptat, která pojišťovna takové moto nemá, tj. od kterých pojišťoven se chcete odlišit ? Barunka
OTÁZKA: Pane řediteli, nemyslíte, že se cena Vašich produktů odrazí v jiných faktorech pojištění? Jako je výplata pojistky a podobně? Petr Donošil
OTÁZKA: Zdravím, budete taky nabízet i pojištění domácností nebo cestovní ? Kdy ? Díky T. Chvátal
OTÁZKA: Jak vzpomínáte na vstup pana Ing. prof. Lašáka, MBA do eBanky a Váš nucený odchod kvůli špatným obchodním výsledkům ? Černý
OTÁZKA: Dobrý den, není za Vaší nízkou cenou také skrytá absence asistenčních služeb v zahraničí? Na jakou asistenci se v případě havárie v zahraničí mohu u Vás spolehnout? Jan Loun
OTÁZKA: Nebojíte se, že na přímý prodej český zákazník prostě neslyší? Vždyť podobné plány měl Oskar s prodejem telefonů a tarifů po síti a kolik má dneska kamenných prodejen.. Prostě to nefungovalo. Pete
OTÁZKA: pana Helekal vedl Call in ČP necelý rok a po totálním fiasku odešel do Raiffeisen bank na vyšší post. Kam půjdete vy ? Žalman
OTÁZKA: Dobrý den, Vaši pojišťovnu mi doporučil známý při hledání nejvýhodnějšího povinného ručení. Při zavolání a dotazu na cenu jsem předem musela absolvovat asi 7 min dotazník včetně data narození, bydliště....a poté mi byla sdělena cena vyšší než bych čekala. Podotýkám, že je to mé první povinné ručení. Týkají se tedy výhodné nabídky pouze dlouhodobých pojistitelů a je nutné pouze! při dotazu ohledně ceny chtít tolik "personálních" informací? Děkuji. Lucie K.
OTÁZKA: Dobry den, vitam dalsi pojistovnu na trhu a preji plno uspechu, nicmene Vase kalkulacka mi ukazuje 4649 pro vozidlo, ktere je pojistene u konkurence za 39xx (presne si to nepamatuju; jedna se o slaby motor s velkym objemem, stare vozidlo). Co nabizite za zvysenou cenu lepsiho, nez konkurence? Jirka
OTÁZKA: dobry den, nemyslite si, ze dopadnete jako Call in? jinak vam preji at vam tento koncept vyjde samozrejme Lukas
OTÁZKA: Pokud srovnáme povinné ručení Directu a třeba Allianzu, zjistíme, že vycházejí téměř nastejno. Opravdu si myslíte, že Vaše nabídka je tak dobrá? Pete
OTÁZKA: Vyzkousel jsem kalkulacku na vasich webovkach, pripada Vam limit 35/18 dostacujici pro pokryti skod pri havarii napr v zahranici ? Díky moc anonym
OTÁZKA: Dobry den, nova pojistovna u mne pusobi opatrnym dojmem a nejvice mne tizi otazka plneni skodnych udalosti jejich rychly a bezchybny prubeh. Lukas
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, osobně jsem rád, že se na pojišťovacím trhu "něco" děje. Kdybyste nebyl přesvědčen, že máte šanci v tak vysoce konkurenčním prostředí oproti "gigantům", nebyli byste zde, takže takhle se nezeptám, moje otázka zní: "Co vás přesvědčilo, že je v Česku potenciál pro tento druh podnikání". Jsem přesvědčen, že češi jsou konzervativní a když už se pojistí, chtějí doslova "vidět" jistotu. Jsem 30tník a sám velice váhám... přesvěčte mě... Jan Zeman
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli. 1.)Hodlá se pojišťovna zabývat výlučně pojištěním vozidel anebo pracujete na produktech i z ostatních oblastí (majetek,odpovědnost občanská i zaměstnanecká, životní a úrazové pojištění, firemní majetek+profesní odpovědnost apod.)? Nemáte obavy z toho, že klient většinou neví, co přesně by měl chtít a jak k pojištění přistoupit - a bez konkrétního poradce si sjedná možná ne plně to, co měl ve skutečnosti na mysli ?? Trh je přece jen plný názvosloví, která nejsou úplně stejná pro každou instituci. Pak mohou vznikat potíže při plnění, až klient zjistí, že vlastně nebyl kryt na to, co měl v představě. Jak budete toto eliminovat bez zprostředkovatelů ? Děkuji, pěkný den. Zdeněk Studentský
OTÁZKA: Dobrý den, Mám škodu Felici 1,3 pojištěnou u České pojišťovny. Mám u nich i pojištění proti krádeži. Mám tu dražší verzi(vyžší limit pojistného plnění) Platím cca 5500,- za oboje(s Max bonusem). Kolik by mne to stálo u vás? Picolik
OTÁZKA: Dobrý den, po delším telefonickém rozhovoru jsem se dopídil k vypočítání částky za pojištění, ale výsledná částka mě neoslovila,abych měnil stávající pojišťovnu.Nabídnete v budoucnu opravdu lepší ceny? Tomáš
OTÁZKA: Dobrý den, bude mít nějaké kamenné pobočky a jaký je předpokládaný nábor nových zaměstnanců? Milan
OTÁZKA: Dobrý den, pojistil jsem si u Vás auto a mohu říci, že jsem zcela spokojený. Často cestuji, a tak se Vás chci zeptat, jestli v brzké době neplánujete rozšíření nabídky i o jiné typy pojištění, zajímá mě hlavně cestovní. Děkuji. Il Padrino
OTÁZKA: Štěpáne, nešel bys tento týden na tenis? Dle článku máš sport rád. Vlastimil Nešetřil
OTÁZKA: Hezký den pane řediteli, uvažuji o tom, že si u vaší pojištovny sjednám povinné ručení, ale chtěla bych také havarijní pojištění. Nabízíte i toto? Za odpověd děkuji. D. Manychová
OTÁZKA: Co podle Vás udělal a dělal špatně Call-in? Co budete dělat vy, abyste nedopadli podobně? Pojistník
OTÁZKA: Dobrý den pane Havlasi. Čím je podle Vás společnost DIRECT atraktivní pro potencionální uchazeče o zaměstnání? anonym
OTÁZKA: Dobry den, plati jeste vase nabidka volnych mist? Shanite odborniky do IS/IT ? hexen
OTÁZKA: Dobrý den, znám vaši pojišťovnu z televizní reklamy a přiznám se, že vaše nabídka je velmi lákavá. Manžel je jí zcela nadšen, já spíše váhám. Čím je vaše pojišťovna "lepší" než ty ostatní? Co stojí za tak "nízkou" cenou? Děkuji za zodpovězení dotazu. Helena Kučerová
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, chtěl jsem se Vás zeptat zda jako pojištovna plánujete podporovat nějaké neziskové /charitativní/ organizace, případně jaké? Děkuji za odpověď Petr Novák

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.