OTÁZKA:
Dobrý den, pane řediteli. 1.)Hodlá se pojišťovna zabývat výlučně pojištěním vozidel anebo pracujete na produktech i z ostatních oblastí (majetek,odpovědnost občanská i zaměstnanecká, životní a úrazové pojištění, firemní majetek+profesní odpovědnost apod.)? Nemáte obavy z toho, že klient většinou neví, co přesně by měl chtít a jak k pojištění přistoupit - a bez konkrétního poradce si sjedná možná ne plně to, co měl ve skutečnosti na mysli ?? Trh je přece jen plný názvosloví, která nejsou úplně stejná pro každou instituci. Pak mohou vznikat potíže při plnění, až klient zjistí, že vlastně nebyl kryt na to, co měl v představě. Jak budete toto eliminovat bez zprostředkovatelů ? Děkuji, pěkný den.
Zdeněk Studentský
ODPOVĚĎ:
Na vaši otázku začnu odpovídat odzadu. Poukazujete na skutečnost, že pojistný trh často není úplně transparentní a používá názvosloví, které není pro zákazníky srozumitelné. Tohoto jsme si plně vědomi a proto je jeden z klíčových pilířů, na kterém chceme stavět náš úspěch, JEDNODUCHOST. Jednoduchost se snažíme promítnout do všech aspektů naší společnosti počínaje srozumitelností naší ceny, našich pojistných podmínek, používaného názvosloví, vnitrofiremními procesy konče. I náš model samozřejmě nabízí komfort finančního poradce, ale tento čeká na své zákazníky na telefonním čísle, kde je schopen provést potenciální nebo stávající klienty veškerými úskalími pojistného světa. Umíme si tedy představit svět bez finančně nákladných dealerů, kteří jsou v terénu. Co se týká našeho produktového plánu, již jsem uváděl, že se chceme zaměřit i na ostatní produkty neživotního pojištění a výhledově proniknout i do oblasti životního pojištění.
6.8.2007 11:46