Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Přežije na našem trhu nová pojišťovna? Diskutujte s jejím ředitelem on-line

Havlas3
velikost textu:
vydáno 6.8.2007 10:50
Nová Direct Pojišťovna vstoupila na český trh letos v květnu. Snaží se dobýt trh přímým prodejem pojištění vozidel. Uspěla v očích klientů? Co pro vás dále chystá? Ptejte se ředitele Štěpána Havlase on-line.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. srpna 2007 do 11:50

OTÁZKA: Pokud srovnáme povinné ručení Directu a třeba Allianzu, zjistíme, že vycházejí téměř nastejno. Opravdu si myslíte, že Vaše nabídka je tak dobrá? Pete
Havlas3 ODPOVĚĎ: Osobně jsem skutečně přesvědčen, že cenová nabídka naší společnosti je obecně na trhu povinného ručení nejvýhodnější. 6.8.2007 12:04
OTÁZKA: dobry den, nemyslite si, ze dopadnete jako Call in? jinak vam preji at vam tento koncept vyjde samozrejme Lukas
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na tento dotaz jsme již odpovídali v rámci příspěvku číslo 198 919. Rád bych vás na tento odkázal. 6.8.2007 12:06
OTÁZKA: Dobry den, vitam dalsi pojistovnu na trhu a preji plno uspechu, nicmene Vase kalkulacka mi ukazuje 4649 pro vozidlo, ktere je pojistene u konkurence za 39xx (presne si to nepamatuju; jedna se o slaby motor s velkym objemem, stare vozidlo). Co nabizite za zvysenou cenu lepsiho, nez konkurence? Jirka
Havlas3 ODPOVĚĎ: Internetová kalkulačka poskytuje orientační výpočet, rád bych vás tedy odkázal na možnost individualizované kalkulace prostřednictvím našeho call centra, kde budou zohledněna veškerá konkrétní specifika a tudíž může být konkrétně ve vašem případě cena výhodnější. 6.8.2007 12:08
OTÁZKA: Dobrý den, Vaši pojišťovnu mi doporučil známý při hledání nejvýhodnějšího povinného ručení. Při zavolání a dotazu na cenu jsem předem musela absolvovat asi 7 min dotazník včetně data narození, bydliště....a poté mi byla sdělena cena vyšší než bych čekala. Podotýkám, že je to mé první povinné ručení. Týkají se tedy výhodné nabídky pouze dlouhodobých pojistitelů a je nutné pouze! při dotazu ohledně ceny chtít tolik "personálních" informací? Děkuji. Lucie K.
Havlas3 ODPOVĚĎ: Stavba a kalkulace našich tarifů je závislá na celé řadě specifických kritérií, což nám dává výhodu kalkulovat ceny individuálně pro jednotlivé zákazníky. Z tohoto důvodu k tomu, abychom mohli spočítat námi garantovanou cenu, potřebujeme znát veškeré cenotvorné údaje. 6.8.2007 12:10
OTÁZKA: pana Helekal vedl Call in ČP necelý rok a po totálním fiasku odešel do Raiffeisen bank na vyšší post. Kam půjdete vy ? Žalman
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, děkuji za váš ojedinělý dotaz. Svou budoucnost spojuji se jménem DIRECT Pojišťovna, neboť jsem přesvědčen o potenciálu naší společnosti. 6.8.2007 12:12
OTÁZKA: Nebojíte se, že na přímý prodej český zákazník prostě neslyší? Vždyť podobné plány měl Oskar s prodejem telefonů a tarifů po síti a kolik má dneska kamenných prodejen.. Prostě to nefungovalo. Pete
Havlas3 ODPOVĚĎ: Na podobný dotaz jsem již odpovídal v mých předchozích odpovědích. Podobné předsudky byly například i na polském trhu a zde se model přímého prodeje etabloval velice úspěšně a rychle. 6.8.2007 12:16
OTÁZKA: Dobrý den, není za Vaší nízkou cenou také skrytá absence asistenčních služeb v zahraničí? Na jakou asistenci se v případě havárie v zahraničí mohu u Vás spolehnout? Jan Loun
Havlas3 ODPOVĚĎ: Výhodnost našich cen není dána jakoukoliv manipulací s rozsahem krytí pojistných rizik. Konkrétně v případě asistenčních služeb jsou tyto součástí naší produktové nabídky a můžete si vybrat při sjednání pojištění rozsah asistenčních služeb, které požadujete. 6.8.2007 12:18
OTÁZKA: Jak vzpomínáte na vstup pana Ing. prof. Lašáka, MBA do eBanky a Váš nucený odchod kvůli špatným obchodním výsledkům ? Černý
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na vstup pana Lašáka do eBanky nevzpomínám, neboť jsem se tam s ním nepotkal. 6.8.2007 12:20
OTÁZKA: Zdravím, budete taky nabízet i pojištění domácností nebo cestovní ? Kdy ? Díky T. Chvátal
Havlas3 ODPOVĚĎ: Co se týká našeho produktového plánu, již jsem uváděl, že se chceme zaměřit i na ostatní produkty neživotního pojištění a výhledově proniknout i do oblasti životního pojištění. 6.8.2007 12:22
OTÁZKA: Pane řediteli, nemyslíte, že se cena Vašich produktů odrazí v jiných faktorech pojištění? Jako je výplata pojistky a podobně? Petr Donošil
Havlas3 ODPOVĚĎ: Pokud máte na mysli negativní dopad našich výhodných cen na jiné faktory pojištění, uvádíte například výplatu pojistky, tak toto vylučuji. 6.8.2007 12:24
OTÁZKA: Tvrdíte, že cit. "Jeho základní podstatou je poskytovat cenově výhodné pojistné produkty šité na míru každému ze zákazníků a doplněné vysokou kvalitou poskytovaných služeb". Protože jsem prosta frází a plků, chtěla bych se zeptat, která pojišťovna takové moto nemá, tj. od kterých pojišťoven se chcete odlišit ? Barunka
Havlas3 ODPOVĚĎ: Z této formulace je třeba vypíchnout zejména pasáž týkající se "cenové výhodnosti šité na míru" každému ze zákazníků. Toto je jedna z věcí, která naši společnost odlišuje od naší konkurence, neboť v našich sazbách uvažujeme celou řadu kritérií, která nejsou vázána na předmět pojištění (tedy auto), ale vztahují se k osobě, která pojistku sjednává. 6.8.2007 12:28
OTÁZKA: Dobrý den, jak byste dal do souvislosti výrok "Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci" s Vaší pojištovnou Direct? Děkuji Cougar
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den. Tento konkrétní výrok bych do souvislosti s naší pojišťovnou DIRECT nedával. Cenová výhodnost našich produktů není dána nižší kvalitou, ale skutečností, že nemusíme v našich cenách započítávat provize placené zprostředkovatelům. 6.8.2007 12:30
OTÁZKA: Dobrý den. Česká pojišťovna garantuje výplatu pojistného plnění do 5 dnů. Jste schopni konkurovat těmto podmínkám? velký bourač
Havlas3 ODPOVĚĎ: Veškeré naše procesy nastavujeme s ambicí jejich maximální rychlosti a efektivity. Toto se samozřejmě vztahuje i na proces likvidace pojistných událostí, u kterého si uvědomujeme, že je to jeden z konkurenčních aspektů. 6.8.2007 12:33
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, jaká je nabídka benefitů pro Vaše zaměstnance? Eva
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, rád bych vás odkázal na naše personální oddělení, které vám v případě vašeho zájmu o zaměstnání v naší společnosti, poskytne veškeré podrobné informace. 6.8.2007 12:36
OTÁZKA: Vážený pane, jste legrační, bohužel. Prezentujete se "levným" povinným ručením, které jsu si pro svou Octavii 1,8 (nikdy jsu neboural) u vás spočítal a k mému zděšení jsu zjistil, že máte stejné ceny, jako již dlouho zavedené pojišťovny. Pak nějak nechápu, jak chcete přilákat nové klienty???? Nechcu dárky, chcu levnější Povinné ručení (!) Horolezec-29
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na podobný dotaz jsem už odpovídal některému z předchozích tazatelů. Rychlá kalkulace prostřednictvím internetu poskytuje orientační zjednodušený výpočet, rád bych vás tedy odkázal na možnost individualizované kalkulace prostřednictvím našeho call centra, kde budou zohledněna veškerá konkrétní specifika a tudíž může být cena mírně odlišná. 6.8.2007 12:40

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.