Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Šéf Poštovní spořitelny Jan Lamser odpovídal na dotazy

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 18. června 2010 do 15:00

OTÁZKA: Dobrý den, má přítelkyně si před Vánoci zažádala o zřízení internetového bankovnictví ke svému účtu u PS. Dodnes ho nemá přes opakované urgence zřízené, vždy je odkázána na nějaké přihlašovací údaje, které ji prý byly kdysi zaslány v souvislosti se službou phone 24 - nicméně tyto údaje nemáme k dispozici ani netušíme, že byla služba phone 24 kdy aktivována. PS bylo sděleno, že tyto údaje nemáme - ale řešení prý jiné není. Váženě uvažujeme o změně banky. Martin R.
OTÁZKA: Dobrý den, ještě jedna otázka k poplatkům: Sám říkáte, v souladu s tvrzením téměř všech bank u nás, že všechny služby něco stojí a nějak si banka vydělat musí. To samozřejmě chápu a velmi Vám to přeji, avšak chtěl bych vědět, proč tyto náklady banka /například vaše konkrétně) nepokrývá výnosy z peněz, které mají u vás klienti uloženy. Tento výnos se pohybuje minimálně na hranici 4% (nejlevnější úrok hypo - daň apod.), pokud ne, zaměstnejte mě - vydělám vám víc. V mém případě by to tedy činilo řádově desítky tisíc ročně. Proč tedy ještě navíc platím poplatky? Přesvědčte mne prosím, rád změním banku. Tomáš Körner
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat jakou budoucnost vidíte v samoobsluznych zónách? Myslíte, ze je to pro klienty výhodnější, než si zajít k přepážce?? Jakub Šumanský
OTÁZKA: Souhlasím s honzoucz. Z vašich odpovědí se toho moc nedozvíme, hlavně tam kde na seriozní dotaz čtenáře na eru odpovídáte dost nesmyslně. Můžete nám tedy vysvětlit, o co jde? Barbora Buřínská
OTÁZKA: Co byl základní impuls pro vytvoření finančních ceter? Bankovní pobočka bez možnosti hotovostních operací je asi raritou nejen u nás... Hana Kollmanová
OTÁZKA: ano kazdy jsme nejaky .. a pak nechapu proc delate tento rozhovor! Tomáš Grossmann
OTÁZKA: Kde vzala Poštovní spořitelna tu drzost pod záminkou přejmenování povoleného přečerpání účtu na kontokorent zavést poplatek 19 Kč, aniž by se klinta zeptala, a současně vybírat poplatek 100 Kč za zrušení této služby. Je to loupež za bílého dne. Má úcta.
OTÁZKA: Pracuji u konkurence /ČS/ na nižší manažerské pozici. Také všude slýcháme že my jsme nejlepší. Vy to říkáte o PS také. Čím mě přesvědčíte? Josef Brandejs
OTÁZKA: Hm, tak se zeptám jinak - era je něčeho zkratka, nebo to je prostě jen úderný název..? A proč jste s tím přišli právě teď? Díky za rozumnou odpověď.
OTÁZKA: Era je Era je Era Růže je Růže je Růže ? Co to proboha znamená? Petr Bartoš
OTÁZKA: Dobrý den proč jste zpoplatnili vedení účtu pro malé děti. Chtěl jsem naučit děti od mala pracovat s účtem spořit,vybírat kartou popřípadě si něco v obchodě sám zaplatit. Jiří Ištuk
OTÁZKA: koukam ze jste odpovedel salamounsky.. vlastne neodpovedel na to co delat pro verne klienty... treba jim zaslat i nejaky darek nebo dopis ze si nas vazite.. nic takoveho nechodi jen nabidky na uvery atd.. kdyz chci splatit uver drive tak me jeste oskubete o 1000kc to je to vase hledame ? Tomáš Grossmann
OTÁZKA: Proč teď všechny banky zvyšují poplatky. V čem je problém?
OTÁZKA: Dobrý den, je pravda, že ČSOB dohání ztrátu KBC a v důsledku této ztráty např. prodává ČSOB leasing ?
OTÁZKA: Byl jste někde v Jeruzalémě? Martin Richter
OTÁZKA: Dobrý den, proč jste zrušili zařízení na platbu složenek na poště na Pankráci? Moc se nám s kolegou líbilo. Stačilo jen spustit lepší reklamy, třeba video. Díky John
OTÁZKA: Dobry den, CSOB byla hodnocena jako zamestnavatel roku, jak je potom mozne, ze se tato instituce muze chovat ke svym zamestancum tak, ze jim napriklad oznami vypoved bez skrupuli na chodbe zminovane instituce?
OTÁZKA: Dobrý den, Zkusil jste si už někdy na poště vyřídit nějakou "bankovní transakci"? Například zavedení trvalého příkazu. S nervózní frontou v zádech ve stoje s paní za přepážkou, která nemá ponětí co po ní chcete? S "normální" bankou se to nedá srovnat. Pokud nevěříte zkuste si to... Petr Bartoš
OTÁZKA: Proč si z otázek možných klientů/čtenářů děláte legraci a neodpovíte jako profesionální manažer? Vaše rádobyvtipné reakce jsou na úrovni nevyzráleho puberťáka.
OTÁZKA: Systím poplatků jste zjednodušili a zpřehlednili, aby se v něm každý snadno vyznal, jak jste napsal v předchozí odpovědi. Znamená to tedy, že před tím byly úmyslně nepřehledné a nejednoduché... Tím vlastně přiznáváte záludnost poskytovaných služeb. Proč nejste transparentní a jednoduší odjakživa?
OTÁZKA: Dobrý den, máte pocit, že člověk, který bude chtít mít kvalitní bankovní služby, pro ně bude ochoten jít / chodit na poštu? josef carda
OTÁZKA: Dobry den, nepripada Vam dosti nefer, ze banky jakozto jedny z mala subjektu, ktere vydelavaji neskutecne sumy penez, nejsou vuci svym klientum vstricnejsi, tedy misto toho, aby bankovni poplatky znizovaly, naopak nektere zvysuji? Nepovazujete toto za jakousi svevoli bank, ktere zneuzivaji toho, ze klient jaksi nema na vyber, pokud si penize nechce ukladat do ponozky?
OTÁZKA: jsem klientem od roku 1993 od te doby mam jen vasi banku, proc se na takove klienty nekouka jako na "verne" a pri poskytovani sluzeb se nebere na toto zretel? zvazuji odchod nebot z toho ze jsem vasim klientem a zaroven vam davam sve penize a vy s nimi vydelavate nevidim zadne + pro me! co vy na to? Tomáš Grossmann
OTÁZKA: Dobrý den, kolik Vás stál tento PR rozhovor? Děkuji za odpověď.
OTÁZKA: V reklamě píšete "Era jednoduše", co to pro mě bude znamenat? Budou nové produkty a jestli jo tak v čem budou lepší?
OTÁZKA: dobrý den, rád bych se zeptal proč například na NZ je možné, aby Vám účet spravovali paušálně za 55-65kč / měsíc včetně plateb kartou v obchodech a výběrů z bankomatů příslušného bankovního ústavu zdarma a u nás se místo zlevňování bankovní služby stále zdražují ? děkuji za odpověď Miloslav Brichta
OTÁZKA: Jake znacky je vase "nove" kolo? Martin Richter
OTÁZKA: Dobry den, proc nejste schopni jako banky na zapade oprostit se od vetsiny poplatku? Je mi jasne, ze je to domacim trhem, nicmene nemyslite si nikoliv z pozice sefa, ale z pozice klienta, ze bankovni sluzby jsou u nas predrazene? Je to dle Vas dano neschopnosti prejit k jine bance ci pohodlnosti lidi strpet neco, cemu se na zapade smeji? Robert Weclewski
OTÁZKA: Zajímalo by mě, plánujete rozšířit prodej Vašich produktů i na jiných místech než jsou vaše pobočky a pošty?
OTÁZKA: Jak vidíte budoucnost využití technologií ve Vaší bance?
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat - jsem klient vaší banky, vysvětlte mi co je to ta era? A co se bude dít s Poštovní spořitelnou? Díky.
OTÁZKA: Astronomické sumy českých bank, které plynou z poplatků jsou výsměchem drobné klientele. Neplánujete revolučnější produkt, ze kterého klient nebude mít primární pocit, že ho za jeho peníze, které vám poskytujete, ještě oškubete?
OTÁZKA: Dobrý den, je to trochu mimo téma, ale můžete mi vysvětlit proč není možné na poštách platit platebními kartami? Resp. jinými než platebními kartami poštovní spořitelny. Jakub Kubala
OTÁZKA: Proč jste zvýšili poplatky, když chcete svým klientům vyjít vstříc?
OTÁZKA: Dobrý den, proč nemáte stejné poplatky za služby jako ČSOB a často jste i dražší? Barbora Buřínská
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě zda jsou účty zabezpečeny proti různým hackerům a podobným koumákům? Aby se nemohlo třeba stát to, že nějaký chytrý zaměstnanec se do účtu dostane a nějakou část peněz vybere. Děkuji.
OTÁZKA: Dobrý den, budete i nadále nabízet "účet zadarmo" za stávajících podmínek nebo uvažujete o zavedení poplatků i pro tento produkt? Ptám se s ohledem na to, že mbank jeden z konkurentů na poli bezplatných účtů zavádí poplatky. Děkuji. Jindřiška Pavlová
OTÁZKA: Ahoj Honzo. Co bylo dřív, slepice, nebo vejce?
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat zda Poštovní spořitelna ponechá Osobní Era účet zadarmo, když Mbanka provedla změny v poplatkové politice? Vaši klienti s tímto účtem jsou většinou mladí lidé kteří si vesměs ovládají účet přes internet a nechtějí platit poplatky. A proto si myslím jestliže zavedete poplatky pro tento účet, že odejdou jinam například k FIO bance. Váš účet mi v současné době připadá jako nejlepší bezpoplatkový účet na trhu a určitě by bylo škoda jej rušit nebo měnit. Stanislav Kačenka
OTÁZKA: Dobrý den, jak vidíte profesionalitu obsluhujích pracovníků na poštách? Z hlediska klientského přístupu vidím také prostor k odstranění nástaveb nad přepážkami a přiblížení se zákazníkům... Děkuji Josef Brandejs
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, co si představujete pod pojmem apofická tajnosnubnost? Předem děkuji. Martin Richter
OTÁZKA: Dobrý den, je vaše nová Era úspěšná? Nemyslíte si, že si lidé z reklamy pamatují spíše Evu Holubovou, než váš produkt?

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.