Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Šéf Poštovní spořitelny Jan Lamser odpovídal na dotazy

Jan Lamser, Poštovní spořitelna
velikost textu:
vydáno 18.6.2010 14:00
Jan Lamser pracuje v ČSOB od roku 1995, od roku 1997 je členem představenstva ČSOB a vrchním ředitelem, v současnosti zodpovědným za služby drobné retailové klientele včetně Poštovní spořitelny.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 18. června 2010 do 15:00

OTÁZKA: Jake znacky je vase "nove" kolo? Martin Richter
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Kolo si u mě schoval v kanceláři kolega. Redaktor, co psal ten článek, usoudil, že je moje. Asi. Kolega teď není po ruce, tak Vám těžko nyní mohu odpovědět. 18.6.2010 14:41
OTÁZKA: dobrý den, rád bych se zeptal proč například na NZ je možné, aby Vám účet spravovali paušálně za 55-65kč / měsíc včetně plateb kartou v obchodech a výběrů z bankomatů příslušného bankovního ústavu zdarma a u nás se místo zlevňování bankovní služby stále zdražují ? děkuji za odpověď Miloslav Brichta
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Některé programy u nás nejsou o nic dražší. Ale to víte, Nový Zéland je Nový Zéland.... 18.6.2010 14:42
OTÁZKA: V reklamě píšete "Era jednoduše", co to pro mě bude znamenat? Budou nové produkty a jestli jo tak v čem budou lepší?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Produkty na sebe budpu vázat, jak dohromady, tak každý zvlášť by měly být srozumitelné. Měly by být provázané na Vaše běžné každodenní potřeby, měly by Vám šetřit práci, ne ji přidělávat. Měly by být po ruce. Měly by Vás těšit, tím, že o nich ani nevíte. Tak nějak..... 18.6.2010 14:43
OTÁZKA: Dobrý den, kolik Vás stál tento PR rozhovor? Děkuji za odpověď.
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Vidíte, zajímavá otázka. každopádně to není žádný PR rozhovor. Ptejte se, na co chcete. Tak PR prezentace nevypadají. 18.6.2010 14:46
OTÁZKA: jsem klientem od roku 1993 od te doby mam jen vasi banku, proc se na takove klienty nekouka jako na "verne" a pri poskytovani sluzeb se nebere na toto zretel? zvazuji odchod nebot z toho ze jsem vasim klientem a zaroven vam davam sve penize a vy s nimi vydelavate nevidim zadne + pro me! co vy na to? Tomáš Grossmann
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Koukame na Vas jako na verne a jsme moc radi, ze celou dobu spolupracujeme. A máte pravdu. Nějaká ta plus pro Vás zkoušíme vymýšlet. tím chci říct, hledáme jednoduchý a elegantní způsob, jak takovou věrnost lidem v dobrém "oplatit". 18.6.2010 14:49
OTÁZKA: Dobry den, nepripada Vam dosti nefer, ze banky jakozto jedny z mala subjektu, ktere vydelavaji neskutecne sumy penez, nejsou vuci svym klientum vstricnejsi, tedy misto toho, aby bankovni poplatky znizovaly, naopak nektere zvysuji? Nepovazujete toto za jakousi svevoli bank, ktere zneuzivaji toho, ze klient jaksi nema na vyber, pokud si penize nechce ukladat do ponozky?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Nemyslím, že jde o svévoli. I banky z nečeho musí být živy. A je jich dost, nabídka je pestrá, takže je z čeho vybírat. Samozřejmě, a to jistě víte i Vy, naše nabídka je nejlepší :-) 18.6.2010 14:50
OTÁZKA: Dobrý den, máte pocit, že člověk, který bude chtít mít kvalitní bankovní služby, pro ně bude ochoten jít / chodit na poštu? josef carda
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Člověku, který chce mít kvalitní a dostupný servis v oblasti finančních služeb může každopádně přijít někdy náramně vhod, když bude mít po ruce poštu. A když na ní chodit nebude muset, pokud to nebude považovat za potřebné. 18.6.2010 14:51
OTÁZKA: Systím poplatků jste zjednodušili a zpřehlednili, aby se v něm každý snadno vyznal, jak jste napsal v předchozí odpovědi. Znamená to tedy, že před tím byly úmyslně nepřehledné a nejednoduché... Tím vlastně přiznáváte záludnost poskytovaných služeb. Proč nejste transparentní a jednoduší odjakživa?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: To říkáte vy. já bych řekl, že dříve jsme byli o něco méně přehlední:-) Ale vážně. Přece nám zde nevynadáte za to, že se snažíme věci zlepšovat.... 18.6.2010 14:52
OTÁZKA: Proč si z otázek možných klientů/čtenářů děláte legraci a neodpovíte jako profesionální manažer? Vaše rádobyvtipné reakce jsou na úrovni nevyzráleho puberťáka.
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Každý jsme nějaký, to víte..... 18.6.2010 14:53
OTÁZKA: Dobrý den, Zkusil jste si už někdy na poště vyřídit nějakou "bankovní transakci"? Například zavedení trvalého příkazu. S nervózní frontou v zádech ve stoje s paní za přepážkou, která nemá ponětí co po ní chcete? S "normální" bankou se to nedá srovnat. Pokud nevěříte zkuste si to... Petr Bartoš
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Věřte tomu, já si to zkouším docela často. Co je ale z mého poheldu podstatné, pokud budete využívat internetové bankovnictví, naše finanční centra, telefonní bankéřky a další cesty, které Vám Era poskytuje, můžete se frontám spolehlivě vyhnout. Ale i Pošta dělá mnohé, aby ty fronty zmizely, a věřím, že se to brzy projeví. 18.6.2010 14:56
OTÁZKA: Dobry den, CSOB byla hodnocena jako zamestnavatel roku, jak je potom mozne, ze se tato instituce muze chovat ke svym zamestancum tak, ze jim napriklad oznami vypoved bez skrupuli na chodbe zminovane instituce?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Pracujeem v Open Spacu, chodby zde namáme. Opravdu nevím. 18.6.2010 14:57
OTÁZKA: Dobrý den, proč jste zrušili zařízení na platbu složenek na poště na Pankráci? Moc se nám s kolegou líbilo. Stačilo jen spustit lepší reklamy, třeba video. Díky John
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Nám taky. nechci si stěžovat, my za to tak úplně nemůžeme. Jednáme s partnery a snažíme se je přesvědčit, abychom v této věci pokračovali dál. 18.6.2010 14:58
OTÁZKA: Byl jste někde v Jeruzalémě? Martin Richter
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Nebyl 18.6.2010 14:58
OTÁZKA: Dobrý den, je pravda, že ČSOB dohání ztrátu KBC a v důsledku této ztráty např. prodává ČSOB leasing ?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Nedoháníme, ale snažíme se prostě dobře fungovat. A nic jen tak zbůhdarma neprodáváme, hlavně, když to právě dobře funguje. 18.6.2010 14:59
OTÁZKA: Proč teď všechny banky zvyšují poplatky. V čem je problém?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Co se sektoru týče: odborným "profesionálním" jazykem odvětím, že je to kvůli klesajícím čistým úrokovým výnosům, což je dáno snižováním celosvětových sazeb. Co se nás týče, ten problém také vnímáme, ale snažíme se jej na klienty nepřenášet, resp. v únosné míře. 18.6.2010 15:02

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.