Vítězem kategorie přímého bankovnictví je eBanka, která založila svou strategii právě na kvalitách přímého bankovnictví a komplexnosti služeb, díky kterým mohou její klienti ovládat téměř kompletně své finance na dálku. Jde o kvalitně propracovanou službu, která kombinuje komplexní nabídku služeb s maximální přehledností.
Druhou oceněnou je Komerční banka, která rozšířila nabídku přímého bankovnictví. Výsledkem jsou takové produkty jako Expresní linka, jež umožňuje klientům ovládat své finance po telefonu na opravdu vysoké úrovni nebo například mojebanka, což je internetové bankovnictví, které patří ke špičkám na trhu.
Třetí v pořadí je GE Capital Bank. Rovněž tato banka poskytuje svým klientům v oblasti ovládání svých účtů komplexní servis. Navíc, GSM bankovnictví GE Capital Bank je na špičkové úrovni, což dokazuje množství klientů, kteří je využívají. Také v oblasti internetového bankovnictví patří GE Capital Bank k vedoucím bankám na trhu.
Zpět na aktuální téma - "Banka roku zvolena: Jak dopadla ta vaše?" |