Firma už jedná s vybranými sportovními centry o pronájmu hodin pro zaměstnance, zajišťuje pro ně jazykové kursy. Většina nových zaměstnanců bude pracovat jako operátor - budou neustále v přímém kontaktu se zákazníky. Proto jsou jedním z požadavků, které musí noví pracovníci splňovat, také dobré komunikační schopnosti.
Zájem o práci v Call Centru vysoko převyšuje nabídku volných míst. »Setkali jsme s ohromným zájmem lidí - brzy jsme měli více než 500 žádostí o místo. Všechny přihlášené jsme kontaktovali, naše kritéria pro výběr pracovníků jsou ale vysoká,« říká mluvčí RadioMobilu T ereza Kakosová.
Profese operátora na infolince Paegas vyžaduje širokou znalost problematiky v oblasti mobilních komunikací. Je vhodná pro uchazeče s minimálně středoškolským vzděláním. Musí být ochotni pracovat v třísměnném provozu a dále se vzdělávat. Vedle operátorů však najdou v Call centru uplatnění také pracovníci informačních technologií, personalisté, obchodníci i technický personál. Úklidové služby budou mít na starosti místní agentury.
- čtvrtek 29. července 1999