Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Patříte mezi reklamožrouty, nebo přepínače? Otestujte se

aktualizováno 
Většinu lidí reklamy v televizi otravují. Mnozí přepínají na jiný program, jiní využijí několikaminutovou přestávku třeba k uvaření kafe. Ovšem najdou se i lidé, kteří reklamy milují. Do které skupiny patříte vy? Otestujte své znalosti reklam finančních institucí v našem kvízu.
V případě finančních služeb jsou Češi na údaje získané z reklamy opatrní. Ilustrační snímek

V případě finančních služeb jsou Češi na údaje získané z reklamy opatrní. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Reklamy jsou všude kolem nás. Ať chceme, nebo ne, mají vliv na naše chování a nákupní zvyklosti. Poslední průzkumy ukazují, že zhruba 36 procent lidí se reklamou nechá ovlivnit.

Test: Znáte reklamy finančních institucí?

Ovšem v případě finančních služeb jsou Češi na údaje získané z reklamy opatrní. Z průzkumu společnosti Factum Invenio vyplynulo, že jen 2,5 procenta Čechů si  pořídí nějaký finanční produkt či službu na základě zhlédnutí reklamy.



Jak si vybudovat finanční rezervu

měsíců % měsíců
Vypočítat
Měsíčně spořte
Zjistit přesnější výpočet


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Bezkontaktní karta odmítla třikrát poslušnost. Transakce proběhla až po vložení...
Sonda: proč vám bezkontaktní karta odmítne při placení poslušnost

Bezkontaktní karty už prakticky převálcovaly ty klasické. Používá je v Česku přes 84 procent lidí. Placení je s nimi opravdu svižné. Zvlášť u plateb do...  celý článek

Inteligentní bankomaty umí peníze nejen vydávat, ale i přijímat a vkládat na...
K bankomatům přibývají i vkladomaty, je jich už 760. Dají se ošidit?

Nosit větší hotovost u sebe, nebo nechat balík peněz ve firmě či doma v šuplíku může být docela riziko. Pokud nemáte bytelný trezor, je lepší poslat peníze na...  celý článek

Ilustrační snímek
Nový trend: Češi mění zaběhané postoje, kam ukládat peníze

Ukládat peníze na spořicí účet už české střadatele přestává pomalu ale jistě bavit. Úrokové sazby jsou příliš nízké a výnosy mizivé. Proto se Češi začínají...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.