náhledy
„Snažíme se našemu podnikání dát lidský rozměr. E-shopy jsou dnes velká věda, procesy jsou jasně definované. Vlastně jsou to krabice, které nakoupíte, skladujete a posíláte. Čím je e-shop větší, tím víc je propracované, co bude v nabídce a co ne,“ říká podnikatel Jan Pils.
Autor: Michal Růžička, MAFRA
„V tomto oboru se musíte setkávat a mluvit s výrobci,“ říká Jan Pils.
Autor: Michal Růžička, MAFRA
Podnikatel a muzikant Jan Pils je hned dvojnásobný samouk. Sám se naučil hrát na kytaru a sám se naučil programovat.
Autor: Michal Růžička, MAFRA
„Tehdy byly prodejny s hudebními nástroji běžné, ale internetovému obchodu nikdo nevěřil a všichni si klepali na čelo, že to nebude fungovat,“ říká Jan Pils.
Autor: Michal Růžička, MAFRA