Šéfové Teska se vracejí zpět za pulty

  • 1
Vedení společnosti Tesco Stores UK přišlo se zajímavým projektem. Všichni ředitelé a vrcholoví manažeři společnosti povinně stráví týden v obchodě, kde budou zákazníkům poskytovat veškerý servis od placení u pokladen až po doručování zboží z internetových objednávek. Program je motivován snahou společnosti lépe poznat zákazníky. "Věříme, že můžeme dělat ještě mnohem více pro zlepšení činnosti našich obchodů.

Projekt má za cíl osvěžit znalosti a vědomosti manažerů, připomenout jim jejich začátky v provozu a vcítit se do potřeb zákazníků i zaměstnanců společnosti," říká výkonný ředitel společnosti Tesco Stores UK Terry Leahy, který svůj týden za pultem již absolvoval. Jak Leahy dodává, projekt přináší zkušenost, kterou nelze získat ve školicím středisku ani při letmé návštěvě obchodu. A nejen to. V průběhu "praxe" vznikly mnohé nápady drobných, ale účinných zlepšení.

 Jedním z nich je například myšlenka lepení etiket na dvě strany přepravek místo jedné, aby se zkrátil čas pro načítání kódu u pokladny, a zákazník tak nemusel zbytečně dlouho čekat. Podle vyjádření Evy Williamsové, tiskové mluvčí Tesco Stores v České a Slovenské republice, je program realizován ve Velké Británii jako projekt pilotní. "Myšlenka 'návratu do praxe' nás velmi zaujala. V současné době se zamýšlíme nad organizací podobného projektu. Není tedy vyloučeno, že vás v blízké době obslouží například náš generální ředitel," dodává Eva Williamsová.