Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Test:

Vyznáte se v právech zákazníka?

Nakupování přes internet už dnes není výsadou mladých, s přehledem to zvládají i senioři. Přesto, jste si jistí, že se umíte dobře orientovat při případné reklamaci? Odpovězte na otázky, hodnocení vám napoví. Na některé otázky je více správných odpovědí.

1.Nejrychlejší z nabízených způsobů placení z pohledu obchodníka je obvykle:

2.Při placení kartou přes internet je třeba dávat pozor zejména na to:

3.Když nakupujete u některého obchodníka přes internet poprvé, je dobré:

4.Když reklamujete zboží koupené přes internet a zasíláte je poštou:

5.Do kdy je možné reklamovat zboží zakoupené přes internet, například elektroniku?

6.U koho můžete obvykle uplatnit reklamaci na zboží či služby zakoupené přes slevový server?

7.Do kdy je možná reklamace zboží zakoupeného v kamenném obchodě?

8.Kdy lze v kamenném obchodě uplatnit reklamaci?

9.Musí být reklamované zboží k reklamaci odevzdáno v původním obalu?

10.Potřebujete k reklamaci bezpodmínečně účtenku potvrzující nákup zboží?

11.Zboží zakoupené přes internet lze vrátit bez udání důvodů:

12.Když vracíte zboží koupené přes internet:

13.Dá se během 14denní lhůty vrátit zboží koupené přes internet, i když je osobně vyzvednuté a ne zaslané domů poštou?

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Směnárenská kalkulačka