Komerční banka – Expresní linka
· Expresní linku lze zřídit k běžným účtům vedeným v českých korunách
· zákazník banky volá na bezplatnou telefonní linku
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
Výhody
-
velmi široké spektrum služeb, automatické SMS na mobilní telefon
Nevýhody
-
vyšší cena za vedení Expresní linky, možnost zřízení jen ke korunovým účtům, absence zahraničního platebního styku
Raiffeisenbank- Callkonto
· Callkonto lze zřídit k běžným účtům vedeným v korunách i v cizích měnách
· zákazník volá na bezplatnou telefonní linku
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
Výhody
-
široké spektrum služeb, nízké poplatky, zajímavé slevy při využití telefonického bankovnictví v kombinaci s jinými službami banky
Nevýhody
-
do konce března platí poplatek 50 Kč měsíčně
Živnostenská banka – TeleBanka
· TeleBanku lze zřídit k běžným účtům vedeným v korunách i v cizích měnách
· zákazník volá na bezplatnou linku
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
Výhody
-
možnost volby mezi fixním poplatkem nebo poplatkem za každý přístup, automatické SMS na mobilní telefon
Nevýhody
-
nelze obsluhovat trvalé příkazy, inkasa a SIPO
Československá obchodní banka – ČSOB Linka 24 a ČSOB Phone 24
· na pobočkách ČSOB je klientům nabízena služba ČSOB Linka 24 ke korunovým i devizovým účtům. Zahrnuje služby telefonního bankéře, automatický hlasový systém a službu SMS Standard (komunikace s bankou prostřednictvím šifrovaných SMS zpráv).
· na pobočkách Poštovní spořitelny a na poštách si klienti Poštovní spořitelny mohou zřídit službu ČSOB Phone 24 pouze ke korunovým účtům. Jedná se o automatický hlasový systém.
· v obou případech volají klienti na bezplatnou telefonní linku
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
Výhody
-
široké spektrum služeb, propojení s ostatními přímými komunikačními kanály
Nevýhody
-
méně funkcí u automatického hlasového systému
eBanka – Osobní účet
· službu telefonního bankovnictví s operátorem i automatickým hlasovým systémem, přístup přes mobilní telefon i internet dostane klient automaticky v rámci měsíčních poplatků za vedení účtu. Účet je víceměnový, tzn. že na jednom účtu může mít klient až pět různých měn.
· zákazník volá na bezplatnou linku
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
Výhody
-
přes telefon lze uskutečnit veškeré bankovní operace, jeden účet slouží pro více měn, poplatek za vedení účtu zahrnuje kompletní služby přímého bankovnictví
Nevýhody
-
vyšší ceny za služby telefonních bankéřů
Česká spořitelna – SERVIS 24
· SERVIS 24 si mohou klienti České spořitelny sjednat ke korunovým sporožirovým účtům. Funguje na bázi automatické hlasové služby a klient má možnost se v případě potřeby nechat přepojit na telefonního bankéře.
· zákazník volá na modrou linku (zákazník platí místní hovorné)
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
-
velmi široké spektrum služeb u telefonních bankéřů i automatického hlasového systému, nízké poplatky
Nevýhody
-
SERVIS 24 nelze sjednat k devizovým účtům, zákazník nevolá na bezplatnou linku
GE Capital Bank – Telefon Banka
· Telefon Banku si mohou klienti banky zřídit ke korunovým běžným účtům
· zákazník volá na pražské telefonní číslo
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
Výhody
-
při zůstatku nad 40 tis. Kč odpadá poplatek za měsíční výpis,
Nevýhody
-
nižší spektrum služeb přes telefon, zákazník nevolá na bezplatnou linku
HVB Bank – Telebanking v rámci Konta Komfort
· Telebanking získávají majitelé Konta Komfort automaticky a lze s ním ovládat i devizové účty, zahrnuje kromě telefonních bankéřů i automatický hlasový systém
· zákazník volá na bezplatnou linku
· telefonní bankéři jsou k dispozici v pracovních dnech od 7 do 21 hodin a v sobotu od 10 do 18 hodin, mimo tuto dobu je k dispozici automatický hlasový systém
Výhody
-
široké spektrum služeb, klient platí pouze poplatek za vedení účtu a platební styk a jiné operace jsou zdarma
Nevýhody
-
pro málo aktivní klienty je vedení účtu drahé, telefonní bankéři nejsou k dispozici nepřetržitě
Union banka – U-phone
· službu U-phone mohou klienti Union banky využívat u korunových i devizových účtů, jedná se o automatický hlasový systém
· zákazník volá na bezplatnou linku
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
Výhody
-
nízké poplatky
Nevýhody
-
možnost pouze ověřit zůstatek a informovat se o směnných kurzech zahraničních měn
Citibank – CitiPhone
· službu CitiPhone získají klienti Citibank k běžným korunovým i devizovým účtům, mohou volit mezi osobními bankéři i automatickým hlasovým systémem
· zákazník volá na pražské telefonní číslo
· služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně
Výhody
-
široké spektrum funkcí, v případě zůstatku převyšujícího 300 tis. Kč odpadá měsíční poplatek za vedení účtu
Nevýhody
-
vyšší ceny, klient nevolá na bezplatnou telefonní linku
|
Pohodlí a finanční úspora, nebo vyšší výdaje a mnohdy zdlouhavé postávání u okének v bance? Volba je jednoznačná. Telebanking má zelenou! Více se dozvíte v článku, který naleznete ZDE. |