Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Test: Kdo ví, ten ví. Vyznáte se v reklamních sloganech známých značek?

aktualizováno 
Silná fráze, „pokřik“, která nezaměnitelně odkazuje k určité firmě nebo produktu. A která má zasáhnout mysl spotřebitele. Tak má správně fungovat reklamní slogan. Vybavíte si ty nejznámější a přiřadíte je správně k výrobkům nebo podnikům?

Slogan vymýšlí firmě copywriter. Ceny začínají na několika tisícovkách. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Vymyslet dobrý slogan, který se vryje do paměti, je umění. Musíte skvěle znát produkt, který chcete zviditelnit, musíte se vcítit do pocitů zákazníků, musíte slogan správně rytmicky vyvážit. Firmy tak svěřují vymýšlení sloganů odborníkům - profesionálním copywriterům. Některým se práce povede natolik, že se jejich slogany používají mezi lidmi i v běžné mluvě, která nesouvisí s reklamou.

Vyzkoušejte si v našem testu, zda se v reklamních sloganech orientujete a poznáte, ke kterému produktu patří.

Test: Kdo ví, ten ví. Vyznáte se v reklamních sloganech známých značek?

Nejzdařilejší světové i české slogany se pokusil zmapovat profesor Lionel Salem ve své knize „Reklamní slogany a příběhy stojící za jejich vznikem“. I z této publikace jsme čerpali při přípravě tohoto i minulého testu. Ten najdete ZDE.

Autor: pro iDNES.cz


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Dlouhé obědy s Italy, rozcvičky s Asijci. Jak se pracuje s cizinci

Různé kultury se vyznačují různými firemními filozofiemi. Jak se pracuje v kanceláři či v dílně s dánskými, španělskými nebo britskými kolegy?  celý článek

Ilustrační snímek
Přelomové rozhodnutí soudu: za úraz na teambuildingu má dostat tisíce

Spadl na sjezdovce, když utužoval pracovní vztahy, ale firma jeho úraz odmítla uznat jako pracovní. Tak se s ní soudí. Už několik let. A výsledek? Dva soudy ho...  celý článek

Tomáš Ervín Dombrovský
Změnit práci je jako se rozvést. Řada lidí to nezvládne, říká odborník

Na českém trhu práce to teď skřípe. Máme spoustu volných pracovních míst, ovšem minimum nezaměstnaných. Firmy lamentují, že nemají lidi. Ale je tu početná...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.