Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tisková zpráva - Nový model bankovnictví na českém trhu

  16:59aktualizováno  16:59
U příležitosti svých třetích narozenin vytvořila eBanka na základě nového aliančního modelu unikátní finanční programy na on-line bázi.
Tisková zpráva:

U příležitosti svých třetích narozenin vytvořila eBanka na základě nového aliančního modelu unikátní finanční programy na on-line bázi. Od května je tedy schopna připravit každému ze svých klientů individuální komplex produktů přizpůsobený konkrétním požadavkům každého z nich. Ke svému Osobnímu účtu může klient navázat hypotéční úvěr, stavební spoření, penzijní připojištění, životní pojištění, může prostřednictvím účtu obchodovat se zahraničními podílovými listy. Výrazným benefitem pro klienta je možnost aktivního řízení rodinných či firemních financí, které mohou být kombinací různých finančních produktů maximálně zhodnocovány v krátkém i dlouhém časovém období. V současné době služeb eBanky využívá 50.000 klientů.

„Střednědobým záměrem eBanky je etablovat se jako banka střední velikosti. Moderní informační technologie, na kterých je postaven náš bankovní systém, umožňují poskytovat klientům privátní bankovnictví s přidanou hodnotou ve formě komfortní obsluhy, včetně poradenství našich bankéřů“, sděluje Roman Mentlík, předseda představenstva a generální ředitel a pokračuje: „vyvíjet všechny produkty v rámci banky je ekonomicky neefektivní a proto jsme se rozhodli řešit kompletní nabídku produktů cestou aliančních partnerství.“

„eBanka se orientuje na náročnou klientelu s vyššími příjmy a tomu odpovídá nabídka produktů a služeb“, říká Pavel Hrubý, výkonný ředitel pro oblast marketingu a rozvoje, a dodává: „každý účet je u nás originál, který je sestaven na míru konkrétnímu klientovi. Součástí nastavení je i skladba finančních produktů podle stávajících potřeb do Osobního či Firemního programu. S rostoucími potřebami klienta umí růst i jeho účet u eBanky.”

Uvedením finančních programů na trh plní eBanka další část své rozvojové strategie NexT. Její další částí je zvýšení počtu klientů do roku 2003 na 100.000. Podle průzkumu eBanky mezi stávajícími klienty by si banku znovu vybralo 96 % klientů, kteří by ji rovněž doporučili svým známým. Celkově je eBanka hlavní nebo jedinou bankou pro 87 % klientů. Ti dnes mohou navštívit již 13 Klientských center v 9 městech České republiky.

eBanka je první a dosud jedinou bankou, která u nás poskytuje služby plně formou přímého bankovnictví. Zahájila činnost v květnu 1998. Koncem roku 1999 kapitálově do eBanky vstoupila Česká pojišťovna, která dnes vlastní necelých 99 % akcií. Zbývající část vlastní drobní akcionáři.

Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Životní pojistku má více než polovina Čechů. Jaké jsou letošní novinky

Celkem 53 procent Čechů, kteří se dostali do vážné životní situace, přiznává, že to mělo výrazný vliv na jejich domácí rozpočet a finanční situaci rodiny. V...  celý článek

Ilustrační snímek
Spadl mi květináč na sousedovo auto. Zaplatí to pojišťovna?

Jste zásadně proti pojistkám? Jasně, spoustu událostí, byť nešťastných, zvládne člověk vlastními silami či s pomocí rodiny. Pojištění odpovědnosti by však měl...  celý článek

Ilustrační snímek
Invalidů je přes 425 tisíc, kdo je ohrožený a jak srazit finanční dopad

Moderní životní pojištění řeší celou řadu zdravotních problémů, ale je důležité nastavit si ho na míru. Kdo ho opravdu potřebuje? Kdy z něj očekávat peníze a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.