Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vyhrál nováček mezi pojišťovnami

aktualizováno 
Vývoj českého pojišťovacího trhu má popisovat nová kategorie: Nejdynamičtější pojišťovna roku. Tedy pojišťovna, která za poslední rok nejvíce rozvinula svou pozici na trhu. Kategorie je obdobou již tradičně udělované Nejdynamičtější banky roku, která se pravidelně objevuje od roku 2002.
Nejenom způsobem uzavírání pojistek si získala pojišťovna své příznivce.

Nejenom způsobem uzavírání pojistek si získala pojišťovna své příznivce. | foto: Profimedia.cz

Odborníci vsadili na nováčka

Porota jednoznačně zvolila DIRECT Pojišťovnu, která je na českém trhu opravdovým nováčkem. Přivádí koncept pojišťovny postavené na přímých distribučních kanálech, kdy pojištění sjednáváte výhradně po telefonu nebo přes internet. Podobný projekt skupiny České pojišťovny – Callin – neskončil úspěchem, rozvoj DIRECT Pojišťovny je proto odbornou veřejností sledován velmi pečlivě.

V každém případě je DIRECT Pojišťovna nejvýraznější novinkou na českém pojišťovacím trhu a její vítězství je logické. "Podobně výrazný byl v loňském roce vstup pojišťovny AXA na český pojišťovací trh, loňská dynamika jí však nevydržela a obsadila stříbrnou pozici," komentují výsledky organizátoři ze společnosti Fincentrum. Na třetí místo dosadili odborníci pojišťovnu Kooperativa.

Nejdynamičtější pojišťovna roku 2008
1. DIRECT Pojišťovna
2. AXA životní pojišťovna
3. Kooperativa pojišťovna

Povinné ručení zabodovalo

Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou motorovým vozidlem, mezi lidmi známé jako povinné ručení, je skutečně pojištěním, které si musí uzavřít každý majitel vozidla. Proto také Pojišťovna DIRECT, která se zatím zabývá jen autopojištěním, oslovila většinu Čechů. Rodin, kde by nebyl alespoň jeden automobil, už moc není.

Avšak nejenom způsobem uzavírání pojistek si získala pojišťovna své příznivce. Každý zákazník má u pojišťovny svou individuální cenu, která je šitá na míru.

"Při výpočtu ceny pojištění je pro nás důležitý nejen vůz, ale také osoba řidiče, která je klíčová. Tarifujeme totiž podle celé řady parametrů," říká mluvčí pojišťovny Tomáš Zavoral. Na rozdíl od ostatních pojišťoven využívají k výpočtu více než deseti údajů. Patří k nim například bydliště, věk a řidičská zkušenost klienta, objem motoru vozu, jeho stáří, značka a způsob užití.

Také druhá v pořadí, AXA pojišťovna, vstoupila letos na trh pojištění motorových vozidel. Sazby povinného ručení rozlišuje podle výkonu vozidel a úspěch prodeje staví na širokém rozsahu asistenčních služeb.

Další novinkou pojišťovny je produkt Domov, tedy pojištění bytu, domu a domácnosti. Nové produkty v oblasti životního a neživotního pojištění se chystají i na příští rok.

On-line služby rozšiřuje čile i třetí v pořadí, Kooperativa. Od ledna přidává zdarma k povinnému ručení pojištění pobytu v nemocnici.

DIRECT Pojišťovna

Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí

Kolik klientů jste měli na začátku roku 2008 a kolik máte dnes?

Na počátku roku 2008 jsme měli přes 10 000 klientů, do konce října se jejich počet vyšplhal nad 30 000.

Co se u vás za poslední rok nejvíc pohnulo kupředu?

Významným milníkem pro nás byl již přelom roku, kdy jsme začali nabízet povinné ručení také přes internet. V létě jsme pak tuto nabídku rozšířili i o havarijní pojištění. Mezitím jsme v dubnu, jako jedna z mála pojišťoven na českém trhu, nabídli milovníkům rychlých strojů na dvou kolech specializovaný produkt pojištění motocyklů a v období letních dovolených jsme zase řidiče potěšili exkluzivní asistenční službou PROFI ASIST. Nejnověji u nás díky produktu Moje Flotila získá výraznou slevu každý, kdo si pojistí více než jedno vozidlo.

Připravujete v nejbližší době nějaké zajímavé novinky?

V autopojištění rozšíříme rozsah pojištění, bonusy a asistenční služby. Jen u automobilů však určitě nezůstaneme, pravděpodobně již v příštím roce přijdeme s novým produktem z kategorie neživotního pojištění.

Autoři:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Pojistku změnil v pravý čas. Na boj s nemocí bude mít milion korun

Martinovi je 33 let a pracoval jako skladník. Teď je na rodičovské dovolené s malým synem. Zda se do práce vrátí, je nejisté. Jeho život totiž zkomplikovala...  celý článek

Ilustrační snímek
Rádce: Pojistěte si auto jen na dovolenou. Jak na to a za kolik

Přijde vám havarijní pojištění zbytečně drahé? Možná je. Ale chystáte-li se na cestu do zahraničí, může se hodit. Navíc vůz si můžete pojistit třeba jen na pár...  celý článek

Ilustrační snímek
Invalidů je přes 425 tisíc, kdo je ohrožený a jak srazit finanční dopad

Moderní životní pojištění řeší celou řadu zdravotních problémů, ale je důležité nastavit si ho na míru. Kdo ho opravdu potřebuje? Kdy z něj očekávat peníze a...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

V září se 60 miliard korun octne „na ulici“
V září se 60 miliard korun octne „na ulici“

České ministerstvo financí včera oznámilo, že v září neprodá žádné nové pokladniční poukázky a jen 16 miliard korun dlu... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.