Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zájezd „last minute“ lze reklamovat jako každý jiný

aktualizováno 
Dovolená - období, na které člověk čeká, těší se, plánuje. Pak mu ji dokáže zkazit i taková maličkost, jako je snídaně na talířku místo slibovaného švédského stolu. O to víc, že za pobyt se nemálo platí, a tak prostě má být vše báječné. I když klient odjel „v poslední minutě“.

Co je psáno, to je dáno

Na druhou stranu, vše, co zájezd slibuje ve smlouvě, kterou zákazník uzavře s cestovní kanceláří, by mělo být naplněno. A když je ve smlouvě napsáno, že budete ubytováni v pětihvězdičkovém hotelu v pokoji s pohledem do zeleně, tak to tak má být. Jestli ne, je namístě reklamace.

Z výše uvedeného tvrzení plyne rada, která se týká nejen zájezdů na poslední chvíli. Přečtěte si smlouvu i obchodní podmínky dříve, než podepíšete. Nechte si vysvětlit věci, kterým nerozumíte, a jestliže vám přesto něco není jasné, potom nekupujte. Argument, že obchodní podmínky jsou obsáhlé, tištěné hustým malým písmem a že jim zákazník nerozumí, neobstojí.
 
Reklamujte ihned

Nespokojený klient by si neměl schovávat připomínky až na dobu návratu. První, kdo by měl pomoci, je delegát cestovní kanceláře. Když ten není k dispozici, musí se zákazník obrátit na poskytovatele služeb a nápravu žádat u něj. Jestliže nepochodí, je třeba sepsat reklamační protokol a nechat si jej potvrdit. Reklamaci s požadavkem vrácení části peněz je třeba cestovní kanceláři doručit co nejdříve po návratu, maximální možná doba jsou však tři měsíce po skončení zájezdu. Potom právo reklamovat zájezd zaniká. Komu prodala zájezd cestovní agentura, ten reklamaci předá jí, i když zájezd organizoval někdo jiný.

Kam a za kolik na poslední chvíli?
Více ZDE

Autor:


Hypotéční kalkulačka

let %
Vypočítat
Měsíční splátka Zjistit přesnější výpočet


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Spoříte potomkům? Spočítali jsme, co udělá s úsporami inflace

Mít dítě je drahé „hobby“, vyjde řádově na miliony korun. Jak se připravit na výdaje spojené se studiem a vstupem do dospělého života dětí? Kolik a jak spořit...  celý článek

Jiří Grund, výkonný ředitel APMS
Placení esemeskami se stává terčem útoků podvodníků, varuje expert

Zaplatit za službu či zboží prostřednictví SMS je pohodlné a rychlé. Platíme takto třeba parkovné a jízdenky na MHD, kupujeme si hudbu a videa na internetu a...  celý článek

Ilustrační snímek
Priority v úsporách: do čeho se vyplatí investovat, abyste ušetřili

Ne vždy platí, že čím víc peněz nalijete do úsporných opatření, tím víc klesne hladina plateb za energie. Někdy vyprázdníte účet až na dno a stejně z toho nic...  celý článek

DUMREALIT
Nový obor podnikání - majitel nové pobočky

DUMREALIT
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.