0800: telebanking má zelenou

Pohodlí a finanční úspora, nebo vyšší výdaje a mnohdy zdlouhavé postávání u okének v bance? Volba je jednoznačná. Kdo by nechtěl vyřizovat své finanční záležitosti s bankou jen po telefonu, zvlášť když ušetří čas i peníze. Fincentrum přináší jako první kompletní srovnání toho, co tuzemské banky v oblasti telefonního bankovnictví nabízejí.

Telefonní bankovnictví nabírá na popularitě

Osobní návštěva banky je stále dražší a dražší. Kdo by tedy neuvažoval o tom, zřídit si některou ze služeb přímého bankovnictví. Telebanking může být vhodným odrazovým můstkem.

Telefonní bankovnictví pod lupou

Využíváte nebo chcete začít využívat ke komunikaci s bankou výhod telelefonního bankovnictví? Víte, která banka vám v tomto oboru nabízí nejlepší služby? Porovnejte banky v našem přehledu.

Cenové srovnání přineslo značné rozdíly

I když by nejdůležitějším kritériem při výběru telefonního bankovnictví měla být kvalita služeb banky, důležitá je i výše poplatků, které bance zaplatíte. Srovnejte s námi cenovou nabídku deseti bank na českém trhu.

Aktivní klient ocení jinou banku nežli občasný uživatel

Srovnejte námi sestavené vzorové příklady pro klienta, který s bankou komunikuje přes telefon málo, a pro druhého, který vyřizuje přes telefon veškerou komunikaci s bankou. Ceny se totiž mohou velmi lišit.

Přímo do banky dojdete hned několika způsoby

Také vám jde hlava kolem z pojmů jako GSM bankovnictví, internetové bankovnictví, homebanking a podobně? Nevíte, jak vám mohou být užitečné? Udělejte si v těchto pojmech jasno jednou pro vždy.