Využití televizoru se za několik posledních let znatelně rozšířilo. Již neslouží jen k přehrávání klasického programového vysílání (jako například České televize, Novy, Primy a dalších stanic), ale stále častěji umožňuje přehrát i programy na přání kdykoliv díky připojení k internetu.
Zatímco ještě na jaře roku 2019 měly nějakou placenou internetovou televizní službu pouze 3 % Čechů, dnes je to již více než 10 %. Svůj podíl na tomto vývoji má nejspíš i koronavirová pandemie, která přivedla lidi zpět k televizním obrazovkám.
KVÍZ: Víte, na co si dát pozor při nákupu televizoru a jak jej reklamovat? |
„Za poslední tři roky začali lidé v domácnostech daleko více využívat potenciál chytrého televizoru. Instalovali si nové aplikace a zkoušeli služby Video on Demand. Zaznamenali jsme tak významně větší poptávku po chytrých televizorech se systémem Android TV,“ říká Petr Valoušek, ředitel Philips TV & Sound Česká republika.
Jak jste na tom se znalostí spotřebitelských práv a povinností při nákupu a reklamaci televizoru? Vyzkoušejte si kvíz.