Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Art Director

  23:00aktualizováno  23:00
Pozice Art Directora v reklamní agentuře je jedna z nejzodpovědnějších a současně nejkreativnějších zařazení. Ptáte se proč?

Je odpovědný za tým kreativních pracovníků a za stanovení správné strategie v oblasti reklamních kampaní pro jednotlivé klienty a produkty. Art Director řídí celou kampaň od jejího počátku, navrhuje její strategii v rámci daného rozpočtu.

Je tvůrcem základní koncepce pro televizní, rádiové a tiskové reklamy, včas a přesně informuje členy svého týmu o klientech i dění na mediálním trhu. Je samozřejmě odpovědný také za personální záležitosti týmu, který řídí.

Art Director by měl mít odpovídající úroveň znalostí marketingu, plánování a nákupu médií a znalosti platných legislativních norem. Měl by být průbojný a inovativní, měl by mít strategické myšlení, vynikající úroveň komunikačních dovedností, perfektní představivost a umělecké cítění. Musí umět vést a motivovat své spolupracovníky. Nezbytná je pro něj schopnost pracovat pod tlakem, měl by být spolehlivý a umět pracovat v týmu. Šanci uspět má silná, vyzrálá a nezávislá osobnost s manažerskými schopnostmi, vnitřní motivací a iniciativním přístupem. Měl by to být týmový hráč, kreativní, energický a nadšený pro věc. Angličtina na velmi dobré úrovni je nutností.

 

Autor:


Nejčtenější

Zmapovali jsme pět spořicích účtů, které aktuálně vynášejí nejvíc

Ilustrační snímek

Česká národní banka letos již několikrát zvýšila úrokové sazby, naposledy v srpnu 2018. Některé finanční domy na to...

KOMENTÁŘ: Uplynulo deset let od krize, připravme se na tu příští

Václav Pech, investiční analytik společnosti Broker Trust

Každá krize přináší finanční pády i nové investiční příležitosti. Krize před deseti lety, která vyvrcholila pádem banky...



Rozpoutá nová regulace národní banky od října hypoteční šílenství?

Ilustrační snímek

Česká národní banka zaznamenala nárůst objemu poskytnutých hypotečních úvěrů. Za mírným růstem stojí zřejmě i takzvané...

Ekonomka Lipovská: Délku pracovní doby a výši mezd by měl určit trh

Hana Lipovská je autorkou knihy „Kdo chce naše peníze? - Ekonomie bez politické...

Průměrná mzda v Česku roste, ve 2. čtvrtletí se vyhoupla na 31 851 korun. Platy ve veřejném sektoru však stoupají...

Planeta nám za méně vyhozených bot poděkuje, zamítl prodejce reklamaci

Ilustrační snímek

Nové boty se mu začaly párat už po třech měsících, reklamaci však prodávající neuznal. Možná má nějakou anomálii prstů...

Další z rubriky

Najít práci pro šedesátníka je stále problém. I když pomáhá ekonomice

Ilustrační snímek

Jak umí země využívat ekonomický potenciál starších pracovníků? To zjišťovala studie Golden Age Index poradenské...

Boj o zaměstnance nekončí. Firmy chtějí dál nabírat, říká průzkum

Ilustrační snímek

Firmy se budoucnosti nebojí a hodlají nabírat zaměstnance ve velkém. Prozradil to tradiční průzkum společnosti...

Pekaři nejsou, lovíme mimo obor, říká majitel rodinného podniku

Kudy povede jeho profesní dráha, věděl Marek Nozar velmi brzy. Řídí rodinnou pekárnu, stejně jako předtím jeho dědeček...

Nejsou lidi: Za kopečky stále utíká tolik lidí, jako za dob komunismu

Nejsou lidi: Za kopečky stále utíká tolik lidí, jako za dob komunismu

Kurzy.cz Míra nezaměstnanosti je na historickém minimu a sehnat lidi je pro firmy velký problém. Vše ještě zhoršují u některých ...



Najdete na iDNES.cz