Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Čekání na telefonu nebo hovor s automatem dokáží spolehlivě odradit

Pro čtvrtinu lidí je špatná zkušenost se zákaznickým centrem jediným důvodem, proč s firmou přestávají obchodovat. Zákazníky rozčiluje především dlouhé čekání, nezkušení operátoři a automatizované systémy na linkách. Tvrdí to výzkum agentury GMI zpracovaný na základě postojů českých spotřebitelů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomas

9. 10. 2007 12:27
Karneval resp. UPC nikdy vice !

Komunikace se spolecnosti Karneval ,nyni UPC, je zarny priklad jak nema pece o zakaznika vypadat. To totiz neni opecovavani, to je laborator, kde testuji co vsechno si necha cesky spotrebitel libit, nez se ozve a co vsechno snese nez odejde ke konkurenci.

Chovani k zakaznikum byl jediny duvod,proc jsem od nich pri prvni prilezitosti odesel.;-€

0 0
možnosti
BL

Bohous

9. 10. 2007 8:45
Zkuste si zavolat na UPC

to je zářný příklad toho, jak se bezpečně nedovolat.....  Ohlašuji závadu už 2 měsíce - zkoušel jsem to i přes webový formulář a výsledek byl  - odkaz na telefon.....;-(

0 0
možnosti
RP

serz I.

9. 10. 2007 8:24
...

Ano, je to tak. Zrovna včera jsem se skoro dvě hodiny snažil dovolat do Kooperativy. Pořád ta plechová huba mlela neco takovýho: "Nezavěšujte prosím, operátoři vyřizují zákazníky, jež se dovolali před Vámi";-€ No a z jinýho, placenýho, telefonu mně přepojili zase na nějakej koncert minimalistický hudby. Kreténi, když na to call centrum "nemaj", tak ať se na to radši vyserou;-€;-O(Y)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Majetkový test je otvírání Pandořiny skříňky

16. dubna 2024

Stát chce začít provádět u žadatelů o sociální dávky majetkový test. Má to opodstatnění: Dávky ze...

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Daně 2023: Na elektronické podání růžového formuláře zbývá už jen pár dní

23. dubna 2024

Nejzazší termín, do něhož lze podat elektronické daňové přiznání, je čtvrtek 2. května. Kdo termín...

Jaké jsou výhody a nevýhody DIP a u jaké nabídky zvýšit ostražitost

23. dubna 2024

Od letošního roku stát nabídl zájemcům o spoření na penzi nový Dlouhodobý investiční produkt, tedy...

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

KVÍZ: Helma, desatero, pojištění. Jste připraveni na cyklistickou sezonu?

21. dubna 2024

Jezdit na kole umí u nás skoro každý. Málokdo si ale uvědomuje, že v okamžiku, kdy vyjede na...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč