Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Největší hráči realitního trhu podpoří malé a střední developery

  15:55aktualizováno  15:55
Velcí hráči realitního trhu přicházejí s přelomovou novinkou. Společně zakládají Centrum pro developery, kde chtějí nabízet komplexní služby malým a středním developerům. Od konzultací ve fázi projektu přes výběr dodavatelů až po marketing a prodej jednotek.
(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: Petr Lundák, MF DNES

Prosadit se na developerském trhu bude nyní pro investory snazší. „Vlastníkům stavebních parcel, starších činžovních a panelákových domů či pozemků, pomůžeme realizovat jejich developerské projekty. Ti se nebudou muset zabývat obtížemi plynoucích z jednotlivých fází projektu, ale budou se moci soustředit pouze na jeho efektivitu a výnosnost. O vše ostatní se postaráme my, “říká Vanda Janovská, obchodní ředitelka Maxima Reality.

V Centru pro developery se spojili realitní kanceláře Maxima Reality. a Next reality, přední český realitní portál Reality.iDNES.cz, společnost ProBydlení , marketingová společnost Redema, finanční experti z Gepard finance a tradiční český dodavatel bytového vybavení SIKO.

Nabídnou poradenství, které může začínajícím i zavedeným developerům snížit náklady spojené s plánováním, výstavbou i prodejem projektu.

„Developeři obrovsky ušetří už na outsourcingu, když nebudou muset budovat marketingová ani prodejní oddělení,“ říká Petr Makovský, výkonný ředitel Reality.iDNES.cz. Odměna je navázaná až na prodej bytů. „Orientujeme se na společný úspěch. Nechceme po malém developerovi, aby platil nesmyslné peníze za služby, které ještě nedosáhly kýženého efektu,“ dodává.

Jedním z hlavních cílů Centra pro developery je, aby vznikaly smysluplné projekty, které developerům přinesou očekávaný zisk, a zároveň se v nich bude lidem dobře bydlet.

“Nenabízíme pouze pomoc po stránce obchodní a marketingové, naše letité zkušenosti stojí už na začátku nastavení projektu. Optimalizací skladby bytů a dispozic pomůžeme maximalizovat prodejní plochu, což bude ve výsledku znamenat více prostoru v jednotlivých bytech i vyšší zisky z jejich prodeje. Pomůžeme také s výběrem a optimalizací systému dodavatelů standardů a standardních materiálů.” říká Jiří Vajner ze společnosti ProBydlení.

Centrum pro developery si vezme na starosti i klientské změny, ze kterých se pokusí vytěžit pro developera maximum. Díky zkušenostem dokážou specialisté v Centru podpořit projekt nejen v počáteční fázi celkovou optimalizací, ale také účinnou marketingovou propagací a samotným prodejem nemovitosti.

“Každý měsíc zpracujeme více než čtyři tisíce poptávek po nemovitostech, přitom jsme i nadále jediní, kdo se na trhu zabývá tzv. lead-generation prodejem nemovitostí,” říká Makovský o projektu Reality.iDNES.cz Performance, který se zabývá marketingovou podporou prodeje nemovitostí přes internet již řadu let.

Nové partnerství společností s mnohaletou realitní praxí přináší ucelenou službu. „Máme za sebou na realitním trhu více než dvacet let nejen zkušeností, ale také statistik, z nichž vycházíme při optimalizaci projektu a jeho prodeji,“ shrnuje Robert Hanzl z Next Reality.

Díky Centru pro developery se developeři nemusí obávat, že se jim jejich investice nevrátí.

Autor:


Témata: Developer

Nejčtenější

Loupež století: eskyma se rozdávala na ulici, z úspor se stala almužna

Autorem stokoruny byl Sergej Akimovič Pomanskij. V oběhu vydržela od června...

Když se před 65 lety blížil konec května, jen málokdo tušil, že se chystá loupež století. Miliony lidí měly přijít o...

Tři z pěti zaměstnanců trpí stresem. Mohou za to šéfové i peníze

Ilustrační snímek

Podle jednoho z průzkumů jsou důvodem velkého stresu přehnaná očekávání v práci. Pak také problémy s kolegy či...



Stavební spoření se vylepšuje, začíná se zvedat i zhodnocení úspor

Ilustrační snímek

Stavební spoření je opět v kurzu, od počátku roku se o něj zvedá zájem. Roste i aktivita stavebních spořitelen, které...

Natírání plotů z vás odpovědné firmy nedělá, vzkazuje odborník

Tomáš Poucha

Společenská odpovědnost firem (CSR) je zajímavé téma. Polyká miliony a proměňuje je v „dobro“. Tu někde zaměstnanci...

Hledání zaměstnanců je dnes hodně kreativní disciplína, říká bankéřka

Marcela Suchánková

Zvyšují mzdu, nabízejí skvělé benefity, upravují kanceláře, dělají všechno možné. A výsledek? Stovky neobsazených...

Další z rubriky

Tři z pěti zaměstnanců trpí stresem. Mohou za to šéfové i peníze

Ilustrační snímek

Podle jednoho z průzkumů jsou důvodem velkého stresu přehnaná očekávání v práci. Pak také problémy s kolegy či...

Zásady úspěšného přesvědčování. Naučte se změnit názory ostatních lidí

Ilustrační snímek

Určitě jste to zažili mnohokrát. Diskutujete s druhými a při argumentaci se opíráte o jasná stanoviska a fakta. Názory...

Ošetřovatelkou v zoo: jaké je to mít práci snů mezi lemury a gibony

Do výběhu k lemurům mohou ošetřovatelé primátů v plzeňské zoo vejít bez obav.

Ošetřovatelé zvířat v zoo nezbohatnou. Za celý den se docela nadřou a v práci často zůstávají, i když už dávno padla....

Dobrá zpráva. Ženám s dětmi by se mohly výrazně zvýšit důchody

Dobrá zpráva. Ženám s dětmi by se mohly výrazně zvýšit důchody

Kurzy.cz Lidovci chtějí mimo jiné zvýšit důchody ženám s dětmi a zajistit jim možnost dřívějšího odchodu do starobní penze v záv...

Najdete na iDNES.cz