Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Největší hráči realitního trhu podpoří malé a střední developery

  15:55aktualizováno  15:55
Velcí hráči realitního trhu přicházejí s přelomovou novinkou. Společně zakládají Centrum pro developery, kde chtějí nabízet komplexní služby malým a středním developerům. Od konzultací ve fázi projektu přes výběr dodavatelů až po marketing a prodej jednotek.
Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Petr Lundák, MF DNES

Prosadit se na developerském trhu bude nyní pro investory snazší. „Vlastníkům stavebních parcel, starších činžovních a panelákových domů či pozemků, pomůžeme realizovat jejich developerské projekty. Ti se nebudou muset zabývat obtížemi plynoucích z jednotlivých fází projektu, ale budou se moci soustředit pouze na jeho efektivitu a výnosnost. O vše ostatní se postaráme my,“ říká Vanda Janovská, obchodní ředitelka Maxima Reality.

V Centru pro developery se spojili realitní kanceláře Maxima Reality. a Next reality, přední český realitní portál Reality.iDNES.cz, společnost ProBydlení , marketingová společnost Redema, finanční experti z Gepard finance a tradiční český dodavatel bytového vybavení SIKO.

Nabídnou poradenství, které může začínajícím i zavedeným developerům snížit náklady spojené s plánováním, výstavbou i prodejem projektu.

„Developeři obrovsky ušetří už na outsourcingu, když nebudou muset budovat marketingová ani prodejní oddělení,“ říká Petr Makovský, výkonný ředitel Reality.iDNES.cz. Odměna je navázaná až na prodej bytů. „Orientujeme se na společný úspěch. Nechceme po malém developerovi, aby platil nesmyslné peníze za služby, které ještě nedosáhly kýženého efektu,“ dodává.

Jedním z hlavních cílů Centra pro developery je, aby vznikaly smysluplné projekty, které developerům přinesou očekávaný zisk, a zároveň se v nich bude lidem dobře bydlet.

“Nenabízíme pouze pomoc po stránce obchodní a marketingové, naše letité zkušenosti stojí už na začátku nastavení projektu. Optimalizací skladby bytů a dispozic pomůžeme maximalizovat prodejní plochu, což bude ve výsledku znamenat více prostoru v jednotlivých bytech i vyšší zisky z jejich prodeje. Pomůžeme také s výběrem a optimalizací systému dodavatelů standardů a standardních materiálů.” říká Jiří Vajner ze společnosti ProBydlení.

Centrum pro developery si vezme na starosti i klientské změny, ze kterých se pokusí vytěžit pro developera maximum. Díky zkušenostem dokážou specialisté v Centru podpořit projekt nejen v počáteční fázi celkovou optimalizací, ale také účinnou marketingovou propagací a samotným prodejem nemovitosti.

“Každý měsíc zpracujeme více než čtyři tisíce poptávek po nemovitostech, přitom jsme i nadále jediní, kdo se na trhu zabývá tzv. lead-generation prodejem nemovitostí,” říká Makovský o projektu Reality.iDNES.cz Performance, který se zabývá marketingovou podporou prodeje nemovitostí přes internet již řadu let.

Nové partnerství společností s mnohaletou realitní praxí přináší ucelenou službu. „Máme za sebou na realitním trhu více než dvacet let nejen zkušeností, ale také statistik, z nichž vycházíme při optimalizaci projektu a jeho prodeji,“ shrnuje Robert Hanzl z Next Reality.

Díky Centru pro developery se developeři nemusí obávat, že se jim jejich investice nevrátí.

Autor:


Témata: Developer

Nejčtenější

Rodiny začínají počítat jinak. Podívejte se, na co Čechům schází peníze

Ilustrační snímek

Finanční situace českých domácností se vylepšuje. Jako dobrou ji vnímají čtyři pětiny rodin. Přesto osmdesát procent...

Pořídit si malou cukrárnu odradí i ty nejotrlejší, říkají podnikatelé

Ilustrační snímek

Dvacet stanovisek a ohlášení před zahájením činnosti a až třicet kontrol v rámci běžného provozu. Na to se musí...



KOMENTÁŘ: Zveřejňovat v inzerátech povinně výši mzdy je absurdní

Tomáš Surka z personálně-poradenské společnosti Devire

Mají firmy v pracovním inzerátu uvádět výši mzdy, nebo je lépe příjem neuvádět? Na Slovensku nemají na výběr, u našich...

KVÍZ: Víte, jaká je životní úroveň v Česku a kdo je chudý?

Ilustrační snímek

Podle statistik snědli Češi loni v průměru přes 80 kilo masa a 84 kilo ovoce. Průměrnému Čechovi se také zvýšila mzda,...

Na splátku hypotéky padne průměrně 42 procent příjmů. A bude hůř

Ilustrační snímek

Pořídit si vlastní bydlení na hypotéku bude od 1. října výrazně složitější. Pro 13 procent Čechů jsou změny motivací...

Další z rubriky

Pět tipů, jak během veder nenaštvat kolegy v práci

Ilustrační snímek

Parné léto nekončí, s vysokými teplotami stoupá i nervozita na pracovištích. Předmětem sporů může být klimatizace i...

Spát v práci? Proč ne, zvyšuje to produktivitu, říkají odborníci

Ilustrační snímek

V době minimální nezaměstnanosti lákají firmy nové kolegy na zajímavé benefity. Jedním z nich může být možnost spánku...

První obchodní počin byl fiaskem, dnes jeho firma funguje už 26 let

Mít vlastní obchod byl vždycky jeho sen.

Jeho otec byl vášnivý zahradník. Zdeněk Adam mu musel od malička pomáhat a nenáviděl to. Přesto se dnes zahradničením...

Víkendář: Řecko se pouští do „experimentu, který nemá obdoby“. Budeme se od něj ...

Víkendář: Řecko se pouští do „experimentu, který nemá obdoby“. Budeme se od něj ...

Kurzy.cz Německý Der Spiegel připomíná, že dvacátého srpna dojde svému konci třetí záchranný balíček poskytnutý Řecku a „prozatí...

Najdete na iDNES.cz